Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 8273
Bases que regulen la convocatòria d’ajudes econòmiques individuals per a persones majors de 65 anys a l’àmbit de l’illa d’Eivissa per a l’any 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Objecte

És objecte d'aquesta convocatòria fixar els criteris i el procediment de concessió d'ajudes econòmiques individuals per a persones majors de 65 anys residents a l'illa d'Eivissa.

2. Consignació pressupostària i límit màxim d'ajuda individual

El pressupost per a aquesta convocatòria és de seixanta-cinc mil euros (65.000 €) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 2310.48900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per a l'exercici 2019.

En cap cas, les ajudes concedides a una mateixa persona a l'empara d'aquesta convocatòria no podran ser superiors a tres mil cinc-cents euros (3.500 €).

En els supòsits que es presentin despeses ocasionades per a l'adaptació de la llar el límit anterior augmentarà fins a 5.000 €.

3. Requisits generals de les persones beneficiàries i criteris objectius que han de regir l'atorgament de l'ajut

3.1. Requisits generals de les persones beneficiàries.

  • Tenir 65 anys complits en el moment de presentar la sol·licitud.

  • Tenir la residència a l'illa d'Eivissa.

  • Tenir una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència no superior a nou mil set-cents cinquanta-cinc euros anuals (9.755 €).

3.2. Criteris objectius que han de regir l'atorgament de l'ajut.

Aquestes ajudes s'atorgaran tenint presents dos criteris: la unitat econòmica de convivència i la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència.

A. La unitat econòmica de convivència

A.1. Unitat econòmica de convivència del grup familiar

S'entendrà com a unitat econòmica de convivència del grup familiar aquell que resideixi a l'habitatge quan entre els components del grup hi hagi un vincle de matrimoni o una altra relació estable anàloga d'afectivitat, un vincle per consanguinitat o afinitat fins al primer grau.

En els casos d'acolliment permanent de menors, el/la menor tendrà la consideració de membre de la unitat econòmica de convivència quan consti resolució administrativa o judicial.

El grau de parentesc es computarà segons disposa el Codi Civil i a partir de la persona beneficiària de l'ajuda.

En el cas que la unitat econòmica de convivència, descrita anteriorment, superi la quantitat prevista per rebre les ajudes, es comptabilitzaran també les persones menors d'edat o amb discapacitat que viuen al mateix domicili, unides a la persona beneficiària de l'ajuda per un grau de parentesc per consanguinitat fins al tercer grau i d'afinitat fins al segon grau, a l'efecte de determinar la renda per càpita.

A.2. Unitat econòmica de convivència de persones que viuen soles

En el cas de persones que viuen soles, es dividirà la renda anual per 1,5 a l'efecte de determinar la renda per càpita.

 

A.3 La unitat econòmica de convivència de famílies monoparentals.

En aquest cas, s'inclourà a efectes de còmput un membre més a la unitat familiar a l'efecte de determinar la renda per càpita. Als efectes d'aquesta convocatòria, s'entén per família monoparental la que està formada per un o més fills menors de 21 anys, o de 25 si estudien, que conviuen amb un sol dels pares i en depenen econòmicament, amb les particularitats i condicions que disposa l'art 7 de la llei 8/2018, de 31 de juliol, de suport a les famílies (BOIB núm 97 de 7 d'agost de 2018).

B. La renda per càpita de la unitat econòmica de convivència

La renda s'obtendrà de la suma de la base imposable general i la base imposable de l'estalvi.

En el cas de contribuents que no estiguin obligats a presentar declaració de renda, s'obtendrà de la suma dels rendiments íntegres del treball, els rendiments del capital mobiliari i els guanys patrimonials sotmesos a retenció, menys les despeses deduïbles dels rendiments del treball.

No tenen la consideració de rendes aquelles que resten exemptes de l'IRPF.

No tendran dret a rebre les ajudes aquelles persones que estiguin obligades a fer la declaració de renda i no l'hagin realitzada.

4. Activitats objecte d'ajut i màxims subvencionables

Seran objecte d'ajut les activitats que es detallen a continuació i que s'hagin dut a terme en el període comprès entre l'1 d'octubre de 2018 i el 30 de setembre de 2019.

