Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 10046
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Decret d’adjudicació definitiva dels llocs de treball del personal funcionari de l’Ajuntament de Palma
El regidor d’Hisenda, Innovació i Funció Pública, per resolució número 19.441 de 8 d’octubre de 2019, va acordar el següent:
Primer.- Adjudicar els llocs de treball inclosos en la convocatòria de provisió de llocs de personal funcionari de l’Ajuntament de Palma, aprovada per resolució de la Regidora de Funció Pública i Govern Interior, núm. 9.970 de 16 de maig de 2018 ( BOIB núm. 64 de 24 de maig), d’acord a la proposta definitiva efectuada pel Regidor d’Hisenda, Innovació i Funció Pública, segons els resultats finals obtinguts després de resoldre els recursos d’alçada contra les puntuacions publicades al web municipal el 15 de juliol de 2019, i procedir a la nova valoració dels cursos de llengües estrangeres certificats per l’EBAP a totes les persones aspirants en aquesta convocatòria.
Segon.- Declarar deserts, a més dels llocs inclosos a la convocatòria esmentada i que no apareixen a l’annex únic, els llocs de treball de Cap de Servei de l’Àrea de Seguretat Ciutadana (F20250017) i de Cap de Serveis jurídics/administratius de Planejament i Gestió Urbanística I (F20250046), per no complir les persones assignades en puntuacions definitives, a la data de la presa de possessió, amb el requisit de la base segona de la convocatòria de provisió de llocs del personal funcionari de l’Ajuntament de Palma, referent al temps mínim de permanència en el lloc de treball de procedència. També s’han de declarar deserts, per no complir les persones assignades a la data de pressa de possessió, amb els requisits per poder ocupar els llocs de feina següents: Ajudant d’oficis diversos de la Brigada de Circulació del Departament de Mobilitat (F301700032); i Cap de negociat d’Informació i Captació de Dades del Departament de Mobilitat (F22030021).
Tercer.- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al web municipal l’adjudicació dels llocs de treball de l’Ajuntament de Palma objecte de la convocatòria de provisió esmentada, que figuren com a annex únic d’aquesta resolució.
Quart.- El termini per prendre possessió del lloc de treball obtingut és de tres dies hàbils. Aquest termini comença a comptar a partir de l’endemà d’haver cessat en el lloc de feina, que s’ha de fer en els tres dies hàbils següents a la publicació de la Resolució del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Cinquè.- La persona titular de l'òrgan on presta serveis el funcionari o funcionaria que ha de cessar en el lloc de feina, pot proposar al Regidor d’Hisenda, Innovació i Funció Pública que s'ajorni per necessitats del servei fins un màxim de vint dies hàbils. El Regidor d’Hisenda, Innovació i Funció Pública resoldrà tenint en compte la proposta.
Sisè.- El Regidor competent en matèria de Funció Pública pot, excepcionalment, acordar el següent:
a) Ajornar la data de cessament del funcionari o de la funcionària pel termini màxim d’un mes, un cop completada la pròrroga prevista a l’apartat anterior, per exigències del funcionament normal dels serveis. En aquest cas, si el funcionari o la funcionària així ho sol·licités, se li respectaran les retribucions del nou lloc de treball.
b) Prorrogar, per un termini de fins a vint dies hàbils, la incorporació d’un funcionari a la nova destinació si s’al·leguen i acrediten raons justificades de la pròrroga sol·licitada.
Setè.- El còmput del termini per prendre possessió, s’iniciarà, si s’escau, quan finalitzin els permisos o llicències que es poguessin haver concedit als interessats, tret que, per causes justificades, l’òrgan competent acordi suspendre’n el gaudi
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 9 d’octubre de 2019
El cap de Departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)
Antoni Pol Coll