Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 9334
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per la contractació d’una persona graduada en Medicina per al grup d’investigació «Malalties Infeccioses i VIH» de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l'article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d'edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució de què emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
Palma, 24 de setembre de 2019
El director gerent,
José Lladó Iglesias
Annex I
Convocatòria per a la provisió/contractació d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
La Fundació té encomanades, entre altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» per al correcte desenvolupament dels assajos clínics Symtri, Flair i 2D.
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,
CONVOC
El procés per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
- Estar en possessió del títol de graduat o llicenciat en Medicina.
- Nivell B2 de català.
- Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.
- Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
- Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
- No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
- Formulari d'autoavaluació emplenat (annex III de la convocatòria).
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
- Preparació del cronograma de les visites dels pacients inclosos en els diferents assajos clínics.
- Visites als pacients inclosos en els assajos clínics (incloent visites programades, així com visites extraordinàries fora del protocol).
- Coordinació amb infermeria i els laboratoris d'Anàlisis Clínics i Microbiologia per al processament i emmagatzematge de les mostres biològiques dels pacients.
- Recollida i introducció de les variables de cada assaig clínic amb els corresponents blocs de recollida de dades.
- Comunicació i coordinació amb els diferents monitors de cada assaig clínic per la inclusió de pacients i les visites de monitorització.
III. Presentació de sol·licituds
Es poden presentar en el registre i en el registre electrònic de la Fundació o bé de qualsevol altra manera prevista a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per l'oficina de correus en que consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.
El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma en que estableixen les bases. NO es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió dels aspirants
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds juntament amb la documentació acreditativa dels requisits, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.
Els aspirants exclosos o omesos disposaran de un termini de 3 dies, a partir del pròxim dia des de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que renuncien a la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.
V. Reserva en favor de persones amb discapacitat
Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % de llocs de feina per a persones amb discapacitat, segons el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per el que s'aprova el text refós de la Llei de l'EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Modalitat de contractació
Contracte per obra i servei a temps parcial, de 22,5 hores setmanals (de dilluns a divendres de 08:00 a 12:30 h) amb una durada d'un any, amb possibilitat de pròrroga, al projecte/assaig clínic:
- Study to Evaluate the Efficacy, Safety, and Tolerability of Long-acting Intramuscular Cabotegravir and Rilpivirine for Maintenance of Virologic Suppression Following Switch From an Integrase Inhibitor in HIV-1 Infected Therapy Naive Participants. NCT02938520. Promotor: Janssen Pharmaceuticals. GlaxoSmithKline.
- An open randomized multicenter study comparing TAF/FTC/DRV/cobi vs. ABC/3TC/DTG in HIV-infected antiretroviral naïve patients. (The Symtri study). Promotor: Spanish AIDS research network (RIS).
- Eficacia y seguridad de dolutegravir más darunavir/cobicistat como estrategia de simplificación frente al tratamiento optimizado en pacientes infectados por el vih-1 virológicamente suprimidos y portadores de mutaciones de resistencia a múltiples fármacos. Promotor: Fundació Lluita Contra la sida.
Remuneració bruta mensual: 1500 euros.
VII. Acreditació dels requisits i mèrits
Els requisits i mèrits al·legats pels aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia de la següent documentació.
a. Experiència professional: mitjançant certificat de l'entitat allà on es varen prestar serveis; en cas de no ser possible, mitjançant contracte i vida laboral.
b. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant copia de certificat emès per l'òrgan competent (Escola d'idiomes, Conselleria, UIB, etc.)
c. Titulació acadèmica: copia del títol acadèmic (ambdues cares).
d. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'hagin dut a terme, amb especificació de les hores de duració de l'acció formativa o dels crèdits aconseguits.
e. Publicacions: un exemplar de la publicació o referencia bibliogràfica identificativa de les publicacions i de la seva autoria.
Els mèrits s'hauran d'acreditar amb referencia a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que podeu trobar en aquestes bases).
La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud.
