Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 8979
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar, amb caràcter temporal un tècnic superior universitari especialitzat en gestió de projectes per a l’àrea de projectes R+D+i i comunicació (Referència R+D+i TSUP01-19)
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte temporal, grup de classificació A, amb jornada completa de 37,5 hores setmanals per prestar serveis a l'àrea de de projectes R+D+i i comunicació de la Fundació Bit, situat dins el ParcBit de Palma.
La jornada habitual es distribueix entre les 8:00 h a 15.30 h.
La feina que s'oferta és la gestió d'un projecte europeu sobre compra pública innovadora i les tasques derivades: seguiment de pla de treball; gestió administrativa, econòmica i financera; control de riscos; gestió de la comunicació de l'equip de treball i en el sí del consorci internacional; ocasionalment participarà en tasques puntuals d'altres projectes. Absoluta disponibilitat per viatjar. Incorporació immediata amb un contracte d'obra i servei amb un màxim de tres anys.
S'ofereix un salari brut anual de 35.520,90.-€ distribuït en dotze pagues.
Tercera.- El procés de selecció es realitzarà mitjançant una oferta d'ocupació pública amb la publicació al BOIB i els candidats/es hauran de complir els següents requisits:
Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'E.B.E.P
Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa
No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears
Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta
Llicenciatura o Enginyeria i Màster o equivalent en qualsevol de les següents branques de coneixement: Ciències, Ciències de la salut, Ciències socials i jurídiques Enginyeria i Arquitectura.
Coneixements de català, nivell mínim B2.
Coneixements d'anglès, nivell mínim B2.
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una Comissió de Selecció:
President: Immaculada Salamanca Rosselló (titular) Cap Àrea R+D+i Comunicació ; Isabel Llodrà Riera (suplent) Cap Àrea Cibersocietat
Vocal: Maria Paz Martínez Palomar (titular) Cap de Projectes R+D+i; Jaume Bagur (suplent) T. Superior Expert Innovació
Secretària: Raquel Díaz Martín (titular) Cap Àrea Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent)Tècnic Recursos Humans
Fase 1
Els aspirants hauran d'aportar la documentació justificativa (original i fotocòpia) a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari de 09:00h a 13:00h tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web de la Fundació Bit: http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de l'entitat)
Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència)
Curriculum Vitae
Certificació de la titulació exigida.
Nivell B2 de català. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.
Nivell B2 d'anglès. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University (First Certificate in English), Trinity College London (Integrated Skills in English), Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent.
Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l' endemà de la publicació d' aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de la entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase
Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2
Fase 2
1. Valoració dels coneixements d'idiomes:
Nivell de català: C1 o C2 o D (0,25 punts per títol) amb un màxim de 0,5 punts.
El nivell de català es justificarà amb certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears , Escola Balear d'Administració Pública o equivalent.
Nivell d'anglès: C1 (0,25 punts) o C2 (0,5 punts) punts amb un màxim de 0,5 punts. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University (CAE, Certificate in Advanced English) o CPE (Certificate of Proficiency in English) , per Trinity College London (ISE - Integrated Skills in English III o IV), o C1 - Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent o C2 - Llicenciat en filologia anglesa o Llicenciat en traducció i interpretació: llengua anglesa.
2. Valoració de cursos de formació i perfeccionament:
Es valoraran accions formatives com seminaris, congressos, jornades d'estudis, impartits per administracions públiques, l'EBAP, universitats, col·legis oficials i per aquells centres o organismes oficials (Apartat 7.3.2. de la resolució de la consellera d'Interior de dia 30 de març de 2009, publicada al BOIB núm. 48, de 2 d'abril de 2009, tot seguint els criteris que s'hi estableixen) que tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat.
En qualsevol cas, podran valorar-se aquelles accions formatives que a judici de la Comissió de Selecció tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat i que no s'hagin impartit per cap de les organitzacions encabides en el paràgraf anterior.
En conseqüència es valoraran els cursos relacionats amb les matèries següents:
Gestió de la recerca, desenvolupament i innovació (Rdi) o/i gestió de projectes Rdi.
Àrea de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), xarxes socials i societat del coneixement.
Contractació administrativa.
Qualitat, funció organitzativa, processos administratius i cursos de lideratge i de directius
Nova gestió pública, govern digital i administració electrònica.
Cada crèdit és equivalent a 10 hores de durada, o a la part proporcional si la durada és menor.
Valoració dels mèrits:
No es valoraran els certificats que no indiquin les hores de durada ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.
Si s'han realitzat altres cursos, les matèries dels quals no figuren a la relació anterior, i a judici de la Comissió poden tenir vinculació amb les tasques del lloc de feina convocat, també es valoraran.
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1,5 punt.
3. Valoració d'estudis i títols:
a) Títols acadèmics:
b) Altres títols que tinguin relació amb les tasques del lloc de feina convocat:
La puntuació màxima en aquest apartat serà de 2 punts.
4. Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina. Màxim d'1 punt.
5. Experiència laboral: màxim 4,5 punts.
Per cada mes de serveis prestats com a personal en un cos o escala del grup A, subgrup A1 o com a personal laboral ocupant una plaça de tècnic superior a qualsevol administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de gestió de projectes de R+d+ i o en contractació pública o en compra pública innovadora 0,070 punts per mes, fins a un màxim de 4,5 punts.
Per cada mes de serveis prestats com a personal en un cos o escala del grup A, subgrup A2 o com a personal laboral ocupant una plaça de tècnic mig a qualsevol administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de gestió de projectes de R+d+ i o en contractació pública o en compra pública innovadora 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4,5 punts.
Per cada mes de serveis prestats com a personal nivell 1 al sector privat en tasques de gestió de projectes de R+d+ i o en contractació pública o en compra pública innovadora 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4,5 punts.
Per cada mes de serveis prestats com a personal nivell 2 al sector privat en tasques de gestió de projectes de R+d+ i o en contractació pública o en compra pública innovadora 0,0175 punts per mes, fins a un màxim de 4,5 punts.
Concloses la meritació i l'entrevista personal, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
En el cas que varis candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de tècnic superior a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la llei Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
Puntuació d'experiència en gestió de projectes de R+D+i.
Puntuació d'experiència en compra pública innovadora.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit
Palma, 17 de setembre de 2019
El Gerent Álvaro Medina Ballester