Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 9605
Bases reguladores i convocatòria d’ajudes a colles i grups de ball pagès de l’illa d’Eivissa per al foment del folklore i la cultura popular, 2019
De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores i la convocatòria de les ajudes per a colles i grups de ball pagès de l'illa d'Eivissa per al foment del folklore i la cultura popular 2019, aprovats per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, de data 30 de setembre de 2019, següents:
1. Finalitat i justificació
El Consell Insular d'Eivissa té competències pròpies en matèria cultural, activitats artístiques i culturals i el foment i difusió de la creació i la producció teatral, musical, cinematogràfica i audiovisual, literària, de dansa i d'arts combinades, promoció i animació sociocultural, en virtut de l'article 70.18 de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears (EAIB), que ve exercint des de l'entrada en vigor de la Llei 6/1994, de 13 de desembre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d'animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d'esports. A més, l'article 73 de l'EAIB li atribueix l'exercici de l'activitat de foment, sens perjudici de l'activitat que correspon a la Comunitat Autònoma, en les matèries que aquest Estatut li atribueix com a competència pròpia.
En aquest sentit, el Consell, a través del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, té la intenció de col·laborar amb els grups de ball pagès per fomentar el folklore i la cultura popular de l'illa d'Eivissa en les seues diverses manifestacions.
La recent Llei 18/2019, de 8 d'abril, de salvaguarda del patrimoni cultural immaterial de les Illes Balears (BOIB núm. 48 de 13 d'abril de 2019) al seu article 5, defineix clarament quins són els portadors del patrimoni cultural immaterial i, específicament, al seu apartat 3: “Els grups o les entitats culturals sense ànim de lucre els formen les persones —pertanyents a una o diverses comunitats— que comparteixen coneixements i tècniques específiques relacionats amb la creació i la recreació del patrimoni cultural immaterial, i que tenen entre els seus objectius el manteniment, la transmissió i altres mesures de salvaguarda d'aquest patrimoni.
Aquesta convocatòria d'ajudes està prevista al Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d'Eivissa per als anys 2018-2019, aprovat per acord de Consell Executiu en data 16 de març de 2018, publicat al BOIB núm. 37, de 24 de març de 2018.
2. Objecte i despeses subvencionables
2.1. Objecte. Aquesta convocatòria té per objecte fomentar el folklore i la cultura popular de l'illa d'Eivissa, mitjançant la concessió d'ajudes econòmiques destinades a donar suport a les colles i grups de ball pagès i a les federacions de grups de ball pagès i cultura popular de l'illa d'Eivissa.
2.2. Despeses subvencionables
Manteniment de l'associació, quota anual de la Federació de Colles de Ball i Cultura Popular d'Eivissa i Formentera, telèfon, manteniment de domini de pàgina web i altres xarxes socials, assegurança de balladors i balladores durant les actuacions, organització d'activitats socials i culturals, ballades anuals a pous i fonts, cursos de nous sonadors i balladors, tallers de cultura popular –com els de fabricació d'instruments, confecció de roba-, trasllats dins l'illa en autobús de servei discrecional per assistència a manifestacions folklòriques, trobades d'intercanvi amb altres colles, despeses d'impremta per difondre les diferents activitats programades.
3. Règim de les ajudes
El procediment de concessió d'aquestes ajudes s'ha de tramitar d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació, i per concórrer en l'entitat sol·licitant els requisits per ser-ne beneficiari establerts a la base 8 d'aquestes bases, en el marc del que preveuen l'article 30.7 de la LGS i l'article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
Aquestes ajudes són compatibles amb la percepció d'altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos no superi el cost total de l'activitat subvencionada. Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes informar de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat objecte de subvenció.
4. Entitats beneficiàries
Podran acollir-se a aquesta convocatòria aquelles associacions i entitats folklòriques sense ànim de lucre, legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions i Fundacions del Govern de les Illes Balears, que dediquin la seua activitat al món del folklore i la cultura popular i que tenguin àmbit d'actuació a l'illa d'Eivissa.
Quedaran excloses de la condició de beneficiàries aquelles associacions en què concorri alguna de les causes previstes a l'article 10.1 i 2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, de subvencions de la CAIB, i l'art. 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.
5. Crèdits pressupostaris
Aquestes ajudes estan dotades econòmicament al pressupost de l'exercici 2019 amb una quantitat màxima de quaranta mil euros (40.000 €) de l'aplicació pressupostària 3340.48900.
