Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
MANCOMUNITAT DES RAIGUER
Núm. 10308
Modificació de les bases per les quals s'ha de regir el concurs-oposició per a la creació d'una borsa de d'educador/a social, amb caràcter laboral temporal
Mitjançant Acord de 3 de setembre de 2019 de la Junta de Govern Local de la Mancomunitat des Raiguer s'aproven les bases de la convocatòria per constituir una borsa de treball d'Educador/a Social, amb caràcter laboral temporal, pel sistema concurs-oposició, i es convoquen les corresponents proves selectives (BOIB de 24 de setembre de 2019, núm. 130. Secc. II – Pàg. 38303).
Estimat parcialment el recurs de reposició interposat contra les bases de la convocatòria de referència per l'Acord de 15 d'octubre de 2019 de la Junta de Govern Local, es procedeix a la modificació de la base segona d), referent al requisit de coneixement de la llengua catalana, en el sentit de que s'exigeix un certificat acreditatiu del nivell B2, i de la base setena, atorgant 1 punt en el concurs de mèrits per l'acreditació del coneixement de la llengua catalana de nivell C1; romanent intacta la redacció que figura publicada en el citat BOIB de 24 de setembre de 2019.
Com a conseqüència de dita modificació, es concedeix un nou termini de presentació de sol·licituds a la convocatòria de referència, que serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la modificació al BOIB. Per tant, es donen per presentades en termini les sol·licituds efectuades en el primer termini, sense que sigui necessària la seva nova presentació. Així mateix, s'informa que s'adjuntarà d'ofici per aquesta Administración com a mèrit el nivell C1 acreditat a la presentació, sense que sigui necessari una nova aportació dels interessats i interessades.
A continuació es transcriuen les bases modificades:
BASES PER LES QUALS S'HA DE REGIR EL CONCURS-OPOSICIÓ PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'EDUCADOR/A SOCIAL, AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL.
L'art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d'accedir en condicions d'igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin.
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de CONCURS-OPOSICIÓ, d'una borsa de treball de Educador/a Social, en règim de personal laboral, de caràcter temporal.
El motiu de la provisió d'aquesta borsa de treball és el fi del termini de vigència de la borsa d'aquesta categoria; i la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l'augment de la demanda, baixes laborals, maternitat, vacances; i que puguin produir-se a la plantilla de la Mancomunitat, o cobrir serveis sol·licitats per ajuntaments membres d'aquesta entitat.
Es regiran de conformitat amb els termes establerts al Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, la Llei 30/1984, de 2 d'agost, el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, l'Estatut dels Treballadors i resta de normativa laboral aplicable vigent.
La present convocatòria es publicarà en el tauler d'anuncis, a la pàgina web d'aquesta Mancomunitat, i en el BOIB.
SEGONA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per prendre part en la convocatòria els aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que estableix l'article 57 de Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Tenir 16 anys complits i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa, el dia de la finalització del termini d'admissió de sol·licituds.
c) Estar en possessió d'una titulació universitària de: Educació social, o estar en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, o estar habilitat pel Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de les Illes Balears mitjançant el supòsit B) de la Disposició transitòria tercera de la Llei 8/2002, de 26 de setembre, de creació del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de les Illes Balears.
En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la documentació que acrediti la seva homologació o la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.
d) Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell B2 mitjançant un certificat expedit per la Direcció General de Política Lingüística, de L'EBAP o un altre organisme reconegut a aquest efecte.
e) Posseir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, de conformitat amb l'article 56. 1 d) del Real Decret Legislatiu 5/2015.
g) Estar en possessió del carnet de conduir classe B i vehicle propi.
h) Acreditar la carència de delictes de naturalesa sexual mitjançant el Certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual.
i) No estar sotmès a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i no percebre cap pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat susceptible de compatibilitat s'ha d'instar la compatibilitat de la mateixa en el termini dels 10 dies següents a la presa de possessió del lloc de treball.
j) Prèviament a l'acte de la presa de possessió, la persona interessada haurà d'acreditar la seva col·legiació professional vigent en el Col·legi d'Educadors Socials i fer constar la manifestació de complir els requisits assenyalats als apartats f) i i).
