Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 10544
Bases convocatòria premis universitaris 2019
La Junta de Govern Local, en sessió ordinària feta el dia 17 d'octubre de 2019, va aprovar la següent:
“Convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d'una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 18/19
1. Objecte
1.1. Cursar una carrera universitària o un cicle formatiu de grau superior (CFGS), la majoria de les vegades fora d'Eivissa, per a un estudiant eivissenc o, en el nostre cas, del municipi de Sant Josep, implica no només un esforç en el rendiment acadèmic sinó, moltes vegades, un gran sacrifici econòmic per a les seves famílies o per al mateix estudiant, que es veuen abocats a fer-se càrrec de les despeses acadèmiques pròpies dels esmentats estudis i, a més, transport i habitatge, la qual cosa suposa una despesa addicional que altres estudiants que viuen a zones universitàries no tenen.
1.2. Quan un estudiant universitari o de CFGS del municipi de Sant Josep, superant tots els sobreesforços i dificultats ja comentats, no només finalitza els seus estudis sinó que ho fa amb un expedient brillant, cal reconèixer-li i incentivar aquest mèrit.
1.3. És per aquest motiu que la Regidoria d'Educació cada any convoca els premis per als estudiants amb millor expedient universitari i de CFGS del municipi per premiar i propiciar la cultura de l'esforç, el mèrit i l'excel·lència.
1.4. L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar els quatre estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat amb millor nota els seus estudis universitaris durant el curs 18/19. La distribució dels premis serà la següent:
1r premi: 3.500,00 € per a l'estudiant que obtingui la puntuació més alta
2n premi: 2.500, 00 € per a l'estudiant que obtengui la segona puntuació més alta.
3r Premi: 2.000,00 € per a l'estudiant que obtengui la tercera puntuació més alta.
4t Premi: 1.000,00 € per a l'estudiant que obtengui la quarta puntuació més alta.
També hi haurà un premi de 1.000,00 € per a l'estudiant de CFGS que hagi acabat amb millor nota els seus estudis durant el curs 18/19.
2. Règim aplicable
2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 66 de 30 de maig de 2017) i al Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Sant Josep per als exercicis 2018-2019 modificat, el qual va ser publicat en el BOIB núm. 17, de 7 de febrer de 2019.
2.2. Aquesta convocatòria s'exposarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep, a la pàgina web de l'Ajuntament de Sant Josep www.santjosep.org, i serà publicada al BOIB i a la BDNS.
2.3. Atès que les subvencions concedides ho seran pel fet d'estar en una determinada situació, no s'exigirà més justificació que la de l'acreditació del compliment de les condicions per al seu atorgament, d'acord amb el que estableix l'article 30.7 de la LGS.
3. Consignació pressupostària i quantia
La quantia màxima dels premis que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 10.000,00 €, amb càrrec a la partida 3261 480 36, amb fons de finançament municipal.
4. Requisits generals dels sol·licitants
Podran acollir-se a aquesta convocatòria els estudiants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que hagin finalitzat els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 18/19, i que compleixin els següents requisits:
a. Estar empadronats de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2015.
b. Haver finalitzat els estudis universitaris o de CFGS durant el curs acadèmic 2018/19, en qualsevol de les convocatòries legalment establertes per a cada curs acadèmic i tenir, com a mínim, una mitjana d'expedient acadèmic de 8,0 o equivalent.
c. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
d. No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
e. Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.
5. Règim de les ajudes
5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva.
5.2. S'estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment, el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, el de la pàgina web de l'Ajuntament el de la seu electrònica de l'Ajuntament (www.santjosep.org).
5.3 En cas que el total d'ajudes que s'hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.
5.4. Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.
6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació
6.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establerta en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'haurà de passar avís per correu electrònic a l'adreça: normalitzacio@santjosep.org.
