Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 9537
Convocatòria proces selectiu constitució borsí professor de guitarra
La Regidora Delegada de l'Àrea de Personal (Decret núm. 1703/2019 de 26 de juny), en virtut del Decret núm. 2506/2019, ha disposat el següent:
«Atesa la necessitat de convocar procés selectiu per a la constitució d'un borsí de professor de guitarra, es procedeix a l'aprovació de les bases i el programa de la convocatòria de proves selectives per a la constitució d'aquest borsí.
Atès l'informe emès per la tècnica de personal.
En ús a les atribucions que em confereix al vigent legislació,
RESOLC:
PRIMER.- Aprovar les Bases reguladores de les proves selectives per a la constitució d'un borsí de professor de guitarra.
SEGON.- Publicar el text íntegre de les bases reguladores de les proves selectives en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la pàgina web i al tauló d'edictes de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://andratx.sedelectronica.es]»
Andratx, 26 setembre de 2019
La Regidora Personal SAC.Educació Margarita Esteva Jofre
ANNEX
BASES EXTRAORDINÀRIES DE LA CONVOCATÒRIA PEL SISTEMA DE CONCURS PER GENERACIÓ D'UN BORSÍ DE PROFESSOR DE GUITARRA DE L' AJUNTAMENT D'ANDRATX.
Primera. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA:
L'objecte d'aquesta convocatòria és creació d'un borsí extraordinari, per a cobertura de baixes i substitucions d'una plaça laboral de professor de guitarra.
Denominació del lloc: Professor de guitarra
Característiques del lloc de treball: Personal laboral nivell 2 Conveni col·lectiu. Jornada parcial.
Procediment de selecció: concurso
Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i, en allò que no es prevegi, per les bases generals del procediment per a la selecció funcionaris interins i personal laboral d'aquest Ajuntament (BOIB 75, de 20 de juny de 2017), pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 3/2007, de la Funció pública de les Illes i per l'altra normativa que li sigui aplicable.
Segona.- REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS:
Els aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les determinades a les bases generals i les següents especifiques:
a) Estar en possessió del títol Grau Mitjà o Títol Grau Superior de l'especialitat de GUITARRA o estar en condicions d'obtenir-la en la data d'expiració del termini d'admissió de sol·licituds.
b) acreditar el requisit de coneixement de la llengua catalana del nivell B2, mitjançant un certificat expedit per l'EBAP a partir de 1994 o per la Direcció general de Política lingüística de la Conselleria d'Educació i Cultura, que segons el Decret 80/2004, de 10 de setembre, sobre avaluació i certificació de coneixements de català (BOIB número 132, de 21/09/2004), garanteixi els coneixements de català exigits.
c) Abonar 20,00 euros pels drets d'examen ( de gestió de l'expedient) , dins del termini per presentar les sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment. No estan subjectes a la taxa les persones amb una discapacitat igual o superior al 33%.
La autoliquidació de la taxa es pot obtenir amb certificat digital a la seu electrònica http://andratx.sedeelectronica.es, o presencialment al Servei d'Atenció a la Ciutadania.
Tercera. SOL·LICITUDS:
Les sol·licituds compliran l'article 6 de les bases generals , dirigides a la Batlessa, i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma establerta per l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú dins del termini de vint dies naturals, a partir de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en el BOIB.Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin en la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base tercera.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
- Fotocòpia del DNI o document que acrediti la nacionalitat, en vigor.
- Fotocòpia del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
- Fotocòpia del títol exigit del nivell de català.
- Declaració jurada de l'autenticitat dels documents presentats com a requisits.
- Comprovant pago de la taxa o certificació de la minusvalidesa per a reconeixement de l'exempció d'aquest.
Els mèrits que es valoraran en la fase de concurs, i que vindran referits a la data de termini de presentació d'instàncies, hauran de presentar-se mitjançant originals o fotocòpies. No serà necessària la compulsa dels documents que es presentin fotocopiats, bastant la declaració jurada de l'interessat sobre l'autenticitat d'aquests, així com de les dades que figuren en la instància, sense perjudici que, en qualsevol moment, el Tribunal Qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament d'Andratx puguin requerir als aspirants que acreditin la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagin estat objecte de valoració,
Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex ajustat a la fase de concurs de les presents bases on es recullin ordenadament i valorats, els mèrits al·legats.
Quarta ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS:
Aquesta base es regirà per l'article 8 de les bases generals del procediment per a la selecció funcionaris interins i personal laboral d'aquest Ajuntament (BOIB 75, de 20 de juny de 2017)
Cinquena. TRIBUNAL QUALIFICADOR:
Aquesta base es regirà per l'article 9 i 10 de les bases generals del procediment per a la selecció funcionaris interins i personal laboral d'aquest Ajuntament (BOIB 75, de 20 de juny de 2017)
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar en el que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
Sexta. INICI I DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU
FASE ÚNICA: FASE DE CONCURS
El tribunal qualificador avaluarà els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants definits a les bases generals per a funcionaris interins i personal laboral d'aquest Ajuntament (BOIB 75, de 20 de juny de 2017).
Es determinen mèrits específics per a aquesta convocatòria.: Màxim d'1,5 punts distribuït de la següent manera:
• Participació en concerts com a solista: 0,10 punts per cadascun.
• Enregistraments i publicacions: 0,10 punts per cadascuna.
Setena RELACIÓ D'APROVATS, PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ, NOMENAMENT I CREACIÓ DE BORSA DE TREBALL.
Aquest apartat queda determinat per l'article 12 i 13 de les bases generals
Període de prova: complint amb l'article 13 de les bases generals, el període de prova serà d'un mes.”
SEGON: Publicar la present Resolució al Butlleti Oficial de les Illes Balears, al tauler d'edictes i ala pàgina web de l'Ajuntament d'Andratx.