Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 10220
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 14 d’octubre de 2019 per la qual s'aproven les llistes definitives aspirants admesos i exclosos en el concurs de trasllats voluntari per a proveir places bàsiques vacants de la categoria Facultatiu/facultativa especialista d’àrea de otorinolaringologia dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, convocat mitjançant Resolució de 16 de juliol de 2018 per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntari per proveir places bàsiques vacants de diverses categories de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 89, de 19 de juliol de 2018).
Fets i fonaments de dret
1. Mitjançant Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 16 de juliol de 2018 (BOIB núm. 89, de 19 de juliol de 2018) es convocà un concurs de trasllats voluntari per proveir places bàsiques vacants de diverses categories de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears, entre elles la categoria Facultatiu/facultativa especialista d'àrea de otorinolaringologia dependents del Servei de Salut de les Illes Balears.
2. Mitjançant la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 20 de setembre de 2019 (BOIB núm. 130, de 24 de setembre de 2019) es van aprovar les llistes provisionals d'aspirants admesos i exclosos en el concurs de trasllats.
3. Una vegada esgotat el termini per a presentar reclamacions o esmenar defectes d'acord amb la base 5.3 de la convocatòria, dicto la següent,
Resolució
1. Aprovar les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos en el concurs de trasllats voluntari per a proveir places bàsiques vacants de la categoria Facultatiu/facultativa especialista d'àrea de otorinolaringologia dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, convocat mitjançant la Resolució de 16 de juliol de 2018 per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntari per proveir places bàsiques vacants de diverses categories de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 89, de 19 de juliol de 2018).
2. En la llista definitiva d'aspirants admesos, que s'adjunta com a annex I a aquesta Resolució, figura el DNI, els cognoms i el nom, i la categoria a la qual es concursa.
3. En la llista definitiva d'aspirants exclosos, que s'adjunta com a annex II a aquesta Resolució, figura el DNI, els cognoms i el nom, i les causes d'exclusió.
4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web <www.ibsalut.es>.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que esgota la via administrativa— pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També pot interposar-se directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciós-administrativa en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Palma, 14 d'octubre de 2019
El director general Per delegació de la consellera de Salut (BOIB 10/2016) Julio Fuster Culebras
ANNEX I Llista definitiva d'aspirants admesos y exclosos
Categoria 061 Facultatiu/facultativa especialista d'àrea de otorinolaringologia
Document |
Llinatges i nom |
3275**** |
AMOR DORADO, JUAN CARLOS |
1****787 |
RODRIGUEZ PASCUAL, MARIANO |
02****95 |
SECADES ARIZ, JOSE RAMON |
773****2 |
TIL PEREZ, GUILLERMO |