TERCERA.- FUNCIONS
Programar i realitzar intervencions educatives i integradores amb menors i joves amb problemàtiques d'adaptació social.
Executar i coordinar els diferents programes i activitats d'actuació social impulsats per la Mancomunitat, els ajuntaments o altres institucions.
Programar i realitzar intervencions educatives i integradores.
Realitzar visites a domicilis amb situacions conflictives dins dels programes d'intervenció social.
Realitzar les actuacions necessàries per lluitar contra l'absentisme escolar.
Assessorar i informar en casos de drogodependències derivant les actuacions a serveis especialitzats quan pertoqui.
Promoure i col·laborar en tasques d'inserció social i laboral.
Organitzar i promoure activitats estivals per a joves.
Mantenir les reunions de coordinació necessàries amb personal de la unitat, altres departaments i altres entitats o institucions.
Qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria.
QUARTA.- PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES
Les instàncies per participar en les proves selectives s'han de presentar en el Registre General d'aquesta Mancomunitat, o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, segons el model que consta com a Annex I a les presents bases, adjuntant-se el certificat de català B2 o superior i la titulació universitària requerida en la lletra c) de la base segona. En el cas de no presentar-se la instància al Registre General de la Mancomunitat, la persona interessada ha de comunicar-ho a la Mancomunitat abans de la finalització del termini de la presentació de les sol·licituds mitjançant enviament del justificant de presentació a l'adreça electrònica mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net. Sense la concurrència d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin a la Mancomunitat fora del termini de presentació no seran admeses.
El termini de presentació d'instàncies és de quinze (15) dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Es publicarà també en la pàgina web de la mancomunitat (www.mancomunitatdesraiguer.net) i al tauler d'anuncis.
Per ser admesos i prendre part en el procés selectiu de la borsa de treball les persones aspirants han de declarar sota la seva responsabilitat a les seves sol·licituds (segons Annex I) que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base segona.
CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS
Expirat el termini de presentació d'instàncies, el President dictarà resolució en el termini de deu (10) dies hàbils aprovant la llista provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat, atorgant-se un termini de tres (3) dies hàbils, per poder esmenar el defecte que hagi motivat l'exclusió.
A la mateixa resolució s'efectuarà el nomenament dels membres del Tribunal Qualificador i s'indicarà el lloc, dia i hora de la constitució del Tribunal, així com de la realització de l'exercici de la fase d'oposició. Les persones aspirants s'hauran de presentar el dia assenyalat amb el DNI o documentació d'identificació equivalent.
El Tribunal Qualificador resoldrà les reclamacions presentades en el termini de 5 dies hàbils. Mitjançant resolució de Presidència es publicarà la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s'entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nou acord i publicació.
SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
El Tribunal qualificador estarà constituït de la següent forma:
President; Un treballador, funcionari o personal laboral de la Mancomunitat o d'un Ajuntament membre de la mateixa.
Vocals; Tres treballadors, funcionaris o personal laboral de la Mancomunitat o d'un Ajuntament membre de la mateixa.
Secretari; la Secretària de la corporació o un funcionari de carrera d'un Ajuntament membre de la Mancomunitat.
Suplents: Per cada un dels membres del Tribunal es designaran suplents.
El Tribunal podrà designar els assessors que estimi convenients, que hauran de fer-se públics amb anterioritat a les proves en que participin i que podran actuar amb veu, però sense vot.
El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència del president, del secretari i de la meitat, al menys, dels seus membre, titulars o suplents indistintament.
Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se de formar part del mateix quan concorrin les circumstancies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, i podran ser recusats conforme a l'article 24 de la citada llei.
Els dubtes o les reclamacions que es puguin donar amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que s'ha de fer en els casos no previstos en les bases, seran resoltes pel Tribunal.
