Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR

Núm. 8565
Convocatòria i bases que han de regir les proves selectives per a la creació, mitjançant concurs, d’una borsa de treball en la categoria d’educador/a, per a cobrir les necessitats que es produeixin a la corporació mitjançant contractacions laborals temporals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Acord de la Junta de Govern de dia 31 de juliol de 2019 s'han aprovat la convocatòria i les bases que han de regir les proves selectives per a la creació, mitjançant concurs, d'una borsa de treball en la categoria d'educador/a, per a cobrir les necessitats que es produeixin a la corporació mitjançant contractacions laborals temporals, la part dispositiva del qual és la següent:

PRIMER. Aprovar la convocatòria de les proves selectives per a la creació, mitjançant concurs, d'una borsa de treball en la categoria d'educador/a per a posteriors contractacions com a personal laboral temporal.

SEGON. Aprovar les bases que han de regir la present convocatòria i que figuren en el document annex a aquest acord.

TERCER. Publicar un edicte amb el contingut del present acord en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Llucmajor, en la seva pàgina web i en el BOIB.

QUART. Donar compte del present acord al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es dugui a terme.”

Contra aquesta Resolució les persones interessades podran interposar un recurs potestatiu de reposició davant aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També podran interposar alternativament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu amb seu a Palma, en el termini de dos mesos, de conformitat amb el que estableixen els articles 30, 112.3 i 114.1.c) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

En cas d'optar per interposar el recurs de reposició no es podrà interposar un recurs contenciós administratiu fins que s'hagi notificat la resolució expressa del recurs de reposició o hagi transcorregut un mes des de la seva interposició sense haver rebut la notificació, data en què es podrà entendre desestimat per silenci administratiu.

Tot això sense perjudici que hi puguin interposar qualsevol altre recurs que estimin oportú.

 

BASES PER CONSTITUIR UNA BORSA DE TREBALL PER PROVEIR, AMB CARÀCTER TEMPORAL, LES SUBSTITUCIONS O NECESSITATS URGENTS I INAJORNABLES DE LA CATEGORIA D'EDUCADOR/A A LES ESCOLES D'EDUCACIÓ INFANTIL MUNICIPALS DE LLUCMAJOR  

Vistes les necessitats organitzatives de les escoles d'educació infantil municipals de Llucmajor, es fa necessari convocar una borsa de treball de la categoria EDUCADOR/A pel sistema de concurs, per proveir, amb caràcter temporal, les substitucions del personal que conforma la plantilla de les escoles d'educació infantil municipals o bé cobrir de manera eventual necessitats urgents i inajornables de les escoles d'educació infantil municipals de Llucmajor.

CARACTERÍSTIQUES DE LA CONVOCATÒRIA

Denominació de la plaça: educador/a

Nivell de titulació acadèmica: en aplicació del Decret 60/2008, de 2 de maig, pel qual s'estableixen els requisits mínims dels centres de primer cicle d'educació infantil (art. 11), les persones aspirants hauran d'estar en possessió d'alguna de les titulacions o acreditacions següents:

- Títol de mestre/a amb l'especialitat d'educació infantil o títol de grau equivalent.


- Títol de tècnic superior en educació infantil o titulacions equivalents acadèmicament i professionalment.


- Certificat de professionalitat d'educació infantil.


- Certificació de les unitats de competència que componen la qualificació d'educació infantil.


- Professionals en possessió de qualsevol altre títol o acreditació declarats equivalents a algun dels anteriors o que hagin estat habilitats per a l'atenció a infants de 0-3 anys.

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de personal per integrar una borsa de treball pròpia d'EDUCADOR/A per a la cobertura de les substitucions del personal que conforma la plantilla de les escoles d'educació infantil municipals i que té reserva de plaça, o bé cobrir de manera eventual necessitats urgents i inajornables. El procés de selecció es durà a terme mitjançant concurs. A aquest efecte, la Comissió Tècnica de Valoració durà a terme l'avaluació dels mèrits degudament acreditats per les persones aspirants en el termini de presentació d'instàncies.

2. LLOC DE TREBALL. FUNCIONS. RETRIBUCIONS

2.1. Funcions

a) Atendre les necessitats dels infants que se li encomanin, tant físiques i sanitàries (alimentació, neteja...) com socials i educatives (comunicació, aprenentatge, adquisició d'hàbits...).

b) Fer les reunions i entrevistes que siguin necessàries per informar els pares i les mares de l'evolució i de les necessitats dels seus fills.

c) Assistir a les reunions per consolidar la feina en equip, necessària per a un centre d'educació infantil; participar en totes les tasques educatives que requereixi el centre, i col·laborar activament amb la direcció de l'escola, juntament amb la resta de l'equip i la junta directiva de l'escola.

d) Realitzar les programacions i memòries de les activitats fetes durant el curs.

e) Totes les altres funcions que la normativa estableixi.

