Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 10278
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d’un tècnic o tècnica superior amb el grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica, del programa Synergia
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.
D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
Resolució
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic o tècnica superior amb grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica per al grup Multidisciplinari d’Oncologia Traslacional amb ubicació a la Universitat de les Illes Balears amb possibilitat de desplaçaments a l’Hospital de Son Llàtzer, Hospital Comarcal d’Inca, Hospital Universitari Son Espases i Hospital de Manacor.
Palma, 16 d'octubre de 2019
El director gerent
José Lladó Iglesias
ANNEX I
Convocatòria per a la provisió/contractació d’un tècnic o tècnica superior amb el grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica, del programa Synergia, per al grup Multidisciplinari d’Oncologia Traslacional amb ubicació a la Universitat de les Illes Balears amb possibilitat de desplaçaments a l’HSLL, HCIN, HUSE i HM.
La Fundació té encomanades, entre altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d’un tècnic o d’una tècnica superior amb grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica.
L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,
CONVOC
El procés per a la contractació d’un tècnic o tècnica superior amb el grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica amb els requisits, característiques i criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
Estar en possessió del títol universitari del grau o llicenciatura de Bioquímica i del màster en Investigació Biomèdica.
Nivell B2 de llengua catalana.
Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d’inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no estar en estat d’inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
Formulari d’autoavaluació emplenat (annex III de la convocatòria).
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions de la plaça
Recollida de mostres de tumors de mama i colon, així com el seu processament.
Estudi de nous marcadors de biologia del tumor de mama.
Estudi de nous marcadors de biologia de tumor colorectal.
Realització d’estudis estadístics.
III. Presentació de sol·licituds
Es poden presentar en el registre i en el registre electrònic de la Fundació o bé de qualsevol altra manera prevista a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d’enviar per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d’entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s’envia per correu certificat, s’ha d’enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per l’oficina de correus en que consti que s’ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.
El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma en que estableixen les bases. NO es podrà valorar cap mèrit que no s’hagi acreditat amb l’aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió de les persones aspirants
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds juntament amb la documentació acreditativa dels requisits, es publicarà una resolució (a la pàgina web de l’IdISBa) mitjançant la qual s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió.
Els aspirants exclosos o omesos disposaran d’un termini de 3 dies, a partir del pròxim dia des de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s’entendrà que renuncien a la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s’aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.
V. Reserva en favor de persones amb discapacitat
Existeix a l’IdISBa una reserva del 7 % de llocs de feina per a persones amb discapacitat, segons el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, per el que s’aprova el text refós de la Llei de l’EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Modalitat de contractació
Contracte per obra i servei a temps parcial de 20 hores setmanals (de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00), amb una durada de 12 mesos.
Projecte: «Estudi pilot per a la identificació de factors ambientals i d’estils de vida associats al desenvolupament del càncer colorectal i del càncer de mama a les Illes Balears». (SYN18/08)
Remuneració bruta mensual: 972,26 euros mensuals bruts.
VII. Acreditació dels requisits i mèrits
Els requisits i mèrits al·legats pels aspirants s’han d’acreditar mitjançant la presentació de còpia de la següent documentació.
Experiència professional: mitjançant certificat de l’entitat allà on es varen prestar serveis; en cas de no ser possible, mitjançant contracte i vida laboral.
Coneixements orals i escrits d’idiomes: mitjançant copia de certificat emès per l’òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB i altres universitats o centres d’acreditació amb prestigi reconegut).
Titulació acadèmica: còpia del títol acadèmic (ambdues cares).
Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s’hagin dut a terme, amb especificació de les hores de duració de l’acció formativa o dels crèdits aconseguits.
Publicacions: un exemplar de la publicació o referencia bibliogràfica identificativa de les publicacions i de la seva autoria.
Els mèrits s’hauran d’acreditar amb referencia a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d’acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l’autobarem que podeu trobar en aquestes bases).
La documentació acreditativa de tots els mèrits s’ha de presentar juntament amb la sol·licitud.
VIII. Tribunal qualificador
Dra. Pilar Roca Salom, investigadora de l’IdISBa.
Dr. Daniel Pons Miro, investigador de l’IdISBa.
Responsable de Recursos Humans de l’IdISBa, actuant com a secretari/a del tribunal.
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.
IX. Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats pels aspirants, d’acord amb el barem que apareix a continuació i una entrevista personal.
1. Formació ( 3 punts màx.)
Altres graus relacionats: 1 punt per grau (2 punts màx.)
Altres màsters relacionats: 1 punt per màster (2 punts màx.)
Idiomes europeus (1 punt màx.):
Certificat nivell B1: 0.25 punts per certificat (1 punt màx.)
Certificat nivell B2: 0.50 punts per certificat (1 punt màx.)