SETENA.- PROCÉS DE SELECCIÓ
El procés de selecció, que tindrà una puntuació màxima de 100 punts, serà de concurs-oposició i constarà de dues fases.
1ª Fase, d'OPOSICIÓ: De caràcter obligatori i eliminatori per a tots els aspirants. Consistirà en un exercici dividit en 2 parts. La puntuació màxima serà de 60 punts.
La primera part de l'exercici consistirà en la realització d'un supòsit pràctic sobre qüestions i coneixements relacionats amb les característiques del lloc a cobrir.
Una vegada realitzada la primera part de l'exercici, es publicarà el dia, l'hora i el lloc en que hagi de realitzar-se el segon, citant als aspirants per l'ordre de la data de registre d'entrada de les sol·licituds.
La segona part de l'exercici, que es realitzarà en un dia diferent a la primera, consistirà en una exposició oral i defensa del supòsit pràctic realitzat en el primer exercici. En ella, el Tribunal Qualificador podrà realitzar diferents preguntes vinculades al tema examinat i als supòsits desenvolupats en l'exercici.
Les dues parts de l'exercici es valoraran de forma conjunta de 0 a 60 punts, i tots aquells aspirants que no obtinguin un mínim de 30 punts seran eliminats i exclosos de la convocatòria.
La puntuació de l'aspirant serà la mitjana aritmètica de les qualificacions atorgades per cadascun dels membres assistents del tribunal.
Es tindrà en compte l'ordre i la claredat en la redacció, així com el fil argumental, la capacitat de síntesis, i la correcció en l'expressió, la gramàtica i l'ortografia.
Els aspirants hauran d'acudir a la celebració de les proves objectives proveïts del seu DNI o document d'identificació equivalent, podent el Tribunal requerir-los en qualsevol moment perquè acreditin la seva identitat.
Es publicaran els resultats en el termini de 10 dies hàbils següents a la seva celebració, donant a aquells aspirants que volen revisar el seu examen un termini de 3 dies hàbils per sol·licitar-ho. Dita revisió serà mitjançant una instància que es presentarà en el registre d'entrada de la Mancomunitat o bé en el correu electrònic: mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net. Les observacions o reclamacions s'hauran de resoldre dins el termini dels 10 dies hàbils següents.
En cas de no presentar-se reclamacions s'entendran per definitives les qualificacions provisionals, sense necessitat d'una nova publicació.
Tots aquells aspirants que superin la fase d'oposició hauran de presentar els mèrits que seran valorats a la fase de concurs, en el termini que quedi fixat i publicat a la web de la mancomunitat. Aquests mèrits s'han d'acreditar documentalment segons el determinat en la base vuitena. Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a les presents bases no seran valorats pel Tribunal Qualificador.
2ª Fase, de CONCURS: Consistirà en la valoració dels mèrits al·legats i acreditats documentalment pels candidats, fins a un màxim de 40 punts.
Els mèrits a valorar s'acreditaran i presentaran conforme a l'establert en la base octava, i són els següents:
1. Experiència professional. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 22 punts.
a. Serveis prestats a l'Administració Pública Local en la categoria equivalent i realitzant funcions anàlogues a la plaça que es convoca: 0.15 punts per més treballat a jornada completa, fins a un màxim de 9 punts.
b. Serveis prestats a altres Administracions Públiques en la categoria equivalent i realitzant funcions anàlogues a la plaça que es convoca: 0.15 punts per més treballat a jornada completa, fins a un màxim de 6 punts.
c. Serveis prestats dins l'àmbit de l'empresa privada o per compte propi amb funcions anàlogues a les del lloc de treball a cobrir, i realitzats a l'Administració: 0.10 punts per més treballat a jornada completa, fins a un màxim de 4 punts.
d. Serveis prestats dins l'àmbit de l'empresa privada o per compte propi realitzant funcions anàlogues a les del lloc de treball a cobrir: 0.08 punts per més treballat a jornada completa, fins a un màxim de 3 punts.e.
