Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DES CASTELL
Núm. 8910
Delegació presidències comissions informatives i nomenament secretaris
Per Resolució d'Alcaldia de dia 10/09/19, la Sra. Batllessa va acordar:
DELEGACIÓ DE LES PRESIDÈNCIES DE LES COMISSIONS INFORMATIVES I NOMENAMENT DELS SECRETARIS/ES.
Aquest Ajuntament, mitjançant acord plenari adoptat en sessió ordinària celebrada dia 12 de juliol d'enguany, en compliment del que disposa l'article 38 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, va procedir a la creació i determinació de la composició de les Comissions Informatives que, amb caràcter permanent o específic, hauran de conformar la seva organització complementària, a la vista de la nova composició política de la Corporació derivada dels resultats electorals produïts de les Eleccions Locals de dia 26 de maig de 2019.
Atès que de conformitat amb el que disposa l'article 73.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i l'art. 76 de la Llei Municipal i de Règim Local de les Illes Balears que regula els grups polítics municipals, tots els Grups Polítics Municipals tenen dret a participar, mitjançant la presència de Regidors pertanyent a aquests, en els òrgans complementaris de l'Ajuntament que tinguin per funció l'estudi, informe o consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a la decisió del Ple o als òrgans que actuïn per la seva delegació, i el seguiment de la gestió de l'Alcaldessa, de la Junta de Govern Local i els Regidors que ostenten delegacions.
Per tot això, tenint en compte l'acord de Ple de dia 12 de juliol, i el contingut de l'article 21.3 de la Llei 7/85 de dia 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, aquesta Alcaldia,
Resol:
PRIMER.- Delegar les presidències de les Comissions Informatives de caràcter permanent que a continuació es relacionen als Regidors següents:
- La Comissió Informativa de Noves tecnologies, transparència i accés a la informació:
* President: Sr. Óscar Gómez Jiménez.
- La Comissió Informativa de Comerç, industria i turisme:
* President: Sr. Jordi Vidal Pons.
- La Comissió Informativa de Cultura, festes i esports:
* President: Sr. Joan Antoni Serra Puig.
-La Comissió Informativa de Personal i ordre intern:
* Presidenta: Sra. Noemí Gomila Carretero.
- La Comissió Informativa de Serveis socials i sanitat:
* Presidenta: Sra. Noemí Gomila Carretero.
- La Comissió Informativa de Medi Ambient:
* President: Gonçal Àlvar Seguí Chinchilla.
- La Comissió Informativa d'Educació i Joventut:
* President: Sr. Jordi Vidal Pons.
- La Comissió Informativa de Seguretat i protecció civil:
* President: Sr. Salvador Moragues Gomila.
SEGON.- Delegar les presidències de les Comissions Informatives de caràcter especial que a continuació es relacionen als Regidors següents:
a) La Comissió Informativa d'Aigües:
* President: Sr. Gonçal Àlvar Seguí Chinchilla.
b) La Comissió Informativa d'Habitatge i desnonaments:
* Presidenta: Sra. Noemí Gomila Carretero.
c) La Comissió Informativa de CIVE personal:
* Presidenta: Sra. Noemí Gomila Carretero.
TERCER: Nomenar com a secretaris de les Comissions informatives de caràcter permanent i especial que a continuació es relacionen, per delegació del Secretari municipal, a les persones següents:
La Comissió Informativa d'Hisenda i patrimoni:
* Secretari: Sr. Manuel Benito Reviriego.
La Comissió Informativa de Comptes:
* Secretari: Sr. Manuel Benito Reviriego.
La Comissió Informativa de Cultura, festes i esports:
* Secretària: Sra. Margarita Saura Bennasar.
La Comissió Informativa de Personal i ordre intern:
* Secretària: Sra. Luisa Iglesias Blanco.
La Comissió Informativa de CIVE personal:
* Secretària: Sra. Luisa Iglesias Blanco.
QUART.- La delegació que s'efectua a favor dels Regidors en relació amb la Presidència de les esmentades Comissions Informatives, respon al que disposa l'article 44 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre, i tindrà efectes des del dia següent a la data de la present resolució, essent de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'advocació d'aquesta Alcaldia.
CINQUÈ.- Comunicar la resolució als Regidors afectats per aquesta, entenent-se acceptada la competència delegada relativa a la Presidència de les Comissions Informatives de forma tàcita, si dintre del termini de les vint-i-quatre hores següents no es manifesta res en contra o es fa ús de la delegació, així com als Caps dels diferents Serveis Municipals per al seu coneixement i efectes.
SISÈ.- Donar compte d'aquesta resolució al Ple de l'Ajuntament en la pròxima sessió que se celebri, i publicar el text al BOIB, en compliment del que disposa l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, en concordança amb l'article 44.2 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre, i 21.3 de la Llei 7/85 de dia 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
Es Castell, 11 de setembre de 2019
La Batlessa
Juana Escandell