El Consell Insular d'Eivissa subvencionarà el 50 % del cost únicament dels conceptes que a continuació s'especifiquen amb el límit que es detalla per concepte, mentre hi hagi consignació pressupostària, i amb la quantia màxima de 3.500 € per al conjunt total de les ajudes:

A) Ajudes tècniques

a.1) Per transferències:

- Grua estàndard                                                                              1.698 €

- Trapezi                                                                                             104 €

- Taula de transferències                                                                      68 €

- Disc giratori                                                                                       73 €

- Arnès per a grua                                                                               184 €

- Disc giratori amb recolzament de tronc                                           366 €

- Grua de bipedestació                                                                     2.000 €

- Grua de sostre                                                                                2.688

a.2) Per al dormitori (per facilitar el descans):

- Llit hospitalari i/o adaptat/articulat                                              1.149 €

- Carro elevador de llit                                                                      611 €

- Baranes de llit                                                                                 191 €

- Matalàs lateralitzador                                                                  2.935 €

- Respatller de llit ajustable                                                                49 €

- Matalàs antiescares                                                                        280 €

- Coixí antiescares                                                                              68 €

a.3) Per facilitar l'accessibilitat:

- Cadira per pujar i baixar escales                                                   221 €

- Rampes manuals portàtils                                                             366 €

- Aparell pujaescales portàtil                                                       3.048 €

- Automatisme de portes                                                                 880 €

 

a.4) Per facilitar el posicionament i/o la mobilitat:

- Respatller per a tetraplègics/iques o amb problemes de posició  611 €

- Cadira d'interior de posicionament                                               732 €

- Falca de posicionament                                                                366 €

- Cadira vertical                                                                           2.935 €

- Coixí per aixecar-se                                                                      180 €

- Cadira lleugera 808

a.5) Per facilitar la higiene personal i les activitats de la vida diària:

- Fusta de banyera                                                                           49 €

- Seient giratori de banyera                                                           221 €

- Seient elevador de banyera                                                      1.100 €

- Barres de paret                                                                            110 €

- Cadira/dutxavàter                                                                       478 €

- Seient abatible de dutxa                                                             184 €

- Alçavàter (alçaWC)                                                                     73 €

- Barra abatible                                                                             132 €

- Alçavàter amb recolzabraços                                                     184 €

- Plataforma abatible de dutxa                                                      782 €

- Gandula banyera                                                                        730 €

- Reductor seient amb subjeccions                                               184 €

- WC-bidet                                                                                    514 €

- Sistema de banyera al llit                                                           587 €

- Respatller de WC amb suports laterals de tronc                        439 €

- Aparell per menjar                                                                  2.810 €

- Cadira dutxavàter basculant amb accessoris                              732 €

- Passamans                                                                                    73 €

- Politges                                                                                      221 €

- Paral·leles                                                                                  294 €

- Protector de cap                                                                         220

B) Altres ajudes

- Adquisició de cadira de rodes                                                               838 €

- Adquisició de cadira de rodes elèctrica                                             3.500

- Rehabilitació                                                                                 155 €/mes

- Adaptació de cadira de rodes                                                            1.800 €

- Adaptació funcional de la llar                                                           3.048 €

- Ulleres graduades o lents de contacte graduades                                 169 €

- Audiòfons (1)                                                                                 902 € c/u

- Implant coclear                                                                              789 € c/u

- Tractaments dentals                                                                             800 €

- Ortesis                                                                                                  761

En el cas dels audiòfons no se subvencionen les piles que no siguin les inicials.

Quant als tractaments dentals, només se subvencionaran els següents conceptes: implants dentals, corones, ponts, pròtesi completa o parcial.

Així mateix, amb la valoració i l'acceptació prèvies del departament de Benestar Social i Recursos Humans es podran subvencionar ajudes tècniques o prestacions similars o anàlogues a les anteriorment descrites, per un import màxim de 1.500 €.

5. Règim de les ajudes

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles amb qualsevol altra ajuda sol·licitada a una altra institució pública o privada pel mateix concepte. En cap cas, l'import de les subvencions no pot superar el cost de l'activitat que la persona beneficiària ha de realitzar o el valor de la situació objecte de finançament.

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles entre si, sempre dins el límit de la quantitat per ajudes prevista als punts 2 i 4 d'aquestes bases.

Si s'exhaureix el crèdit destinat a aquesta convocatòria abans d'acabar el termini de presentació o finalitzat aquest termini abans de resoldre totes les sol·licituds, el departament de Benestar Social i Recursos Humans valorarà ampliar la consignació pressupostària sempre que existeixi crèdit disponible. En cas contrari, es suspendrà la concessió de noves ajudes, suspensió que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

En aquest últim cas, és a dir, sol·licituds valorades favorablement a les quals no es pot concedir l'ajuda atès que s'ha esgotat el crèdit per a la subvenció, es preveurà la possibilitat de poder presentar la mateixa documentació a la propera convocatòria d'ajudes amb la mateixa finalitat.

