Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 8270
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa per a l'aprovació de la convocatòria de subvencions destinades a associacions de vesins, d'immigrants, cases regionals i altres associacions de l’àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

A la reunió ordinària de data 24 de maig de 2019 del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, acordaren aprovar per unanimitat del seus membres, la següent proposta:

“(...)

Primer- Autoritzar la despesa d'un màxim de cent vuitanta mil euros (180.000 €), amb càrrec a les aplicacions pressupostàries 9240 4890 i 9240 78900, per a les ajudes del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge destinades a associacions de vesins, d'immigrants, cases regionals i altres associacions de l'àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2019.

Segon- Aprovar les bases de la convocatòria de subvencions del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge destinades a associacions de l'illa d'Eivissa per a l'any 2019 amb el seu annex (annex I de la present proposta).

Tercer- Aprovar la convocatòria, així com l'extracte de les referides ajudes del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge destinades a associacions de l'illa d'Eivissa per a l'any 2019 (annex II de la present proposta).

Quart- Delegar en la consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge la resolució de concessió de les ajudes així com el seu pagament.

Cinquè.- Publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica del Consell Insular les referides bases, i, una vegada publicades al BOIB, remetre a la Base de Dades Nacional de Subvencions la referida convocatòria i l'extracte de conformitat amb el previst a l'article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre General de Subvencions."

 

Eivissa, 16 d'agost de 2019

El secretari gral. acctal Antoni Riera Buforn

 

ANNEX I

 

Bases de la convocatòria de subvencions del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge destinades a associacions de l'illa d'Eivissa per a l'any 2019

PRIMERA. OBJECTE

L'objecte d'aquesta convocatòria és el foment de l'associacionisme a l'illa d'Eivissa, així com l'ajuda al funcionament i manteniment de les associacions que compleixin els requisits establerts a les presents bases. D'aquesta manera, es fixen les condicions que regulen la concessió d'ajudes destinades a associacions de vesins, associacions d'immigrants, cases regionals, associacions de voluntaris sense ànim de lucre i altres associacions sense ànim de lucre, tot d'acord amb les modalitats descrites a aquestes bases, com a entitats a través de les quals se pugui organitzar i canalitzar la participació ciutadana a l'illa d'Eivissa.

SEGONA. MODALITATS DE LES AJUDES I ACTIVITATS SUBVENCIONABLES I FINALITATS

L'import global del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció és de 180.000 € (150.000 € a càrrec de la partida pressupostària 9240 48900 i 30.000 € a càrrec de la partida pressupostària 9240 78900).

S'estableixen cinc línies d'ajudes per a despeses realitzades entre l'1 d'octubre de 2018 i 30 de setembre de 2019, amb la corresponent consignació pressupostària per a cadascuna:

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la línia 1 és de 115.000 € i s'imputa dins de l'aplicació pressupostària 9240 48900 i 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació serà de 6.500 €

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la línia 2 és de 21.000 € i s'imputa dins de l'aplicació pressupostària 9240 48900 i 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació serà de 6.500 €

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la línia 3 és de 21.000 € i s'imputa dins de l'aplicació pressupostària 9240 48900 i 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació serà de 6.500 €

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la línia 4 és de 13.000 € i s'imputa dins de l'aplicació pressupostària 9240 48900 i 9240 78900 .L'import màxim per entitat o associació serà de 5.500 €

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la línia 5 és de 10.000 € i s'imputa dins de l'aplicació pressupostària 9240 48900. L'import màxim per entitat o associació és de 2.500 €.

2.1. Línia 1: Ajudes per a associacions de vesins de l'illa d'Eivissa

Sublínia 1: per a l'organització i la celebració de festes patronals i activitats de temps lliure, així com altres actes lúdics organitzats per associacions vesinals de l'illa d'Eivissa que promoguin, entre d'altres, el civisme, la prevenció de conflictes, el foment de la cultura, la promoció de l'educació i la formació, la defensa de la igualtat entre dones i homes, la promoció de la dona, el foment de la solidaritat, la integració i la interculturalitat o el foment d'una illa sostenible. Així mateix, són subvencionables les despeses de funcionament i manteniment de les associacions i gestoria.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 1 és de 100.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 48900. L'import màxim per entitat o associació és de 4.500 €.