6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:
a. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.
b. Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI o NIF o altre document acreditatiu.
c. Declaració responsable d'estar empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2015 (annex II).
d. Declaració responsable per part del beneficiari de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries; amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant, que siguin necessàries (annex II).
e. Declaració responsable del beneficiari de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat; de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions. (annex II).
f. Còpia del títol oficial corresponent als estudis universitaris o de CFGS pels quals s'opta al premi o, si no n'hi ha, del document que acrediti que han estat satisfets els drets per a l'expedició del títol.
g. Certificat acadèmic de les assignatures cursades, amb expressió, si escau, dels crèdits assignats a cadascuna i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l'obtenció del títol oficial corresponent als estudis universitaris pels quals s'opta al premi.
h. Certificat acadèmic personal dels mòduls/matèries cursades, amb expressió, si escau, de les hores assignades a cada un i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l'obtenció del títol oficial corresponent als estudis del cicle formatiu de grau superior, pels quals s'opta al premi.
i. Pla d'estudis dels estudis universitaris cursats, amb expressió de la seva càrrega lectiva o pla d'estudis del CFGS cursat.
j. Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l'establert en l'article 53.d) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
6.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats des del dia següent al de la publicació de l'extracte de la present convocatòria al BOIB.
6.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2, a la persona interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6.5. En el cas dels estudiants universitaris, només podran obtenir premi aquells quatre sol·licitants que, acomplint les condicions assenyalades a la base 4, obtenguin la puntuació més alta com a resultat de la suma de la nota mitjana d'expedient acadèmic i la puntuació per càrrega lectiva dels estudis, d'acord amb la base 7 de la convocatòria. En cas de produir-se empat entre dos o més peticionaris que per puntuació obtenguin premi, l'òrgan col·legiat, al qual fa referència la base 8 d'aquesta convocatòria, podrà tenir en compte en la valoració dels expedients acadèmics, a l'efecte de determinar el beneficiari del premi, el nombre més alt de matrícules d'honor. En cas de persistir l'empat, el nombre més alt d'excel·lents. Si continua l'empat, es repartirà proporcionalment el premi entre cada un d'ells.
6.6. En el cas dels estudiants de CFGS, només podrà obtenir premi el sol·licitant que, acomplint les condicions assenyalades a la base 4, obtengui la puntuació més alta com a resultat de la suma de la nota mitjana de l'expedient acadèmic i la puntuació per nombre d'hores del cicle, d'acord amb la base 7 de la convocatòria. En cas de produir-se empat entre dos o més peticionaris que per puntuació obtenguin premi, l'òrgan col·legiat, al qual fa referència la base 8 d'aquesta convocatòria, podrà tenir en compte en la valoració dels expedients acadèmics, a l'efecte de determinar el beneficiari del premi, el nombre més alt de matrícules d'honor. En cas de persistir l'empat, el nombre més alt d'excel·lents. Si continua l'empat, es repartirà proporcionalment el premi entre cada un d'ells.
6.7. Queden exceptuats d'aquesta convocatòria els estudis postuniversitaris oficials (màster oficial; doctorat) i els estudis postuniversitaris no oficials (màster propi; Postgrau; cursos d'especialització universitària i d'Expert Universitari).
6.8. Els premis objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres premis efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.
6.9. Als aspirants que presentin dos certificats acadèmics personals corresponents a dues titulacions, amb nota mitjana diferenciada per a cada una, únicament se'ls tendrà en compte per al barem el certificat que acrediti nota mitjana més alta.
6.10. Un mateix aspirant no podrà obtenir més d'un premi. En cas de complir requisits per a l'obtenció de dos o més premis, només se li concedirà el més alt a què tengui opció.
7. Criteris de valoració
7.1. Estudis universitaris
7.1. 1. D'acord amb l'article 5.3 del RD 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional, si no figura la qualificació mitjana de l'expedient al títol o certificat acadèmic personal, la mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne serà el resultat de l'aplicació de la següent fórmula: suma dels crèdits obtinguts per l'alumne multiplicats cada un d'ells pel valor de les qualificacions que corresponguin, i dividida pel nombre de crèdits totals obtinguts per l'alumne.