2. Formació. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 16 punts.
a) Per titulacions acadèmiques diferents a l'exigida i relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball, amb un màxim de 6 punts:
b) Formació no reglada. Assistència a cursos, seminaris, congressos i jornades impartits, reconeguts, organitzats o promoguts per Administracions Públiques, organismes públics o entitats de dret públic vinculats o dependents de les Administracions Públiques directament relacionats amb la feina a realitzar. Es valorarà amb un màxim de 10 punts:
Els cursos expressats en crèdits LRU es valoraran a raó de 10 hores lectives per cada crèdit, i els expressats en crèdits ECTS, 25 hores lectives per crèdit.
3. Coneixements orals i escrits de català. Màxim de 2 punts.
Els coneixements en llengua catalana seran acumulatius amb el Llenguatge administratiu.
VUITENA.- FORMA D'ACREDITAR ELS MÈRITS
Les persones que hagin superat la fase d'oposició hauran de presentar i acreditar els diferents mèrits en el termini indicat en el llistat de qualificacions de la fase d'oposició, que es publicarà en el tauler d'anuncis i en la pàgina web de la Mancomunitat.
Els aspirants hauran de conformar un índex dels mèrits al·legats (Annex II) ajustat a la fase de concurs d'aquestes bases.
Els mèrits dels aspirants s'acreditaran de la següent forma:
1. Experiència Professional:
- Serveis prestats a l'Administració pública: mitjançant una Certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l'entitat corresponent amb la indicació de la categoria professional i les tasques desenvolupades; i les dates d'alta i baixa de la mateixa. Junt amb aquest certificat s'haurà d'aportar també un informe de vida laboral expedit per la TGSS.
- Serveis prestats a l'empresa privada: mitjançant la presentació del contracte de treball o el certificat d'empresa, amb indicació de la data d'alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions realitzades, juntament amb un informe de vida laboral expedit per la TGSS.
- En l'exercici de la professió, mitjançant un certificat d'alta i baixa de l'impost d'activitats econòmiques, amb indicació de la classificació de l'activitat, juntament amb un informe de vida laboral expedit per la TGSS.
2. Formació:
a) La formació presentada s'ha d'acreditar documentalment mitjançant fotocòpia de l'anvers i el revers del corresponent títol expedit pel centre o institució oficial.
b) L'acreditació de les formacions no reglades es farà mitjançant certificacions, diplomes o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos.
3. Coneixements de català:
a) Títol o certificació expedida per les institucions públiques oficials corresponents.
No seran valorats ni en cap cas puntuaran els mèrits al·legats i que no siguin justificats documentalment.
El tribunal podrà demanar a les persones interessades els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veracitat dels mèrits aportats.
NOVENA.- LLISTA D'APROVATS, PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS I FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE.
Acabada la qualificació, el Tribunal publicarà la valoració de mèrits i les puntuacions finals provisionals al Tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat en ordre de major a menor puntuació.
Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per fer al·legacions. El Tribunal resoldrà les al·legacions en el termini de 10 dies hàbils. En el cas de que no es presentin al·legacions, s'entendran per definitives les puntuacions atorgades i es donarà per finalitzat el procés selectiu.
La puntuació final serà la suma dels punts obtinguts per cada un dels aspirants en les fases de concurs i d'oposició.
En cas d'empat, per establir l'ordre dels aspirants es tindrà en compte en primer lloc, la major puntuació obtinguda en la fase del concurs, i en segon lloc la major puntuació obtinguda en la valoració de mèrits. En cas de persistir l'empat, es resoldrà per sorteig.
DESENA- CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL
Una vegada resoltes les al·legacions, en cas de que se n'hagin presentat, el Tribunal elevarà la seva proposta al President per resoldre la constitució de la borsa de treball.
Si no es presentessin al·legacions, la llista de puntuacions provisional passarà a ser definitiva, elevant-se al President per a la constitució de la borsa. La resolució de constitució de la borsa es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat.