Sublínia 2: adquisició de béns inventariables: equips informàtics: ordinadors, impressores, escàners; projectors i equips de so; mobiliari d'oficina: taquilles, taules de treball, cadires, arxivadors, organitzadors; pissarres; material necessari per a esdeveniments de l'associació: material de cuina com paelles i fogons, neveres portàtils, carpes, taules i cadires.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 2 és de 15.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació és de 2.000 €.

2.2. Línia 2: Ajudes per a associacions d'immigrants a l'illa d'Eivissa:

Sublínia 1: per a la realització de festes i plans específics d'activitats que fomentin la integració en la societat de l'illa d'Eivissa que desenvolupin les associacions d'immigrants a l'illa d'Eivissa que promoguin, entre d'altres, el civisme, la prevenció de conflictes, el foment de la cultura, la promoció de l'educació i la formació, la defensa de la igualtat entre dones i homes, la promoció de la dona, el foment de la solidaritat, la integració i interculturalitat o el foment d'una illa sostenible. Així mateix, són subvencionables les despeses de funcionament i manteniment de les associacions i gestoria.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 1 és de 15.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 48900. L'import màxim per entitat o associació és de 4.500 €.

Sublínia 2: adquisició de béns inventariables: equips informàtics: ordinadors, impressores, escàners; projectors i equips de so; mobiliari d'oficina: taquilles, taules de treball, cadires, arxivadors, organitzadors; pissarres; material necessari per a esdeveniments de l'associació: material de cuina com paelles i fogons, neveres portàtils, carpes, taules i cadires.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 2 és de 6.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació és de 2.000 €.

2.3 Línia 3: Ajudes per a cases regionals a l'illa d'Eivissa:

Sublínia 1: per a les activitats d'intercanvi cultural, organització d'esdeveniments i programes i projectes, activitats dirigides a la divulgació de les tradicions i la cultura de les associacions i el manteniment de les seus de les cases regionals a l'illa d'Eivissa que promoguin, entre d'altres, el civisme, la prevenció de conflictes, el foment de la cultura, la promoció de l'educació i la formació, la defensa de la igualtat entre dones i homes, la promoció de la dona, el foment de la solidaritat, la integració i la interculturalitat o el foment d'una illa sostenible. Així mateix, són subvencionables les despeses de funcionament i manteniment de les associacions i gestoria.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 1 és de 15.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 48900. L'import màxim per entitat o associació és de 4.500 €.

Sublínia 2: adquisició de béns inventariables: Equips informàtics: ordinadors, impressores, escàners; projectors i equips de so; mobiliari d'oficina: taquilles, taules de treball, cadires, arxivadors, organitzadors; pissarres; material necessari per a esdeveniments de l'associació: material de cuina com paelles i fogons, neveres portàtils, carpes, taules i cadires.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 2 és de 6.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació és de 2.000 €.

2.4 Línia 4: Ajudes per a associacions de voluntaris sense ànim de lucre:

Sublínia 1: per a la col·laboració en activitats que promoguin la participació ciutadana a l'illa d'Eivissa en el foment i la promoció de la solidaritat, el civisme, la prevenció de conflictes, la defensa de la igualtat, la integració o el foment d'una illa sostenible. Així mateix, són subvencionables les despeses de funcionament i manteniment de les associacions i gestoria.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 1 és de 10.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 48900. L'import màxim per entitat o associació és de 4.500 €.

Sublínia 2: adquisició de bens inventariables: equips informàtics: ordenadors, impressores, escàners; projectors i equips de so; mobiliari d'oficina: taquilles, taules de treball, cadires, arxivadors, organitzadors; pissarres; material necessari per a esdeveniments de l'associació: material de cuina com paelles i fogons, neveres portàtils, carpes, taules i cadires.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció de la sublínia 2 és de 3.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 78900. L'import màxim per entitat o associació és de 1.000 €.

