Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 9448
Aprovació del vedats privats de caça, exercici 2019, de l'Ajuntament de Ciutadella
L'Ajuntament de Ciutadella, per acord de Junta de Govern de dia 18-09-2019, ha resolt aprovar la relació de rebuts de vedats privats de caça de l'exercici 2019.
El padró esmentat romandrà exposat al públic en el Departament de Rendes i Exaccions de l'Ajuntament, durant el termini de 20 dies hàbils, a comptar des de l'endemà d'aquesta publicació. A partir de la finalització del termini anterior i durant el període d'un mes, les persones que hi estiguin interessades podran interposar, contra aquest, recurs de reposició davant la Junta de Govern d'aquest ajuntament.
Així mateix, podran utilitzar qualsevol altra mitjà de defensa que estimin convenient per als seus interessos.
Mitjançant aquest document i d'acord amb el disposat en el Reglament General de Recaptació, es posa en coneixement l'obertura del període voluntari de cobrament del padró anteriorment referit que comprendrà el termini següent: del 23-10-2019 al 23-12-2019.
Passat l'esmentat període, s'incoarà la via de constrenyiment, en la qual les persones deutores hauran d'abonar, a més de l'import de la quota, les costes del procediment i els recàrrecs següents: del 10% si el pagament s'efectua en els terminis assenyalats en la provisió de constrenyiment; o del 20% si el pagament és posterior als terminis referits, i els interessos de demora corresponents. El recàrrec serà del 5% si el pagament es realitza abans de la notificació de la provisió de constrenyiment.
El pagament podrà efectuar-se durant cada dia laboral de les 9.00 h a les 13.30 h a l'Oficina de Recaptació Municipal, situada al carrer Nou de Juliol, 1.
El pagament es podrà fer en metàl·lic, xec bancari, mitjançant ingrés o transferència a les entitats col·laboradores o per domiciliació bancària.
Ciutadella de Menorca, 26 de setembre de 2019
L'alcaldessa, Joana Gomila Lluch