2.2. Retribucions

Les retribucions seran les previstes en el Conveni col·lectiu del personal laboral de l'Ajuntament de Llucmajor.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per prendre part en la convocatòria serà necessari reunir les condicions següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa la lletra g).

b) Estar en possessió de la titulació requerida en el Decret 60/2008, de 2 de maig, pel qual s'estableixen els requisits mínims dels centres de primer cicle d'educació infantil (art. 11). Els professionals hauran d'estar en possessió d'alguna de les titulacions o acreditacions següents:

- Títol de mestre o mestra amb l'especialitat d'educació infantil o títol de grau equivalent.


- Títol de tècnic o tècnica superior en educació infantil o titulacions equivalents acadèmicament i professionalment.

- Certificat de professionalitat d'educació infantil.

- Certificació de les unitats de competència que componen la qualificació d'educació infantil.

- Professionals en possessió de qualsevol altre títol o acreditació declarats equivalents a algun dels anteriors o que hagin estat habilitats per a l'atenció a nens de 0-3 anys. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger haurà de presentar-se fotocòpia de la credencial que acrediti la seva homologació a Espanya, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el RD 1665/1992 i altra normativa de transposició i desenvolupament.

c) Acreditar el certificat de capacitació en llengua catalana per a l'ensenyament en el primer cicle d'educació infantil (CCI) en el cas dels tècnics/tècniques superiors en educació infantil o amb titulacions equivalents acadèmicament o professionalment (llengua i cultura popular i coneixements mitjans de català, nivell B2, de conformitat amb la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit o homologat per la Comissió Avaluadora de Coneixements de Català, o per l'anterior Junta Avaluadora de Català, o per l'Escola Balear d'Administració Pública; o el certificat de capacitació en llengua catalana per a l'ensenyament en el segon cicle de l'educació infantil i en l'educació primària (CCIP) o un d'equivalent, en el cas de diplomatura en estudis de mestre/a, especialitat d'educació infantil, i els graduats i graduades en educació infantil; o en procés d'obtenir-lo, per a la qual cosa haurà d'adjuntar aquesta acreditació el darrer dia de la presentació de sol·licituds.

d) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions.

e) Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualssevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, no s'ha de trobar inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.

g) Pel que fa a nacionals d'altres estats:

g.1. Els nacionals dels estats membres de la Unió Europea podran accedir, com a personal funcionari, en igualtat de condicions que els espanyols, a la present convocatòria.

Les previsions de l'apartat anterior són aplicables, sigui quina sigui la seva nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint anys o majors d'aquesta edat dependents.

g.2. L'accés al procés de selecció s'estendrà igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals acordats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals s'apliqui la lliure circulació de treballadors, en els termes establerts en el punt anterior.

h) Abonar la taxa de 20 euros corresponent als drets de participació en el procés selectiu, dins el termini per presentar les sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment. S'haurà de sol·licitar al departament de Tresoreria (presencialment o a l'adreça tresoreria@llucmajor.org) amb l'aportació de les dades personals (nom i llinatges, NIF i adreça postal) i emetre la corresponent autoliquidació. El document d'ingrés, en el concepte del qual figurarà clarament el nom de la persona aspirant així com la plaça a la qual es presenta, s'ha d'aportar amb la instància i la resta de documentació.         

i) Sobre la base del Reglament (CE) núm. 852/2004, es requerirà que el personal hagi rebut formació genèrica en qüestions d'higiene alimentària, d'acord amb la seva activitat laboral. Aquesta formació serà requerida en el moment en què es faci la crida a la persona de la borsa.

j) Certificat de delictes de naturalesa sexual, expedit pel Ministeri de Justícia. Aquest certificat serà requerit en el moment en què es faci la crida a la persona de la borsa.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds excepte els dels apartats i) i j) i gaudir-ne durant el període selectiu.

4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

4.1. Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s'han de presentar segons el model adjunt i han d'anar dirigides al Sr. Batle de l'Ajuntament de Llucmajor. S'han de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.2. El termini per presentar les sol·licituds és de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir del dia següent al de la publicació de la corresponent convocatòria en el BOIB.

