Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 10151
Modificació plantilla Funcionaris eventuals o de confiança
Es fa públic que el Ple de l'Ajuntament en sessió extraordinària de dia 22 de juliol de 2019, ha adoptat l'acord relatiu a la modificació plantilla Funcionaris eventuals o de confiança.
“9. EXAMEN I APROVACIÓ PROPOSTA MODIFICACIÓ PLANTILLA FUNCIONARIS EVENTUALS O DE CONFIANÇA.
Es presenta proposta de Batlia de data 12/07/2019, que a continuació es transcriu:
“Mitjançant Providència de Batlia, de dia 12.07.2019, s'ha incoat expedient administratiu per tal de modificar les característiques de les dues places de personal eventual que consten a la Plantilla Pressupostària de Personal, per exercir les funcions de:
a) Coordinador i assistència a les àrees de Festes i Fires locals d'aquest municipi; i
b) Secretària\ Secretari de Batlia i Coordinador de les relacions institucionals de l'Ajuntament.
Les funcions a exercir s'equiparen a les corresponents al Grup C-1, sent requisit essencial disposar del títol de batxiller superior o equivalent, amb les retribucions de 25.611,74 euros anuals (en 14 pagues mensuals).
Les funcions a realitzar són les pròpies de col·laboració amb les àrees a les quals figuren adscrits.
Consta, en l'expedient, informe favorable del lletrat municipal, conformat per Secretaria sobre la legalitat de les modificacions proposades
Consegüentment, i en ús de les funcions que la Llei de Bases de Regim Local atribueix a aquesta Batlia, PROPOSO AL PLENARI DE L'AJUNTMAENT D'ALCUDIA, l'adopció dels següents
ACORDS
Primer.- Ratificar la plaça de personal eventual que consta en la Plantilla Pressupostària envers a l'Àrea de Batlia d'acord amb les següents característiques:
Àrea: Batlia
Denominació: Secretari/secretària particular de Batlia i Protocol
Tipologia: Personal Eventual
Grup: C1
Retribucions: 25.611'74 € anual (catorze pagues)
Funcions: Assistència a la batlessa, inclosos els actes protocol·laris
Gestió de visites i consultes a la Batlia
Agenda de Batlia, organització de tasques, reunions i compareixences, internes i externes.
Organització premsa Batlia i regidors
Gestió de tasques d'organització de protocol
Segon: Modificar la plaça restant que, com a personal eventual, consta a la Plantilla Pressupostària envers, fins ara envers les Àrees de Fires, Mercats, Comerç i Festes, d'acord amb les següents característiques:
Àrees: Àrea de Fires i Àrea de Festes
Denominació: Coordinador de Fires i Festes
Tipologia: Personal Eventual
Grup: C1
Retribucions: 25.611'74 € anual (catorze pagues)
Funcions: Anàlisis i avaluació de les necessitats socials i econòmiques evers la planificació, celebració i organització d'esdeveniments comercials, socials i culturals enquadrats en els àmbits de les Fires i les Festes que tradicionalment s'han celebrat al municipi així com l'avaluació de les necessitats i propostes futures.
Coordinar les tasques planificació, celebració i organització de les Fires i les festivitats que es duguin a terme en el municipi.
Impulsar la participació ciutadà en la planificació, programació, i celebració de les Fires i les festivitats que es duguin a terme en el municipi.
Tercer: Remetre edicte de la present resolució per tal de què es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears
No obstant això, el Plenari acordarà”
Cosa que fem pública
Alcúdia, 11 d'octubre de 2019
La Batlessa, Bàrbara Rebassa Bisbal