Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT I CONSUM
Núm. 10235
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Salut i Consum per la qual se sotmet a informació pública el projecte de decret pel qual es regula el Defensor dels Usuaris del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears
Antecedents
1. En data 4 d'octubre de 2019, la consellera de Salut i Consum va ordenar l'inici del procediment d'elaboració del projecte de decret pel qual es regula el Defensor dels Usuaris del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears.
2. Una vegada elaborat l'esborrany del projecte de decret, d'acord amb la normativa aplicable, se sotmet al tràmit d'informació pública.
Fonaments de dret
1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L'article 58.1.e). de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears.
3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre a informació pública l'esborrany del projecte de decret pel qual es regula el Defensor dels Usuaris del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Secretaria General de la Conselleria de Salut i Consum (plaça d'Espanya, 9, 07002, de Palma), a la web http://sgtsic.caib.es i al Portal de Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública en 15 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Disposar que les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Secretaria General de la Conselleria de Salut i Consum (plaça d'Espanya, 9, 07002, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d'anar adreçades a la Secretaria General de la Conselleria de Salut i Consum.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics a través de l'apartat “Participació en l'elaboració de normativa” de la pàgina web del Portal de Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears, dins el termini que estableix l'apartat 2 anterior, d'acord amb l'article 34.2.f). de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades a través de la web indiquin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 14 d'octubre de 2019
La secretària general Guadalupe Pulido Román