Els crèdits obtinguts per reconeixement de crèdits corresponents a activitats formatives no integrades en el pla d'estudis no computaran a efectes de còmput de la mitjana de l'expedient acadèmic.
D'acord amb la disposició addicional única del RD 1044/2003, d'1 d'agost, pel qual s'estableix el procediment per a l'expedició per les universitats del Suplement Europeu al Títol, les assignatures convalidades tendran l'equivalència en punts corresponent a la qualificació obtinguda en el centre de procedència; per a les assignatures adaptades es computarà la qualificació obtinguda en el centre de procedència i el reconeixement de crèdits en què no existeixi qualificació no es tendrà en compte a efectes de ponderació.
A aquest efecte, per al càlcul de la nota mitjana, en cas d'haver-hi assignatures convalidades i/o adaptades a l'expedient acadèmic, s'haurà d'adjuntar certificat de les notes obtingudes d'aquestes assignatures en el centre de procedència.
7.1.2. A l'efecte d'atorgar aquests quatre premis, no només es tendrà en compte la nota mitjana de l'expedient acadèmic sinó que també es valorarà la càrrega lectiva dels estudis universitaris cursats. D'aquesta manera es té en consideració també l'esforç i el temps dedicat a la consecució de la titulació universitària.
Així a la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne se li sumarà la següent puntuació depenent de la càrrega lectiva de la titulació obtinguda:
7.2. Cicle formatiu de grau superior
7.2.1. D'acord amb l'article 33 de l'Ordre de la consellera d'Educació i Cultura, de 13 de juliol de 2009, per la qual es regula l'organització i el funcionament de cicles formatius de formació professional del sistema educatiu que s'imparteixen d'acord amb la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, a les Illes Balears, en la modalitat d'ensenyament presencial, la qualificació dels mòduls professionals ha de ser numèrica, entre u i deu, sense decimals, exceptuant el mòdul de Formació en centres de treball que es qualifica d'apte o no apte. Es consideren positives les puntuacions iguals o superiors a cinc punts. La nota final del cicle formatiu és la mitjana aritmètica expressada amb el nombre sencer i dos decimals.
Si no figura la qualificació mitjana de l'expedient al títol o certificat acadèmic personal, es sumaran les qualificacions obtingudes en cadascuna de les matèries, assignatures o mòduls que consten al certificat acadèmic personal i es calcularà la mitjana aritmètica. Les matèries, assignatures o mòduls convalidats o exempts i la valoració del mòdul de Formació en centres de treball no es tendran en compte per al càlcul.
En el cas que les qualificacions estiguessin indicades sense expressió numèrica, el càlcul de la nota mitjana es farà amb la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en cadascuna de les matèries, assignatures o mòduls que consten al certificat acadèmic personal, després d'haver transformat la qualificació qualificativa en quantitativa, de conformitat amb el barem que s'indica a continuació:
La nota mitjana que s'ha de tenir en compte és la mitjana aritmètica obtinguda, expressada amb el nombre enter i dos decimals.
Les matèries, assignatures o mòduls convalidats o exempts i la valoració del mòdul de Formació en centres de treball no es tenen en compte per al càlcul.
7.2.2. A l'efecte d'atorgar el premi al millor expedient de CFGS, no només es tendrà en compte la nota mitjana de l'expedient acadèmic sinó que també es valorarà el nombre d'hores del cicle.
Així a la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne se li sumarà la següent puntuació depenent del total d'hores del cicle:
8. Òrgan col·legiat
8.1. L'òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l'informe a l'òrgan instructor, el qual formularà proposta de resolució, que quan sigui definitiva, elevarà a l'òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.
8.2. Estarà format pels següents membres:
Presidència: la regidora d'Educació o persona en qui delegui.
Vocals:
- un/a tècnic/a d'Administració general
- un/a representant de la Universitat de les Illes Balears
- un membre del personal administratiu del Departament d'Educació i Cultura
Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui
L'òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:
a) Analitzar i valorar les sol·licituds d'acord amb els requisits establerts a la base 4.
b) Formular l'informe d'avaluació i elevar-lo a l'òrgan instructor.
