Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 8960
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Decret modificació decret de la regidora de l’Àrea delegada de Funció Pública pel que es van aprovar les bases específiques de l’oposició de policia local pel torn lliure de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La regidora de l’Àrea delegada de Funció Pública, per resolució número 17.532 de 13 de setembre de 2019, va acordar el següent:

Primer.- Modificar el decret de la Regidora de l'Àrea delegada de Funció Pública, número 15.096, de 7 d'agost de 2019, pel que es van aprovar les Bases específiques de l’oposició per a cobrir places vacants de policia local pel torn lliure, publicades al BOIB número 110 de 10 d'agost de 2019, pel que fa a la forma d'acreditació del requisit d'accés al procés selectiu regulat a l'article 164.2 d) del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, pel que s'ha d'afegir com paràgraf final de la Base 12 "Llista definitiva de persones aprovades a la fase d’oposició" el següent text:

"A l'efecte d'acreditar el requisit establert en l'apartat 4.1 d), per part de l'Àrea delegada de Funció Pública es convocarà a les persones aspirants a realitzar un reconeixement mèdic a l'efecte de comprovar que no pateixen malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o disminueixi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre d'exclusions que s'estableix en l'annex 5 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

La realització d'aquest reconeixement implica el consentiment de les persones aspirants perquè els resultats del mateix siguin posats a disposició del Tribunal qualificador amb la finalitat expressada en l'apartat anterior."

Segon.- Publicar aquesta resolució al web de l'Ajuntament de Palma i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 13 de setembre de 2019

El cap de Departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pol Coll