Els aspirants que conformin la borsa estaran a l'espera de ser cridats per la Mancomunitat des Raiguer per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de personal.
ONZENA.- FUNCIONAMENT I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL
Aquesta borsa estarà vigent fins que la Mancomunitat constitueixi una altra de la mateixa categoria professional o s'hagi esgotat.
Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic o a través de correu electrònic amb un màxim de tres intents. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació, o dels requeriments efectuats.
A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent a la cridada si es fa en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.
Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:
Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible, i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.
L'ordre de cridada als aspirants s'alterarà per donar preferència als qui tinguin un contracte amb la Mancomunitat, quan es tracti d'un contracte a temps parcial i sempre que els correspongui per major posició en la llista, i que el nou contracte millori el vigent.
Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball, es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària. En el cas de que en virtut del pròxim contracte el treballador arribés al límit màxim de 24 mesos treballats en un període de 30, passarà al final de la llista i es cridarà al següent de la mateixa.
L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.
DOTZENA.- CONTRACTACIÓ I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS.
En el moment de fer ús d'aquesta borsa de treball, l'aspirant al qui es dirigeixi una oferta de treball haurà de presentar al Registre General de la Mancomunitat, dins dels tres (3) dies hàbils següents a l'oferiment del lloc de feina, la documentació acreditativa de les condicions establertes per formar part en la borsa, si encara no l'han presentada, i els originals dels mèrits i requisits presentats. L'aspirant que en el termini fitxat, no presenti la documentació, exceptuant en els casos de força major, o si es comprova que no compleix els requisits establerts a la base segona, no podrà ser contractat i seran anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en que hagi recaigut per falsedat a la seva instància. En el seu lloc es contractarà a la persona que, havent superat totes les proves selectives, ocupi el lloc següent de la borsa.
TRETZENA.- INCIDÈNCIES.
El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública es publicaran al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat (www.mancomunitatdesraiguer.net), al marge de la seva publicació en el BOIB quan sigui preceptiva.
En tot allò no previst en les presents bases seran d'aplicació les bases generals vigents que regeixen les oposicions lliures, els concursos i els concursos oposicions de l'oferta d'ocupació pública municipal, així com la resta de normativa aplicable.
La convocatòria, les bases i els actes administratius que derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Binissalem, 15 d'octubre de 2019
El president
Andreu Isern Pol
ANNEX I. MODEL DE SOL·LICITUD
Nom i llinatges:.......................................................... DNI:........................................
Adreça: ...................................................................... Telèfon:....................................
Població i CP:............................................................ Correu electrònic:.....................................................
EXPÒS:
1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria publicada per aquesta Mancomunitat per a la creació d'una borsa de personal laboral temporal, d'educador/a social.
2.- Que estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per les bases de selecció.
3.- Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.
4.- Que adjunt el certificat de català requerit o superior i la titulació universitària d'Educació Social requerida segons la base segona c).
Per tot allò exposat,
SOL·LICIT:
Ser admès/esa al corresponent procés selectiu.
Binissalem, _____ de ___________________ de 2019
(Signatura)
SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT DES RAIGUER
ANNEX II. ÍNDEX DE MÈRITS
Nom i llinatges:.................................................................. DNI:....................................
Adreça: ..............................................................................Telèfon:.................................
Població i CP: ................................................................... Correu electrònic:......................................................
EXPÒS:
1. Que, havent superat la fase d'oposició del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral temporal d'Educador/a Social a la Mancomunitat des Raiguer, present fotocòpia dels següents mèrits perquè siguin valorats en la fase de concurs:
Nº |
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
|
---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nº |
FORMACIÓ |
|
---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nº |
CATALÀ |
|
---|---|---|
|
|
|
|
|
|
2. Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present.
Per tot allò exposat,
SOL·LICIT:
La valoració dels mèrits acreditats segons allò disposat a les bases que regeixen aquest procés selectiu.
Binissalem, _____ de___________________ de
(Signatura de la persona interessada)
SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT DES RAIGUER