2.5 Línia 5: Ajudes per a associacions sense ànim de lucre no incloses a les altres línies d'aquesta convocatòria que presentin projectes, realitzin activitats, contractin serveis o realitzin qualsevol gestió des del seu àmbit associatiu que, sense estar vinculada en exclusiva al caràcter de l'associació, estiguin dirigides a afavorir el treball conjunt entre administració i ciutadania, que impliquin persones i col·lectius en la transformació de la seua comunitat, que millorin els canals de participació ciutadana o que promoguin qualsevol tipus de participació social a través de la promoció del civisme, la prevenció de conflictes, el foment de la cultura, la promoció de l'educació i la formació, la defensa de la igualtat entre dones i homes, la promoció de la dona a la societat, el foment de la solidaritat, la integració i la interculturalitat o el foment d'una illa sostenible. Aquesta subvenció és incompatible amb qualsevol altre subvenció atorgada per al mateix objecte.

L'import del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció és de 10.000 €. S'aplica dins la partida pressupostària 9240 48900. L'import màxim per entitat o associació és de 2.500 €.

L'import màxim que figura en aquesta convocatòria té caràcter estimat, per la qual cosa la concessió de les subvencions està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de concessió.

Cap subvenció no podrà superar, en cap cas, el percentatge màxim del 100 % de la despesa subvencionable.

La quantia de les subvencions es determinarà en funció de l'import global de la convocatòria i de la valoració total en punts de les sol·licituds, dividint l'import global entre el nombre de punts de valoració totals de totes les sol·licituds, fet que donarà el valor en euros del punt. La quantia individual a concedir es calcularà de la següent forma: valor en euros del punt multiplicat per la valoració individual de la subvenció, sempre tenint en compte els límits establerts.

TERCERA. PERSONES BENEFICIÀRIES

3.1. Poden accedir a la condició de persones beneficiàries de les subvencions les associacions sense ànim de lucre, que han de dur a terme l'actuació que en fonamenta l'atorgament, i que reuneixin els següents requisits:

a) Tenir com a finalitat el desenvolupament de les activitats previstes a les presents bases.

b) Estar legalment constituïda i adaptada a la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.

c) Estar inscrita en el Registre d'Entitats Jurídiques del Govern de les Illes Balears i/o en altres registres d'administracions públiques, quan correspongui.

d) Tenir àmbit d'actuació a l'illa d'Eivissa.

e) Tenir capacitat jurídica i d'obrar.

f) Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social i amb les obligacions tributàries del Consell Insular d'Eivissa, en el moment de dictar-se la proposta de resolució definitiva de la convocatòria.

3.2. No poden obtenir la condició de beneficiaris les entitats en què es dona alguna de les circumstàncies següents:

a) Les entitats associatives amb finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar, els col·legis professionals i les associacions professionals i les cooperatives.

b) Les entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes a l'article 13 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, general de subvencions.

QUARTA. PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

4.1. Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància segons el model normalitzat que figura com a annex I d'aquesta convocatòria. En qualsevol cas, les sol·licituds han de contenir totes les dades necessàries per identificar l'entitat i el seu representant legal.

4.2 Les sol·licituds s'han de presentar en el registre electrònic del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini per a la presentació de les sol·licituds és de quinze dies hàbils, comptadors a partir del següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.

Les sol·licituds presentades fora del termini esmentat en el paràgraf anterior no seran admeses en la present convocatòria.

Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits prevists a l'article 66 de la Llei 39/2015, s'ha de requerir l'entitat sol·licitant d'acord amb el que estableix l'article 68 de l'esmentada Llei perquè, en un termini no superior als deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si així no ho fa, es tindrà per desistida la petició, amb una resolució prèvia expressa.

Juntament amb la sol·licitud s'haurà de presentar la documentació de la base cinquena d'aquesta convocatòria.