VIII. Tribunal qualificador
- Dr. Antoni Payeras Cifre, cap del Servei de Medicina Interna de l'Hospital Son Llàtzer i membre del grup i investigador de l'IdISBa.
- Dr. Francesc Homar Borras, metge adjunt a la Secció de Malalties Infeccioses del Servei de Medicina Interna de l'Hospital Son Llàtzer i membre del grup i investigador de l'IdISBa.
- Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, actuant com a secretari del tribunal.
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats i candidates.
IX. Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats pels aspirants, d'acord al barem que apareix a continuació, i una entrevista personal.
1. Formació (5 punts màx.)
- Altres titulacions (doctorat, màster, llicenciatura, diplomatura o enginyeria) relacionades amb el lloc de treball (0.5 per doctorat; 0.25 per cada una de les altres titulacions): màxim 1 punt.
- Publicacions d'articles en revistes indexades al Journal Citation Report (JCR) (0.50 punts per article): màxim 1 punt.
- Estar en possessió del títol de especialista en Medicina interna: màxim 2 punts.
- Coneixements d'idiomes: màxim 1 punt.
- Certificat C1 català o B2 anglès: 0.25 punts.
- Certificat C2 de català o C1 o C2 anglès: 0.50 punts.
- Altres idiomes europeus: 0.10 punts per nivell mitja; 0.25 punts per nivell superior.
2. Experiència professional (4 punts màx.)
- Participació en projectes d'investigació (0.35 punts per projecte públic, 0.20 punts per projecte privat): màxim 1 punt.
- Experiència en l'atenció de pacients amb patologies infeccioses, especialment amb infecció per VIH (0.025 punts per mes treballat): màxim 1.50 punts.
- Experiència en activitats d'investigació en centres d'investigació públics o privats (es valorarà positivament l'experiència en l'àrea de malalties infeccioses (0.05 punts per mes treballat: màxim 1 punt.
3. Fase d'entrevista (1 punt màx.)
Es realitzarà una entrevista personal, una demostració pràctica d'habilitats o totes dues per valorar l'adequació al lloc de feina. La no realització de l'entrevista serà un motiu d'exclusió del procés selectiu. El dia i l'hora es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es.
X. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 24 de setembre de 2019
El director gerent,
José Lladó Iglesias
Annex II
Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH»
Nom:
Cognoms:
DNI:
Adreça:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS
Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
- Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
- Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
- CV actualitzat. (Document 3)
- Documentació acreditativa del mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar en l'autobarem)
DECLAR
- Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
- No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT
La meva admissió per formar part del procediment selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
Palma, _____________________
A la direcció de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears
Annex III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Procés selectiu per a la plaça d'una persona graduada en Medicina per al grup d'investigació «Malalties Infeccioses i VIH» |
||||
Nom |
punts màx. |
punts |
documentació acreditativa adjunta* |
|
Formació |
5 |
|
|
|
Altres titulacions: 0.50 punts per doctorat; 0.25 punts per la resta |
1 |
|
|
|
Publicacions d'articles en revistes indexades al JCR: 0.50 punts per article |
1 |
|
|
|
Estar en possessió del títol d'especialista en Medicina Interna |
2 |
|
|
|
Coneixements d'idiomes |
1 |
|
|
|
C1 català o B2 anglès: 0.25 punts per certificat |
|
|
|
|
C2 de català o C1/C2 d'anglès: 0.50 punts per certificat |
|
|
|
|
Altres idiomes europeus: nivell mitja 0.10 punts; nivell superior 0.25 punts |
|
|
|
|
Experiència professional |
4 |
|
|
|
Participació en projectes de investigació: 0.35 punts per projecte públic, 0.20 per projecte privat |
1 |
|
|
|
Experiència en l'atenció de pacients amb patologia infecciosa (VIH): 0.025 punts per mes treballat |
1.5 |
|
|
|
Experiència en activitats d'investigació en centres d'investigació públics o privats: 0.05 punts per mes treballat |
1.5 |
|
|
|
Entrevista |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
|
|||
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu a la sol·licitud per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI). |