4.3. Per ser admeses, i si escau, prendre part a la convocatòria, bastarà que les persones aspirants manifestin a les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria i adjuntin a la sol·licitud:

a) Una fotocòpia acarada del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b) Una fotocòpia acarada del títol acadèmic exigit per prendre part a la convocatòria (anvers i revers). El justificant de pagament dels drets d'expedició del títol universitari només té validesa fins a l'expedició del títol. Es presumeix que el títol ha estat expedit quan han transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant del pagament dels drets d'expedició i, en aquest cas, les persones aspirants quedaran excloses i han d'acreditar-ho en el termini d'esmenes de les deficiències en la sol·licitud o justificar mitjançant un certificat de la universitat corresponent que el títol encara no ha estat expedit.

c) Justificant d'haver pagat els drets d'examen.

4.4. Tota la documentació que no es presenti en cap de les llengües oficials a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.

4.5. Les persones que han presentat una sol·licitud per participar en una convocatòria donen el consentiment perquè l'Administració tracti les seves dades personals a tots els efectes que se'n derivin.

5. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

Exhaurit el termini de presentació d'instàncies, l'òrgan competent dictarà una resolució en el termini màxim de 10 dies hàbils aprovant la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i en la seva pàgina web, amb indicació de les causes d'exclusió, així com el termini d'esmena de defectes i presentació de reclamacions que es concedeix a les persones aspirants excloses, que serà de 10 dies hàbils.

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

No serà esmenable l'abonament de les taxes després de la data de tancament del termini de presentació d'instàncies.

Transcorregut aquest termini s'aprovarà la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la web municipal, on es farà constar les resolucions de les reclamacions presentades. Si no s'hi presenta cap reclamació es considerarà definitiva la relació inicialment publicada. En qualsevol altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, s'hi donarà publicitat a través de la pàgina web de la Corporació.

Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tingués coneixement que alguna de les persones aspirants no compleix un o més dels requisits exigits o que de la certificació acreditativa resultés que la seva sol·licitud pateix errors o falsedats que impossibilitassin el seu accés a la borsa convocada en els termes establerts en la convocatòria, haurà de proposar, amb audiència prèvia de la persona interessada, la seva exclusió de la convocatòria a l'autoritat convocant, i comunicar als efectes procedents les inexactituds o les falsedats formulades per la persona aspirant a la sol·licitud d'admissió a la convocatòria.

6. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

La comissió tècnica de valoració estarà composta pels següents membres:

Presidenta: Magdalena Coloma Puig Oliver

Suplent: Magdalena Gelabert Amengual

Vocal 1: Llucia Pericàs Salvà

Suplent: Inmaculada Orosa Barqueño

Vocal 2: Isabel Maria Martí Maimó

Suplent: Aina Salvà Torrens

La designació nominativa dels membres del tribunal es farà pública a la pàgina web de la corporació.

La comissió de valoració estarà facultada per resoldre qualsevol dubte o incident que pogués sorgir durant el procés, i per adoptar els acords i dictar les instruccions que siguin necessàries per al seu correcte desenvolupament.

La comissió de valoració ha de respectar rigorosament el tenor literal de les bases de la convocatòria. Només en allò no previst expressament en les bases, la comissió podrà aplicar la seva discrecionalitat tècnica i la seva autonomia funcional.

Els membres de la comissió estaran exposats a les causes d'abstenció i recusació previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic. Tots els membres del tribunal tindran veu i vot, inclòs el secretari/ària.

El comitè d'empresa podrà designar un representant en la comissió, que hi participarà amb veu però sense vot.

7. PROCÉS DE SELECCIÓ

El procés de selecció serà per concurs de mèrits. Els mèrits que es valoraran en el concurs, i que vindran referits a la data de termini de presentació d'instàncies, s'hauran de presentar mitjançant la presentació d'originals o fotocòpies acarades en el mateix ordre del barem que figura en la convocatòria, juntament amb la presentació de la instància.

Únicament es valoraran aquells mèrits que estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb el barem de la convocatòria. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors. Les persones aspirants que siguin personal d'aquest Ajuntament podran fer remissió al seus expedients personals.

Els documents acreditatius dels mèrits presentats podran ser retirats per les persones aspirants en el termini de tres mesos, comptadors des de l'endemà d'adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment. En cas contrari seran destruïts.