Certificat nivell C1: 0.75 punts per certificat (1 punt màx.)
Certificat nivell C2: 1 punts per certificat (1 punt màx.)
Cursos de formació relacionats amb la plaça (bioseguretat, bioètica, tècniques de biologia molecular, etc.): 0.2 punts/10 hores (1 punt màx.)
2. Experiència professional ( 6 punts màx.)
Experiència en activitats relacionades amb la investigació a realitzar (3 punts màx.)
Experiència en el maneig i processament de mostres tumorals: 0.1 punts/mes.
Experiència en tècniques de biologia molecular PCR, WB, extracció de proteïnes, àcids nucleics: 0.1 punts/mes.
Publicacions científiques relacionades amb les tasques pròpies del lloc de feina (4 punts màx.)
Publicacions indexades al Journal Citation Report (JCR): 1 punt per publicació.
Presentació de comunicacions a congressos: 0.5 punts per cada congrés internacional, 0.25 per nacional i 0.1 per local.
Participació activa en activitats de divulgació científica: 0.2 punts/10 hores.
Participació en projectes d’investigació (2 punts màx.)
Com a investigador/a principal: 1 punt per projecte.
Com a investigador/a: 0.5 punts per projecte.
Com a col·laborador/a: 0.25 punts per projecte.
3. Fase d’entrevista (1 punt màx.)
Es realitzarà una entrevista personal, una demostració pràctica d’habilitats o totes dues per valorar l’adequació al lloc de feina. No presentar-se a l’entrevista personal es motiu d’exclusió. El dia i l’hora es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es.
X. Recursos
L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 16 d'octubre de 2019
El director gerent
José Lladó Iglesias
ANNEX II
Formulari d’inscripció per a l’oferta de contractació d’un tècnic o tècnica superior amb el grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica, del programa Synergia, per al grup Multidisciplinari d’Oncologia Traslacional amb ubicació a la Universitat de les Illes Balears.
Nom:
Cognoms:
DNI:
Adreça:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS
Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la contractació d’un tècnic o tècnica superior amb el grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica, de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears, per al grup Multidisciplinari d’Oncologia Traslacional amb ubicació a la Universitat de les Illes Balears.
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA
Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
Títols universitaris (Doc. 1.1)
Certificat de català B2 (Doc. 1.2)
Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
CV actualitzat. (Document 3)
Documentació acreditativa del mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Documentació numerada a l’autobarem)
DECLAR
Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d’inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d’un altre Estat, no estar en estat d’inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT
La meva admissió per formar part del procediment selectiu per a la contractació d’un tècnic o tècnica superior amb el grau en Bioquímica i màster en Investigació Biomèdica, del programa Synergia, per al grup Multidisciplinari d’Oncologia Traslacional amb ubicació a la Universitat de les Illes Balears.
Palma, _____________________
Signatura
A la direcció de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears
ANNEX III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Procés selectiu per a la plaça d'un tècnic o tècnica superior amb grau en Bioquímica i màster en Investigació Mèdica |
||||
NOM |
|
PUNTS MÀX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
FORMACIÓ |
3 |
|
|
|
Altres graus relacionats: 1 punt per grau |
2 |
|
|
|
Altres màsters relacionats: 1 punt per màster |
2 |
|
|
|
Idiomes europeus |
1 |
|
|
|
Nivell B1: 0.25 punts per certificat |
|
|
||
Nivell B2: 0.50 punts per certificat |
|
|
||
Nivell C1: 0.75 punts per certificat |
|
|
||
Nivell C2: 1 punt per certificat |
|
|
||
Cursos de formació relacionats amb la plaça: 0.2 punts/10 hores |
1 |
|
|
|
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
6 |
|
|
|
Experiència en activitats relacionades amb el lloc de feina: |
3 |
|
|
|
En el maneig i processament de mostres tumorals: 0.1 punts/mes |
|
|
||
En tècniques de bio. molecular PCR, WB, extracció de prot., àc. nuc.: 0.1 punts/mes |
|
|
||
Publicacions científiques relacionades amb el lloc de feina: |
4 |
|
|
|
Publicacions indexades al JCR: 1 punt per publicació |
|
|
||
Presentació de comunicacions a congressos: 0.5 punts per cada congrés internacional, 0.25 punts per nacional i 0.1 punts per local |
|
|
||
Participació activa en activitats de divulgació científica: 0.2 punts per activitat |
|
|
||
Participació en projectes d’investigació relacionats amb les activitats del projecte |
2 |
|
|
|
Investigador/a principal: 1 punt per projecte |
|
|
||
Investigador/a: 0.5 punts per projecte |
|
|
||
Col·laborador/a: 0.25 punts per projecte |
|
|
||
ENTREVISTA |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
|
|||
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu a la sol·licitud per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d’anglès de l’EOI). |