CINQUENA. DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR

Les sol·licituds de subvenció s'acompanyaran de la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada dels estatuts vigents de l'associació o entitat, amb la resolució de la seva inscripció en el Registre d'Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i modificats (si n'és el cas).*

b) Certificat de transferència bancària normalitzat, acreditatiu de la llibreta o compte corrent en què s'ingressarà, si pertoca, l'import de la subvenció (si n'és el cas).*

c) Declaració signada per la presidència de l'associació de no haver demanat cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte; si n'és el cas, relació de les subvencions i ajudes sol·licitades o concedides, amb indicació dels imports i de les entitats subvencionadores i de no incórrer en cap de les prohibicions establertes als apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre (annex I).

d) Certificats vigents de l'Agencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) i de la Tesorería General de la Seguridad Social (TGSS) acreditatives d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social. Aquests certificats es podran demanar d'ofici pel Consell Insular, amb una autorització prèvia de les associacions i/o entitats (annex I).

d) Certificat del secretari/ària de l'associació o entitat que acrediti la representació de l'associació en la tramitació del procediment i el nombre actualitzat d'associats (annex II).

e) Projecte detallat per al qual se sol·licita la subvenció, signat per la presidència de l'associació, especificant, com a mínim, els següents punts: descripció, objectius que es persegueixen, col·lectiu a què va adreçat, mitjans necessaris per dur a terme el projecte, temporalització, previsió de participació. Si l'activitat ja ha estat finalitzada a la data de la sol·licitud, s'haurà de presentar la memòria justificativa tècnica (no projecte) prevista a la base quinzena. El projecte anirà acompanyat de pressupost detallat orientatiu d'ingressos (entre els quals s'ha d'incloure la subvenció del Consell d'Eivissa) i despeses de l'actuació concreta, degudament signat pel representant legal. Perquè el pressupost sigui correcte, el total d'ingressos previstos ha d'ésser igual al total de les despeses previstes (annex III). Si l'activitat ja ha estat finalitzada, s'haurà de presentar una liquidació provisional d'ingressos i despeses (no pressupost orientatiu).

f) Fotocòpia compulsada del contracte, en vigor, de lloguer del local social, signat per l'arrendador i l'arrendatari, en el supòsit que es presenti com a despesa subvencionable.

g) Títol acreditatiu de la propietat o disposició del local social en cas que se sol·licita ajuda a les despeses de manteniment del dit local.

*No fa falta presentar aquesta documentació en el cas que ja s'hagi lliurat amb anterioritat al Departament competent del Consell

En aquest cas, s'haurà d'indicar el número d'expedient on consta la documentació al Consell Insular d'Eivissa, que tengui una antiguitat inferior a cinc anys, estigui en vigor i les seues dades no hagin canviat.

La presentació de la sol·licitud per part del beneficiari comportarà l'autorizació a l'òrgan gestor per recaptar els certificats a emetre per l'Agencia Estatal de Administración Tributaria i per la Tesorería General de la Seguridad Social, acreditatius d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social.

SISENA. La convocatòria se sotmetrà a la fiscalització prèvia de la Intervenció General del Consell d'Eivissa.

SETENA. DESPESES SUBVENCIONABLES I VALORACIÓ DE L'IMPORT DE LA SUBVENCIÓ

7.1. La concessió de les subvencions es farà fins el límit del crèdit pressupostari establert en aquesta convocatòria.

L'import màxim amb el qual es poden subvencionar les actuacions presentades és el previst a la base segona.

7.2. Les subvencions s'atorgaran d'acord amb els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació.

El procediment d'adjudicació que se seguirà serà la concurrència competitiva i les subvencions s'adjudicaran mitjançant el sistema de prorrateig de manera proporcional als punts obtenguts per cada una de les associacions.

7.3. Es consideren despeses subvencionables aquelles que, de manera indubtable, responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, resultin estrictament necessàries i es realitzin en el termini comprès entre el dia 1 d'octubre de 2018 i 30 de setembre de 2019.

La present convocatòria no preveu el finançament de les següents despeses:

-Les despeses d'allotjament, les despeses relacionades amb els queviures i àpats (excepte quan tenguin relació directa amb el projecte presentat -per exemple, cursos de cuina-, estiguin relacionats amb la gastronomia pròpia del lloc d'origen de l'associació, estiguin convenientment publicitats i sempre que no tenguin com a finalitat la seua venda), regals, begudes alcohòliques, viatges, material adquirit per obtenir benefici amb la seua venda i altres activitats amb finalitat de lucre, les activitats de rifes, sorteigs i loteries.