Els mèrits a valorar seran els que s'indiquen a continuació:

a) Experiència professional

- Serveis prestats en una empresa privada en la mateixa categoria o similar a la de la plaça convocada, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlegs a les de la plaça convocada: 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

  • La persona interessada haurà d'aportar un certificat de l'empresa amb indicació de la data d'alta i baixa, la categoria professional, el tipus de contracte i les funcions desenvolupades, i certificat de la vida laboral.
  • Els treballs duits a terme com a autònoms s'han d'acreditar mitjançant certificat d'alta i baixa de l'Impost d'Activitats Econòmiques, amb indicació de la classificació de l'activitat, i, si s'escau, de la llicència fiscal per a períodes anteriors al 01-01-92. Excepcionalment, en el cas d'extinció de l'empresa on es prestaren els serveis, s'hauran d'aportar documents originals o fotocòpies acarades que justifiquin les dades indicades anteriorment.

- Serveis prestats en el sector públic (que no siguin administracions públiques) en la mateixa categoria o similar a la de la plaça convocada, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlegs a les de la plaça convocada: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 5 punts.

- Serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de reconeixement de serveis previs en l'administració pública, en la mateixa categoria o similar a la de la plaça convocada, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlegs a les de la plaça convocada: 0,10 punts per mes, fins a un màxim de 6 punts.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 7 punts.

b) Cursos de formació

Es valorarà la formació específica relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència, és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.

No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat.

Els cursos o accions formatives de contingut idèntic només poden ser valorats una vegada. En aquest cas es valorarà el curs o l'acció formativa amb més hores de durada.

Els cursos o accions formatives han de ser valorats sempre que estiguin relacionats amb les funcions pròpies de la plaça convocada i en tots els casos els següents:

  • Cursos d'informàtica.
  • Cursos en matèria de normativa o aplicació pràctica del contingut propi de les competències municipals.
  • Cursos de prevenció de riscs laborals, així com les seves diverses especialitzacions.
  • Cursos en matèria d'igualtat.
  • Cursos en matèria de qualitat.
  • Cursos de protecció de dades de caràcter personal.

L'hora d'impartició es valora amb: 0,007 punts.

L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,005 punts.

L'hora d'assistència es valora amb: 0,002 punts.

Els cursos en el quals no figurin ni hores ni crèdits es puntuaran d'una hora.

Les jornades que no indiquin el nombre d'hores es puntuaran com a set hores diàries.

Un crèdit equival a 10 hores de formació.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.

 

c) Titulacions acadèmiques oficials

1. Estudis que es valoren

1.1. Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada.

1.2. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el 1r cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí que es pot valorar la llicenciatura o equivalent.

1.3. Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l'acreditada com a requisit.

2. Puntuació

2.1. Estudis de postgrau

2.1.1. Per cada títol de doctor/a: 3 punts.

2.1.2. Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,025 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1497/1987, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,075 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracta de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.

2.2. Estudis universitaris

2.2.1. Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura o equivalent: 4 punts.

2.2.2. Per cada títol propi de grau: 3,5 punts.

2.2.3. Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari o equivalent: 3 punts.

2.3. Estudis no universitaris

2.3.1. Per cada titulació acadèmica de tècnic superior de formació professional o equivalent: 2,5 punts.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

d) Coneixement de llengua catalana

Es valoraran els certificats expedits o homologats per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística sempre que siguin de nivell superior al requerit en la convocatòria. El certificat LA es pot acumular al C1 o al C2. La puntuació en cada cas serà:  

  1. Coneixements mitjans (certificat C1): 1,0 punts.

  2. Coneixements superiors (certificat C2): 1,50 punts.

  3. Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,50 punts.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

e) Titulacions de llengües estrangeres

1. Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de llengua estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d'idiomes o escoles d'Administració pública amb els criteris de puntuació que s'indiquen a continuació.

2. Puntuacions

Puntuació de cada nivell:

NIVELLS DEL MARC EUROPEU COMÚ DE REFERÈNCIA

 

 

Puntuacions

 

 

EOI

Universitats, escoles d'Administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, amb els continguts del Marc Europeu Comú de Referència.

A1

Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental)

0,05

0,01

A2

Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental)

0,2

0,05

C1

 

0,8

0,6

C2

 

1

0,8

B1

Intermedi 1

0,3

0,1

B1+

Intermedi 2 (3r curs de cicle elemental)

0,5

0,15

B2

Avançat (abans 1r curs de cicle superior)

0,6

0,25

B2+

Avançat B2+ (abans 2n curs de cicle superior)

0,7

0,4

ALTRES NIVELLS DE L'EBAP

 

Puntuacions

1r curs de nivell inicial

0,01

2n curs de nivell inicial

0,05

1r curs de nivell elemental

0,1

2n curs de nivell elemental

0,15

1r curs nivell mitjà

0,25

2n curs nivell mitjà

0,4

1r curs nivell superior

0,6

2n curs nivell superior

0,8

3. Per a una mateixa llengua només es valorarà el nivell superior dels acreditats.

4. En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat, sobre l'equivalència de nivells o sobre la puntuació que se li ha d'atorgar, es podrà sol·licitar un informe a l'EBAP.