L'obtenció d'ajuts dins aquesta convocatòria no genera cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors.

6. Publicitat

Aquestes Bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web del Consell Insular d'Eivissa (www.conselldeivissa.es).

La convocatòria i un extracte de les bases es publicaran a la Base de Dades Nacional de Subvencions, en virtut del previst a l'article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Així mateix, en virtut del previst a l'article 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, no es publicaran les subvencions concedides en virtut d'aquesta convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions, ja que les dades de les persones beneficiàries en relació amb l'objecte de la present convocatòria afecten la seua intimitat personal i familiar.

La publicació dels actes i els tràmits del procediment, i la resolució de concessió es faran mitjançant la seua inserció al taulell d'anuncis i edictes electrònics, de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es).

D'altra banda, per tal de donar compliment al principi de publicitat que les persones beneficiàries han de complir, es publicarà la mateixa al Portal de Transparència del Consell Insular d'Eivissa.

7. Termini de presentació

El període de presentació s'iniciarà a partir del dia següent a la publicació de l'extracte de les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears fins el dia 10 d'octubre de 2019, sempre i quan les despeses objecte de la subvenció, s'hagin realitzat dins el termini subvencionable, és a dir des del dia 1 d'octubre de 2018 fins al 30 de setembre de 2019, al respecte s'admetran aquelles factures que han set emeses i pagades des del dia 1 d'octubre de 2018 fins el dia 10 d'octubre de 2019.

8. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex I d'aquesta convocatòria.

Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran al Registre General de la mateixa institució (avinguda d'Espanya, 49). Així com també hi haurà la possibilitat d'enregistrar les sol·licituds telemàticament a la pròpia seu electrònica habilitada a tal fi (https://seu.conselldeivissa.es) , de conformitat amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.

Si la sol·licitud s'envia per correu, la documentació corresponent s'ha de presentar en un sobre obert per tal que l'exemplar destinat al Consell Insular d'Eivissa es dati i se segelli abans que se certifiqui. En el cas que l'oficina de correus corresponent no dati i segelli la sol·licitud, s'entendrà com a data vàlida de presentació la d'entrada al Registre General del Consell Insular d'Eivissa.

Si la sol·licitud es lliura en un lloc diferent del Consell Insular d'Eivissa, les persones sol·licitants de la subvenció han d'enviar per correu electrònic el full de la sol·licitud amb el segell d'entrada dins termini al departament de Benestar Social i Recursos Humans . (dep.benestar@conselldeivissa.es), durant les vint-i-quatre hores següents, com a màxim, a l'acabament del termini hàbil. En els mateixos termes, si s'envia per correu certificat, s'ha de trametre per fax el full de la sol·licitud amb el segell de correus en què consti la tramesa dins termini.

Les sol·licituds presentades fora del termini esmentat en el paràgraf anterior no s'admetran en la present convocatòria.

 

9. Documentació a presentar

Les sol·licituds de subvenció aniran acompanyades de la següent documentació:

  • DNI/NIE de la persona sol·licitant. En el supòsit que la sol·licitud es presenti en representació d'una altra persona, també s'haurà de presentar el DNI/NIE de la persona representant degudament autoritzada.

  • Llibre de família o documentació anàloga oficial que el substitueixi en el supòsit que la persona beneficiària no visqui sola a l'habitatge, o certificat d'estar inscrita al corresponent registre de parelles estables.

  • Certificat de convivència. En el supòsit que la residència habitual sigui un centre residencial, s'haurà d'aportar informe de la direcció del centre i certificat d'empadronament a l'illa d'Eivissa.

  • Declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d'edat, corresponent a l'exercici 2018. En el cas de no estar obligat a fer-la, s'haurà d'aportar el certificat de renda expedit per l'Agència Tributària. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular d'Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons models que figuren com a annexos II i III.

  • En el cas de ciutadans de la Unió Europea o persones estrangeres residents a Eivissa, quan no constin dades sobre els seus ingressos hauran de presentar documentació suficient acreditativa en què consti en quin país tributen i els ingressos que perceben del país corresponent.

  • Factures originals de la despesa realitzada, emeses des de l'1 d'octubre de 2018 fins al 30 de setembre de 2019. Aquesta ha d'anar acompanyada del justificant de pagament tal i com exposa la BASE 10 d'aquesta convocatòria.

  • En el cas d'obres, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa de l'ajuntament i/o la normativa vigent, per poder realitzar-les.

