Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 9052
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Convocatòria procés selectiu pel procediment extraordinari d’accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La regidora de l’Àrea delegada de Funció Pública, per resolució número 17.793 de 17 de setembre de 2019, va acordar el següent: 

PRIMER.- Convocar el procés selectiu pel procediment extraordinari d'accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears establert al Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, per cobrir 22 places vacants de policia local pertanyents a l'Escala d'Administració Especial, Subescala serveis especials, escala Bàsica, grup C, subgrup C1, dotades pressupostàriament i corresponents a l'Oferta pública d'ocupació per a l'any 2019, aprovada per Acord de Junta de Govern de data 11 de setembre de 2019. 

SEGON.- Informar que les bases específiques que regiran aquesta convocatòria van ser publicades al web municipal i al BOIB número 110 de 10 d'agost de 2019.  

TERCER.- El termini de presentació d’instàncies serà de vint dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat. 

QUART.- Les instàncies s’hauran de dirigir al Molt Honorable Senyor Batle en la forma establerta en la base tercera de les bases generals que regeixen aquesta convocatòria que varen ser publicades al BOIB núm. 86 de 7 de juliol de 2016, modificades per resolució  núm. 21.854 de 28 de novembre de 2017 publicades al BOIB núm. 147 de 2 de desembre de 2017. 

CINQUÈ.- No es podrà declarar superat el procés selectiu a un número d’aspirants superior al de les places convocades.                          

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.  

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa. 

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 17 de setembre de 2019 

El cap de Departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

 Antoni Pol Coll