-Així mateix, no són despeses subvencionables l'adquisició de material per a la celebració d'actes dirigits a la recaptació de fons per l'entitat o per a tercers ni les despeses relacionades amb activitats de caràcter religiós.

Sí podran ser finançades, entre d'altres, les següents despeses:

-Lloguer de locals socials per al període comprès entre l'1 d'octubre de 2018 i el 30 de setembre de 2019, ambdós inclosos. No són subvencionables aquestes despeses si no està justificada la realització d'activitats.

-Pel que fa a les despeses de manteniment de local social, estan expressament excloses les despeses corresponents a locals on es realitzin activitats privades lucratives (cafeteries, locals comercials, etc.). Així mateix, resten excloses les despeses de manteniment d'aquells domicilis socials que tenguin ús d'habitatge.

-Manteniment de les entitats pel període comprès entre el dia 1 d'octubre de 2018 i el 30 de setembre de 2019, ambdós inclosos, en el que es refereix a despeses corrents lligades al funcionament de l'associació (consum d'electricitat, gas i aigua, telèfon i internet, manteniment d'equips informàtics, material d'oficina, despeses d'impremta per edició de fullets, revistes, petites reparacions dels locals i dels equipaments de l'associació, sempre que no s'incrementi el valor de l'immoble i suposin el manteniment del local, etc.).

-Pel que fa a les despeses per la utilització de telèfons, únicament se subvencionarà una línia fixa o dos telèfons mòbils i una línia ADSL i amb un màxim de 50 euros mensuals pel total dels conceptes citats. No són subvencionables aquestes despeses si no està justificada la realització d'activitats.

-Quant a despeses de combustible, s'hauran d'identificar en el projecte els vehicles que utilitzin les entitats amb la seua matrícula, tot acreditant que el vehicle és propietat de l'entitat i que la despesa correspon a aquell vehicle.

-Despeses derivades de l'assessorament i de l'assistència fiscal i comptable relacionats directament amb el funcionament de l'associació amb un límit de 100 euros/mes.

7.4. Són criteris bàsics per a l'atorgament de les subvencions:

Les sol·licituds presentades es valoraran i se seleccionaran tenint en compte els següents criteris objectius de valoració:

a. Destinataris de les activitats:

-Només membres de l'associació: 1 punt

-Obert a totes les persones de l'illa: 3 punts

b. Núm. de persones sòcies:

- Associacions fins a 50: 1 punt

- Associacions de 51 a 100: 2 punts

- Associacions de 101 a 150: 3 punts

- Associacions de 151 a 200: 4 punts

- Associacions de més de 201: 5 punts

El núm. de persones sòcies s'acreditarà mitjançant certificat emès pel secretari o la secretària de l'associació.

7.5. L'import de la subvenció que rep cada sol·licitud, per a cada una de les línies, es calcularà de la següent manera:

Is= [(T x Ps)/ PT]

Is= Import de la subvenció que rep cada sol·licitud

T= Crèdit pressupostari establert en la convocatòria

Ps= Puntuació de la sol·licitud que es valora

PT= Suma de les puntuacions de totes les sol·licituds

En cap cas l'import resultant podrà ser superior a la quantitat sol·licitada ni als imports màxims establerts. Es limitarà l'import de la subvenció a concedir si l'import de subvenció que se sol·licita és inferior a la quantia resultant de la fórmula anterior o si se superen els imports màxims establerts per a cada una de les línies.

El crèdit sobrant derivat de la limitació establerta en funció de la puntuació aconseguida es repartirà proporcionalment segons la puntuació obtenguda entre els altres beneficiaris les sol·licituds dels quals no hagin arribat a l'import de la subvenció sense ultrapassar l'import màxim establert. Es limitarà l'import de la subvenció a concedir si l'import de subvenció que se sol·licita és inferior a la quantia resultant de la fórmula anterior o si se superen els imports màxims establerts.

7.6. Si finalitzat el procés descrit en el punt anterior encara hi ha romanent, aquest es retornarà a la partida pressupostària corresponent.