  • Imprès de transferència bancària del Consell Insular expedit necessàriament a nom de la persona beneficiària de l'ajuda i segellat per l'entitat bancària. Podreu trobar aquest document a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es així com a la seu electrònica.

  • Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i les obligacions tributàries o d'altre tipus davant el Consell Insular d'Eivissa. Aquesta acreditació pot substituir-se per una declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic, en els supòsits previstos a la normativa vigent. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular d'Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons el model que figura com a Annex II.

  • Declaració responsable signada per la persona interessada de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiària de les subvencions públiques recollides a l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, segons el model normalitzat que figura com a Annex II d'aquesta convocatòria.

  • Declaració responsable pel que fa a altres ajudes per a les mateixes finalitats segons l'Annex IV.

  • Qualsevol altre document que es consideri oportú aportar.

Les persones que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d'aquests documents en virtut d'anteriors sol·licituds només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació va ser presentada i s'assenyalin la data i l'òrgan davant el qual es va presentar.

El Consell Insular d'Eivissa podrà sol·licitar qualsevol altra documentació que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits establerts en la present convocatòria, s'ha de requerir d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques perquè, en un termini no superior als deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si no ho fa, es tendrà per desistida la petició, amb resolució prèvia expressa.

10. Instrucció, resolució i notificació

El departament de Benestar Social i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de sol·licituds. Els ajuts es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del departament de Benestar Social i Recursos Humans .

Les sol·licituds d'ajut es tramitaran per rigorós ordre d'entrada al Consell Insular d'Eivissa, encara que no hagi acabat el termini de presentació, tot atorgant subvenció a aquelles sol·licituds que compleixin els requisits establerts al punt 3 d'aquestes bases i fins que s'exhaureixi la consignació pressupostària.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de sis mesos a comptar des de la presentació de la sol·licitud.

La notificació de la resolució de les ajudes es realitzarà mitjançant la publicació al tauler d'edictes de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es)

11. Obligacions de les persones beneficiàries

Les persones beneficiàries de les subvencions estaran obligades a:

  • Destinar l'import de l'ajuda a l'objecte per al qual s'ha sol·licitat.

  • Sotmetre's a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que els sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions.

  • Comunicar a aquest Consell Insular l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent.

  • Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos en l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en l'article 44 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l'esmentat Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i de la Llei (estatal) 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que hi siguin d'aplicació.

12. Pagament de la subvenció

El pagament es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte que consti a l'imprès presentat juntament amb la sol·licitud.

Per tal de cobrar, hauran de constar a l'expedient els següents documents:

  1. Les factures originals a nom de la persona beneficiària, o representant legal, justificatives de les despeses objecte de la subvenció, emeses del dia 1 d'octubre de 2018 fins al 30 de setembre de 2019 i pagades dins el termini comprès entre dia 1 octubre de 2018 i fins el dia 10 d'octubre de 2019, sempre que es tracti d'una activitat que ha tingut lloc dins el termini subvencionable.

Els mitjans per acreditar que la factura s'ha pagat són:

a) Pagament en metàl·lic o mitjançant targeta de crèdit o dèbit: L'abonament en metàl·lic s'ha d'acreditar mitjançant una factura original signada i segellada pel proveïdor en la qual s'ha d'especificar els conceptes subvencionables, la seva data i l'expressió “rebut en metàl·lic”, “pagat” o similar. En cas de pagament en targeta aquest justificant haurà de constar el nom del beneficiari que sol·licita l'ajuda i tindrà que coincidir amb l'import i data de la factura. En cas de que no quedi acreditat el nom del beneficiari, l'import i/o la data, no es considerarà justificat. En aquest cas haurà d'aportar extracte del compte, certificat o similar de l'entitat bancària que ho acrediti.

b) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari: còpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament.

c) Pagament mitjançant domiciliació bancària: Notificació bancària del càrrec. Extracte bancari on figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l'entitat bancària en què consti el titular i número del compte corrent en què s'ha anotat el càrrec i l'ordenant del càrrec, el beneficiari, el concepte pel qual es fa el càrrec i l'import i la data de l'operació.

Quan s'hagin demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat s'haurà d'acreditar l'import, la procedència i l'aplicació a l'objecte de l'ajuda.

En els casos d'aquelles factures que hagin rebut altres subvencions, s'hauran d'identificar a l'Annex IV, indicant l'import de la factura i quina és la part subvencionada per l'entitat que correspongui.

Per al pagament de la subvenció, es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d'Eivissa considerin adients.