L'import màxim de la subvenció a cada entitat o associació no superarà els 2.000 euros.
En el cas que la quantitat màxima establerta (40.000 €) no fos suficient per cobrir el nombre de sol·licituds amb dret a obtenir-ne la condició de beneficiari, es prorratejarà la quantitat total entre totes les sol·licituds amb dret a obtenir-ne la condició de beneficiari.
En el cas que s'hagi de prorratejar s'aplicarà la següent fórmula: A = Q / S. En què A serà la quantia individual de l'ajuda concedida, Q és la quantitat total que es prorrateja (40.000 €) i S és el total de sol·licituds amb dret a ajuda.
Els ajuts no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
6. Forma de presentació de les sol·licituds
Les sol·licituds de subvenció, les farà el representant legal de l'entitat i es formalitzaran mitjançant instància, segons el model que figura a l'annex I d'aquestes bases.
6.1. D'acord amb el que estableix l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, aquestes sol·licituds s'hauran de presentar per mitjans electrònics a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, a l'adreça seu.conselldeivissa.es.
6.2 Les instàncies es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i les hauran d'acompanyar els següents documents:
a) Document que acrediti que l'associació està donada d'alta al Registre d'Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.
b) Estatuts o reglaments inscrits al Registre d'Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.
c) DNI del representant de l'entitat, així com un document que acrediti aquesta representació.
d) NIF de l'entitat.
e) Imprès de sol·licitud de transferència bancària del Consell Insular d'Eivissa degudament emplenat i signat per l'entitat sol·licitant i segellat per l'entitat bancària. Aquest document es pot obtenir al Consell Insular d'Eivissa i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es.
No serà necessari presentar els documents dels apartats a, b, c, d i e quan aquesta documentació ja s'hagi lliurat anteriorment al Consell Insular d'Eivissa i no hi hagi hagut cap canvi; això sempre que s'indiqui a la sol·licitud la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment per al qual es varen presentar, segons l'article 28 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l'article 23.3 de la Llei 38/2003, general de subvencions.
f) Memòria de l'activitat del grup durant el darrer trimestre de 2018 i els tres primers de 2019, acompanyada dels documents que acreditin que l'entitat ha estat activa al llarg d'aquest període: actes de reunions, cartells d'activitats, retalls de premsa, fotografies...
g) Declaració responsable, segons el model que figura a l'annex II d'aquestes bases, de no estar sotmès a cap dels supòsits de prohibició d'obtenir subvencions (segons els articles 13 i 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions), de comunicar per escrit al Consell Insular d'Eivissa qualsevol ajuda que demani per a la mateixa finalitat, d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa.
En el cas que la instància o la documentació fossin incorrectes o incompletes, se'n requerirà la rectificació o els complements necessaris. Si en el termini de deu dies hàbils l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa considerarà que l'entitat interessada desisteix de la seua petició, després d'haver pres la resolució pertinent, d'acord amb l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7. Termini de presentació de les sol·licituds i publicitat de la convocatòria
7.1. S'estableix un termini de presentació de les sol·licituds de deu (10) dies hàbils que s'inicia l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
7.2. Una vegada aprovades les bases, es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Posteriorment es remetrà la convocatòria i l'extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l'extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.
La convocatòria serà objecte de publicitat a la web www.conselldeivissa.es i a la web www.eivissacultural.blogspot.com.
8. Requisits de les entitats beneficiàries
Les entitats sol·licitants han de reunir els requisits per obtenir la condició de beneficiari de conformitat amb l'establert a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, en relació amb l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
A més, han de complir les següents condicions:
8.1. Estar inscrites al registre d'associacions.
8.2. Estar en actiu al llarg de l'any 2019.
8.3. Que als seus estatuts consti que es dediquen a la cultura popular i al folklore de l'illa d'Eivissa.
8.4. Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa.
9. Obligacions de les entitats beneficiàries
El fet de sol·licitar aquestes ajudes significa l'acceptació plena de les seues bases reguladores i el compliment de les següents condicions:
- Difondre i fer públic, a través dels mitjans propis (pàgina web, Facebook, tauler d'anuncis, seu oficial...) i a la publicitat, la indicació del suport del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni del Consell Insular d'Eivissa (CIE) en la seua activitat.
