Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SENCELLES
Núm. 8877
Modificació de plantilla de personal
A la Secretaria d'aquest Ajuntament, d'acord amb el que disposen els articles 112 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, i 169 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s'exposa al públic, a efectes de reclamacions, la modificació de la Plantilla de Personal, aprovats inicialment per l'Ajuntament en Ple a la Sessió Ordinària del dia 13 de setembre de 2019.
Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l'article 170.1 del RDL 2/2004 i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:
1.- Termini d'exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.
2.- Oficina de presentació: Registre General.
3.- Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en Ple.
Si no es presenta cap reclamació, l'acord d'aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d'adoptar-ne un altre.
Sencelles, 11 de setembre de 2019
El batle-president Joan Carles Verd Cirer