Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 8392
Resolució de la Batlia-Presidència, per la qual es publica el nomenament de personal eventual de l'Ajuntament de Calvià

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Decret de Batlia

1. Art. 104 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local:

“1. El nombre, característiques i retribucions del personal eventual serà determinat pel Ple de cada Corporació, al començament del seu mandat. Aquestes determinacions només podran modificar-se amb motiu de l'aprovació dels Pressuposts anuals. 2. El nomenament i cessament d'aquests funcionaris és lliure i correspon al Batle o al President de l'entitat local corresponent. Cessen automàticament en tot cas quan es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la qual prestin la seva funció de confiança o assessorament.3. Els nomenaments de funcionaris d'ocupació, el règim de les seves retribucions i la seva dedicació es publicaran en el «Butlletí Oficial» de la Província i, si escau, en el propi de la Corporació.

2. Art. 104 bis.1 e) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local:

“Les dotacions de llocs de treball la cobertura dels quals correspongui a personal eventual als Ajuntaments hauran d'ajustar-se als següents límits i normes: e) Els Ajuntaments de Municipis amb població superior a 50.000 i no superior a 75.000 habitants podran incloure en les seves plantilles llocs de treball de personal eventual per un número que no podrà excedir de la meitat de regidors de la Corporació local.”

3. Una vegada format l'equip de govern municipal i, a fi de donar compliment als programes i objectius prevists per a aquest mandat, es fa necessari cobrir els llocs que s'enumeren a continuació per persones que reuneixin els coneixements i l'experiència adequats per al desenvolupament de les funcions pròpies d'aquests:

  • Responsable de Premsa
  • Responsable d'esdeveniments i organització d'actes
  • Responsable de projectes de l'àmbit social
  • Responsable de dinamització cultural i actes culturals
  • Director/a general de Comunicació i ‘Smart office'
  • Director/a general de Coordinació Municipal, Desenvolupament Estratègic i Policia Local
  • Director/a General de Turisme i Litoral
  • Coordinador/a de projectes de modernització i qualitat dels serveis
  • Cap/a de gabinet d'Alcaldia

4. El Ple de la corporació municipal en sessió celebrada el 20 de juny de 2019 va aprovar el nou catàleg de personal eventual.

Per tot això en virtut del que es disposa en l'art. 21.1 de la Llei 7/1985 de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, aquesta Batlia,

Resol

Primer.- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears els següents nomenaments de personal eventual:

Per Decret de batlia de 21 de juny de 2019 es va resoldre nomenar Dª. Pilar Calatayud Salvadó com a personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Responsable de Premsa, amb efectes del dia 20 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 47.000 € distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 21 de juny de 2019 es va resoldre nomenar D. José Antonio Fernández Ballesta personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Director General de Coordinació Municipal, Desenvolupament Estratègic i Policia Local, amb efectes del dia 20 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 59.000 € distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 21 de juny de 2019 es va resoldre nomenar Dª. Antonia García Sánchez personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Coordinadora de Projectes de modernització i qualitat dels serveis, amb efectes del dia 20 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 47.000 €, distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 21 de juny de 2019 es va resoldre nomenar Dª. Luisa Zian Sánchez personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball Cap de Gabinet de Batlia, amb efectes del dia 20 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 52.000 €, distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 21 de juny de 2019 es va resoldre nomenar D. Javier Pascuet de la Riva personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Director General de Turisme i Litoral, amb efectes del dia 20 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 59.000 €, distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 25 de juny de 2019 es va resoldre nomenar Dª. Marta de Teba Fernández personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Directora General de Comunicació i ‘smart office', amb efectes del dia 20 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 52.000 €, distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia d'1 de juliol de 2019 es va resoldre nomenar D. Carlos Muñoz Toro personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Responsable de dinamització cultural i actes culturals, amb efectes del dia 1 de juliol de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 44.500 €, distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 4 de juliol de 2019 es va resoldre nomenar Dª. Alicia García Sánchez personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Responsable d'esdeveniments i organització d'actes, amb efectes del dia 27 de juny de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 44.500 € distribuïts en catorze mensualitats.

Per Decret de batlia de 9 de juliol de 2019 es va resoldre nomenar D. Francisco Guarí Torres personal eventual d'aquest Ajuntament, per ocupar el lloc de treball de Responsable de Projectes de l'àmbit social, amb efectes del dia 8 de juliol de 2019, i amb una retribució bruta anual per un import de 44.500 € distribuïts en catorze mensualitats.

 

Calvià, 14 d'agost de 2019

El Batle-Presidente

Alfonso Rodríguez Badal