- Sotmetre's a les actuacions de comprovació i control que pugui determinar el CIE i facilitar tota la informació que li sigui requerida pel CIE.
- I, en qualsevol cas, les entitats beneficiàries han de complir les obligacions contingudes a l'article 14 de la mateixa Llei 38/2003, i a l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de subvencions.
10. Instrucció i resolució
10.1. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució
El Departament de Cultura, Educació i Patrimoni del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de concessió d'aquestes ajudes, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat 8, del Decret de Presidència núm. 471/2019, de data 10 de juliol, d'estructura de govern del Consell Insular d'Eivissa i de creació de departaments (BOIB extr. núm. 95, d'11-07-19). Dins d'aquest Departament correspon a la consellera executiva l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer, apartat i, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB extr. núm. 98, de data 17-07-19).
Pel que fa a la competència per aprovar aquestes bases i convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat e, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, correspon al Consell Executiu “Aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques o privades d'import superior a quinze mil euros (15.000 €)”.
10.2. Aquestes ajudes es concediran i es pagaran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, de la qual es donarà compte al Consell Executiu d'aquest Consell d'Eivissa en la propera sessió que se'n celebri.
10.3. L'òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.
10.4. L'òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, de conformitat amb l'article 24.4 de la Llei 38/2003, degudament motivada, que expressarà la relació d'associacions per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la denegació, s'indicarà la causa d'exclusió o de denegació, i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions, comptador a partir del dia següent de la publicació de la proposta de resolució provisional al tauler d'anuncis del Departament i a la pàgina web www.conselldeivissa.es.
10.5. Examinades les al·legacions adduïdes, es formularà la resolució definitiva, que expressarà la llista d'associacions subvencionades (NIF de l'associació) i la quantia de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o denegades, s'indicarà la causa d'exclusió o de denegació.
10.6. Aquesta resolució definitiva es notificarà a les entitats interessades mitjançant la seua publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d'anuncis del Consell Insular i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es.
10.7. D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.
11. Justificació i forma de pagament de les ajudes
11.1. La justificació es farà a través de la memòria de l'entitat, presentada juntament amb la sol·licitud i amb la documentació requerida a la base 6, que anirà acompanyada dels textos i altres documents que acreditin que l'entitat ha estat activa durant el darrer trimestre de l'any 2018 i els tres primers de 2019: actes de reunions, fullets i cartells d'activitats, retalls de premsa, fotografies, captures de pantalla de web... en el termini establert a la base 7.
11.2. Les ajudes es pagaran per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni.
11.3. Amb aquesta documentació i amb l'informe tècnic favorable del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni sobre el compliment de les bases de la subvenció, s'emetrà informe proposta per fer efectiu el pagament del 100% de la subvenció concedida, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni.
11.4. El pagament de l'ajuda es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte bancari que consti a l'imprès de sol·licitud de transferència bancària presentat per l'associació.
12. Revocació i reintegrament de l'ajuda
12.1. Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, una vegada emesa la proposta del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni.
12.2. D'acord amb el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, la persona beneficiària incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació, i pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
12.3. El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.
12.4. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
12.5. Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels quatre anys posteriors a la concessió de l'ajuda s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte d'aquesta subvenció, l'import subvencionat pot ser sotmès a reintegrament. En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen els següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:
GRAU DE COMPLIMENT MATERIAL |
PERCENTATGE A REINTEGRAR |
70-74 % |
15 % |
75-79 % |
12 % |
80-84 % |
9 % |
85-89 % |
6 % |
90-94 % |
3 % |
95-99 % |
1 % |
L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar la quantitat que finalment haurà de percebre l'entitat o la persona beneficiària, o en el seu cas, l'import a reintegrar.
13. Règim d'infraccions i sancions
El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
14. Règim de recursos
14.1. L'acord del Consell Executiu que aprova les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.
14.2. Les resolucions de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.
14.3. Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18-09-10; correcció al BOIB núm. 148, de 14-10-10; modificació al BOIB núm. 48, de 16-04-16). El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.
15. Legislació aplicable
La convocatòria d'aquestes ajudes es regirà pel que disposen les presents bases reguladores, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions, la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
En la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell d'Europa, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.