9. Instrucció i resolució
9.1. L'òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d'Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l'article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.
L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se a les persones interessades concedint-los un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades en la declaració.
Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l'òrgan instructor, amb l'informe previ de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda.
La proposta de resolució definitiva s'elevarà a l'òrgan competent per resoldre, que dictarà resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants que hagin obtingut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb l'exposat a la base 5.2.
La resolució de concessió, d'acord amb l'article 14a) de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la relació de persones beneficiàries a les quals s'atorga l'ajuda amb les quanties individualitzades així com la desestimació i la no concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevinguda de les sol·licituds no ateses.
9.2. L'òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l'article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l'article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l'article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i article 17 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.
El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.
10. Règim de recursos
Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:
- El recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que dictarà la resolució, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d'aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l'acord.”
La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, 24 d'octubre de 2019
L'alcalde Josep Marí Ribas
ANNEX I SOL·LICITUD PER PARTICIPAR EN ELS PREMIS PER ALS ESTUDIANTS DEL MUNICIPI DE SANT JOSEP QUE HAGIN ACABAT D'UNA FORMA MÉS BRILLANT ELS SEUS ESTUDIS UNIVERSITARIS O DE CFGS DURANT EL CURS 18/19
SOL·LICITANT
Nom i llinatges sol·licitant:
DNI sol·licitant:
Domicili sol·licitant:
Telèfon:
Adreça electrònica:
REPRESENTANT
Nom i llinatges representant:
DNI representant:
Domicili representant:
Telèfon representant
Adreça electrònica:
Parentesc amb el sol·licitant:
EXPÒS:
1. Que m'he assabentat de la convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d'una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 18/19.
2. Que durant el curs 2018-2019 he finalitzat els següents estudis:
( ) Estudis universitaris
( ) Cicle formatiu de grau superior
• Nom dels estudis pels quals s'opta a premi (finalitzats curs 18-19): ................
3. Que la nota mitjana del meu expedient acadèmic és igual o superior a 8,00 o equivalent.
• Nota mitjana: ...................
SOL·LICIT:
Participar en la convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia que hagin acabat d'una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 18/19.
Així mateix, adjunt:
( ) Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.
( ) Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.
( ) Declaració responsable d'estar empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2015 (annex II).
( ) Declaració responsable per part del beneficiari de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries; amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant, que siguin necessàries (annex II).
( ) Declaració responsable del beneficiari de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat; de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions (annex II).
( ) Còpia del títol oficial corresponent als estudis universitaris o de CFGS pels quals s'opta a premi o, si no n'hi ha, del document que acrediti que han estat satisfets els drets per a l'expedició del títol.
( ) Certificat acadèmic de les assignatures cursades, amb expressió, si escau, dels crèdits assignats a cadascuna i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l'obtenció del títol oficial corresponent als estudis universitaris pels quals s'opta a premi.
( ) Certificat acadèmic personal dels mòduls/matèries cursades, amb expressió, si escau, de les hores assignades a cada un i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l'obtenció del títol oficial corresponent als estudis del cicle formatiu de grau superior.
( ) Pla d'estudis dels estudis universitaris cursats, amb expressió de la seva càrrega lectiva o pla d'estudis del CFGS cursat.
( ) Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.
Sant Josep de sa Talaia, ....d....................de 2019
(signatura)
ALCALDIA DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
ANNEX II DECLARACIONS RESPONSABLES
Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a possible beneficiari d'un dels premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d'una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 18/19 FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:
1. Declar que estic empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, de manera continuada, des d'abans de l'1 de gener de 2015.
2. Declar que em trob al corrent del compliment de les meves obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l'Ajuntament de Sant Josep a poder sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals meves que siguin necessàries.
3. Declar que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitats; que compleix els requisits que fixa l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i que compleix les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions.
Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 20......
(signatura)