13. Revocació de la subvenció

L'incompliment de les disposicions establertes en aquesta convocatòria per part de les persones beneficiàries donarà dret a l'òrgan a rescindir la subvenció, amb pèrdua per part de la persona beneficiària de les ajudes corresponents.

 

14. Règim d'infraccions i sancions

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

15. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que hi sigui d'aplicació, i la resta de normativa aplicable.

 

Eivissa, 13 d'agost de 2019

El secretari general acctal Antonio Riera Buforn

 

 

ANNEX I

Sol·licitud d'ajuda econòmica per a persones majors a l'àmbit d'Eivissa per a l'any 2019 (ompliu-la amb lletres majúscules)

1. AJUDES QUE SE SOL·LICITEN

CONCEPTE

QUANTIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. DADES DE LA PERSONA MAJOR

Llinatges i nom

DNI/NIE

Data de naixement

Edat

Estat civil

Domicili

Núm.

Localitat

Codi postal

Província

 

Telèfon

e-mail

Rebre la notificació per                                                                                         (  ) Correo electrònic:

                                                                                                                               (  ) Carta:

3. PERSONES QUE CONVIUEN AMB LA PERSONA BENEFICIÀRIA

Nom i llinatge

Parentiu

DNI

Data de naixement

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT

(Heu d'emplenar aquest apartat sempre que formuli la sol·licitud una persona diferent de la persona beneficiària de la prestació)

Cognoms i nom

DNI / NIE

Data de naixement

Telèfon

Domicili

Núm.

Localitat

Codi postal

Província

 

Relació amb la persona sol·licitant

Títol de la representació (*)

(*) Tutor/a, guardador/a de fet, etc.

DECLARACIÓ

Declar, sota la meua responsabilitat, que les dades que he escrit en aquesta sol·licitud són certes.

La documentació que no s'adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular en data .............................................. i registre d'entrada núm. ...........................................

 

______________ ,______ d___________ de ______

 

(Signatura)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

 

ANNEX II

Declaració responsable de no prohibicions, declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals

 

Nom i llinatges:

 

NIF:

 

Declar responsablement a l'òrgan instructor:

  • Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària.

  • Que em trob al corrent amb les obligacions tributàries davant l'Administració tributària estatal, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa, segons l'establert a la normativa vigent (Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) per obtenir el reconeixement d'un dret o facultat o per al seu exercici, que dispòs de la documentació que així ho acredita, i que la pos a disposició de l'administració quan em sigui requerida; així mateix, em compromet a mantenir el compliment de les anteriors obligacions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

(  ) Autoritz l'òrgan instructor perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa meua que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa.

(  ) No autoritz l'òrgan instructor perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa i em compromet a adjuntar-la a la sol·licitud de l'ajut.

DADES FISCALS

(  ) Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

(  ) No autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

 

(Signatura)

Eivissa, ........ d ........................... de 2019

 

 

ANNEX III

Ajudes econòmiques per a persones majors a l'àmbit d'Eivissa per a l'any 2019

Autorització de sol·licitud de dades fiscals d'altres membres de la unitat familiar

Nom i llinatges:

 

NIF:

 

- En relació amb la sol·licitud d'ajudes econòmiques individuals per a persones amb discapacitat, a l'àmbit d'Eivissa per a l'any 2019, efectuada per ............................................................................................., en favor de (emplenau-ho si és el cas) ................................................................................................. i com a persona que form part del nucli de convivència de la persona amb discapacitat interessada,

□ Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

 

(Signatura)

Eivissa, ........ d ........................... de 2019

 

 

ANNEX IV

AJUDES ECONÒMIQUES PER A PERSONES MAJORS A L'ÀMBIT D'EIVISSA PER A L'ANY 2019

Declaració responsable en relació amb altres ajudes per a les mateixes finalitats

Nom i llinatges:

 

NIF:

 

Amb relació a la sol·licitud de suport econòmic per a persones majors de 65 anys, any 2018, es DECLARA RESPONSABLEMENT:

(  ) Que no s'ha demanat cap altra ajuda o subvenció per a la mateixa finalitat.

(  )  Que s'han demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat i s'han concedit:

- ..............................................................................................................................

- ..............................................................................................................................

- ..............................................................................................................................

- ..............................................................................................................................

(  ) Que s'han demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat i encara no s'han resolt:

- ..................................................................................................................................

- ..................................................................................................................................

- ..................................................................................................................................

I que comunicarà al Consell Insular d'Eivissa qualsevol incidència pel que fa a aquest assumpte.

 

(Signatura)

Eivissa, ........ d ........................... de 2019