ANNEX I
SOL·LICITUD D'AJUDES A COLLES I GRUPS DE BALL PAGÈS DE L'ILLA D'EIVISSA PER AL FOMENT DEL FOLKLORE I LA CULTURA POPULAR, 2019
El Sr./la Sra. ............……………… amb DNI …………………………… en representació d…………………............. amb NIF …………………………….., amb domicili al carrer o plaça ..........................................……, població ............................................................... …………………………………………………. CP….........., telèfon/fax ……………….…, telèfon mòbil ......................, correu electrònic ................................
Expòs
Que assabentat/ada de la convocatòria pública del Consell Insular d'Eivissa de subvencions per al foment del folklore i la cultura popular d'Eivissa, i d'acord amb el que preveuen les bases
Sol·licit
Participar a la convocatòria de subvencions per al foment del folklore i de la cultura popular d'Eivissa per a l'any 2019.
Eivissa,....d.............. de 2019.
(signatura)
( ) Declar que la següent documentació de l'Associació ja ha estat presentada en anteriors convocatòries al Departament i data indicats: Justificant d'alta al Registre d'Associacions del Govern de les Illes Balears, Estatuts de l'Associació, CIF de l'Associació, DNI del representant de l'Associació.
- Departament al qual s'ha presentat: ......................
- Data de presentació: ..............................................
POLÍTICA DE PRIVADESA
De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i al Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de dades de persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquest formulari s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb l'única finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent de la mencionada.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49. 07800 Eivissa. Així mateix tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
Sr. president del Consell Insular d'Eivissa
ANNEX II
DECLARACIÓ RESPONSABLE
Sr./Sra. ................................................................., amb DNI: ......................., actuant en representació de l'entitat ....................................................................................................., amb NIF: .........................., i domicili a ........................................................................., municipi d .........................................................................,
DECLAR sota la meua responsabilitat, en relació amb el procediment per obtenir subvenció de la convocatòria d'ajudes a colles i grups de ball pagès de l'Illa d'Eivissa per al foment del folklore i la cultura popular, 2019, que l'associació que represent:
1. Reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorre en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, en relació amb l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària.
2. Es compromet a complir les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, en relació amb l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
3. Es troba al corrent de les obligacions tributàries davant l'Administració tributària (estatal i autonòmica), davant la Seguretat Social i davant del Consell Insular d'Eivissa, i disposa de la documentació que així ho acredita, i la posa a disposició de l'administració quan li sigui requerida.
4. Així mateix es compromet a mantenir el compliment de les obligacions establertes als tres punts anteriors durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració.
5. Coneix i accepta les bases d'aquestes ajudes.
6. Té coneixement que el falsejament de les dades contingudes en la sol·licitud que formula o qualsevol dels seus documents (annexos i/o documentació presentada) suposarà l'obligació de reintegrar l'ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys 2020 i 2021, als efectes previstos en el règim de sancions establert en els articles 59 i següents de l'esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Així mateix, DECLAR que:
- ( ) No s'han sol·licitat altres ajudes a cap altre òrgan del Consell Insular d'Eivissa ni a cap altra Administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes actuacions objecte de la present subvenció.
- ( ) S'han sol·licitat altres ajudes al Consell Insular d'Eivissa o a altra Administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció i que estan pendents de resolució per l'òrgan competent:
Ens:.............................................................................................. Import: ..................
Ens:...............................................................................................Import: ..................
Ens:...............................................................................................Import: ..................
- ( ) S'han sol·licitat altres ajudes al Consell Insular d'Eivissa o a altra Administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció i que ja han estat concedides per resolució de l'òrgan competent, de la qual facilit còpia:
Ens:...............................................................................................Import: ......................
Ens:...............................................................................................Import: ......................
Ens:...............................................................................................Import: ......................
( ) Autoritz el Consell Insular d'Eivissa a demanar els certificats que acreditin que l'entitat sol·licitant es troba al corrent amb les seues obligacions amb la Hisenda estatal, la Hisenda autonòmica i la Seguretat Social, i amb aquest Consell Insular.
signatura:
data:
POLÍTICA DE PRIVADESA
De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i al Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de dades de persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquest formulari s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb l'única finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent de la mencionada.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els dret d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49. 07800 Eivissa. Així mateix tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
Sr. president del Consell Insular d'Eivissa
Eivissa, 30 de setembre de 2019
El secretari general accidental del Consell Insular d'Eivissa
Antoni Riera Buforn