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'un punt.

La puntuació total del concurs de mèrits és de 21 punts.

En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, el següent criteri:

1) Major puntuació en l'apartat c) de titulacions.

2) Major puntuació en l'apartat a) d'experiència professional.

3) Major puntuació en l'apartat b) de cursos de formació.

4) Major puntuació en l'apartat d) de coneixements de llengua catalana.

Si persisteix finalment l'empat, es farà un sorteig.

Les puntuacions atorgades s'expressaran sempre amb tres decimals.      

8. APROVACIÓ DE LA BORSA DE TREBALL I VIGÈNCIA

La borsa tindrà una vigència fins que se'n convoqui una de nova i com a màxim de tres anys, comptadors a partir del dia de la seva publicació. Sempre serà preferent la darrera borsa activa sobre l'anterior. Una vegada exhaurida la borsa activa perquè totes les persones que en formen part estan en situació de no disponible o perquè n'han estat excloses, s'ha de reactivar la borsa anterior fins al límit de la seva vigència.

 

9. GESTIÓ DE LES BORSES

9.1. Situació de les persones aspirants:

Les persones que formen part d'una borsa estan en situació de disponible o no disponible.

9.1.1. Mentre la persona aspirant estigui en situació de no disponible en la borsa, no se li ha d'oferir cap oferta de contractació.

9.1.2. Estan en situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa i per tant se'ls ha de comunicar l'oferta de contractació d'acord amb la seva posició en la borsa.

9.2. En cas d'haver-hi una necessitat de contractació s'ha d'oferir a la primera persona de la borsa que estigui en situació de disponible, d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixi els requisits de la contractació. Si no compleix els requisits se cridarà la següent persona disponible.

9.3. S'ha de comunicar el centre i el termini en el qual cal que es presenti a la persona que correspongui. S'intentarà un màxim de tres vegades el mateix dia, deixant constància de les cridades fetes o els correus electrònics. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil, o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres, i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel departament de Recursos Humans, s'entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l'article 49.1 de l'Estatut dels treballadors.

9.4. A les persones que renunciïn a l'oferta de forma expressa o tàcita -d'acord amb el punt anterior d'aquest article- se les ha passar al darrer lloc de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins el termini establert en l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins els tres dies hàbils següents:

a) Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball a l'administració pública com a personal funcionari interí o com a personal laboral temporal o indefinit no fix.

c) Prestar serveis a l'administració pública com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d'excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.

d) Patir malaltia o incapacitat temporal.

e) Estar, en el moment de crida, exercint funcions sindicals.

En aquest cas conservaran el seu ordre de la borsa i passaran a la situació de no disponibles.

9.5. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit al departament de Recursos Humans l'acabament de les situacions previstes en el punt 9.4 anterior en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert suposa passar al darrer lloc de la borsa de treball per la qual va ser cridada.

9.6. La posterior renúncia d'una persona al contracte suposa passar al darrer lloc de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball a una altra administració pública o en els casos de força major, passant a la situació de no disponible.

9.7. A la finalització del contracte laboral la persona s'ha d'incorporar automàticament a la borsa en el lloc que li correspongui.

9.8. En tot cas, les persones integrants de la borsa de feina únicament seran titulars d'una expectativa de dret a ser contractats temporalment, per ordre de puntuació, en el cas que hi hagués necessitats de nova contractació.

9.9. Les contractacions se faran sempre dins el termini màxim d'un curs acadèmic, és a dir, acabaran com a màxim dia 31 d'agost. Tot el personal contractat tornarà al seu lloc de la borsa i es faran noves contractacions per al curs vinent a partir de l'1 de setembre.

9.10. Les borses són públiques. Es publicaran a la pàgina web de l'Ajuntament amb aquesta informació: nom de la borsa, data de constitució, durada, número d'ordre, DNI de les persones que la integren i puntuació.

El Comitè d'empresa pot demanar en cada moment informació sobre la situació de cada borsa.

 

11. IMPUGNACIÓ

La convocatòria, les seves bases i tots els actes administratius que se'n derivin podran ser impugnats per les persones interessades en els casos i en la forma establerts en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Llucmajor, 2 de setembre de 2019

El Batle-President

Eric Jareño Cifuentes