7.7. L'import de les subvencions concedides en cap cas pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes d'altres administracions públiques o d'entitats privades, superi el cost de l'activitat que ha de desenvolupar l'entitat beneficiària.

7.8. En cap cas el cost d'adquisició de les despeses subvencionables pot ser superior al valor de mercat.

L'abonament de les despeses s'haurà d'acreditar mitjançant un document fefaent que permeti deixar constància del pagament.

7.9. En cap cas no es consideren despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació.

VUITENA. REFORMULACIÓ DE LA SOL·LICITUD

Quan la subvenció tengui per objecte el finançament d'actuacions que ha de fer la persona sol·licitant i l'import de la subvenció que resulti de l'informe previ que hagi de servir de base a la proposta de resolució sigui inferior al màxim que figura com a quantitat subvencionable, el beneficiari podrà, dins del tràmit d'audiència prèvia a la proposta de resolució, modificar la sol·licitud inicial per ajustar els compromisos i les condicions a la subvenció susceptible d'atorgament. Una vegada que la sol·licitud mereixi la conformitat de l'òrgan col·legiat o instructor, es remetran les actuacions a l'òrgan competent perquè dicti resolució, amb la proposta de resolució prèvia de l'òrgan instructor. En qualsevol cas, la reformulació respectarà l'objecte, les condicions i la finalitat de la subvenció, així com els criteris de valoració establerts respecte a les sol·licituds.

NOVENA. COMISSIÓ D'AVALUACIÓ

Per estudiar i per avaluar les sol·licituds així com per fixar l'import de les subvencions de les sol·licituds, es constitueix la següent comissió tècnica d'avaluació integrada per una presidència, secretaria i 3 vocals:

President/a: Sr. Juan Antonio Roig Riera (titular) / Sr. Francisco Javier Marí Álvarez(suplent)

Secretari/ària: Sra. Maria Belén Garijo Falcó (titular) / Sr. Salvador Oliver Duart (suplent)

Vocal: Sra. Mercedes Reig Torres (titular) / Sra. Patricia Verdugo Verdugo (suplent)

Vocal: Sra. María Soledad Fuster Valls (titular) / Sra. Carmen Riera Ferrer (suplent)

Vocal: Sra. Manuela Recio Verdugo (titular) / Sra. Margarita Torres Ribas (suplent)

Aquesta comissió examina i avalua les sol·licituds, d'acord amb els criteris establerts en la convocatòria, i n'emet l'informe que serveix de base a l'òrgan instructor per elaborar la proposta d'acord definitiva.

La corresponent comissió pot instar l'òrgan instructor perquè requereixi a les associacions i/o entitats sol·licitants els informes o els aclariments que es considerin convenients.

DESENA. INSTRUCCIÓ DEL PROCEDIMENT

L'òrgan instructor serà la Direcció Insular de Transparència, Participació i Bon Govern del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge del Consell d'Eivissa. Ha de dur a terme les actuacions a què es refereixen l'article 24 i següents de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i ha de formular la proposta d'acord en la qual s'expressarà la persona beneficiària o la llista ordenada de beneficiàries per a les quals es proposa la subvenció i la seua quantia.

ONZENA. RESOLUCIÓ DEL PROCEDIMENT

Una vegada examinades les sol·licituds i emesa la proposta provisional de resolució, s'atorgarà als sol·licitants un termini d'audiència de deu dies. Una vegada transcorregut l'esmentat termini sense que s'hagin presentat al·legacions o una vegada hagin estat resoltes les presentades, l'òrgan instructor elevarà la proposta definitiva a la consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge, que resoldrà, per delegació del Consell Executiu, sobre la procedència de la subvenció. Aquesta resolució es notificarà a les persones interessades, es publicarà al tauler d'edictes del Consell Insular d'Eivissa i se'n donarà compte a la Base de Datos Nacional de Subvenciones.

La resolució ha de ser expressa i motivada i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia específica de cada una de les subvencions concedides i l'import del projecte presentat.

D'acord amb el que s'estableix en l'article 25.3 de la Llei 38/2003, general de subvencions, la resolució, a més de contenir la persona sol·licitant o la relació de sol·licitants a les quals es concedeix la subvenció, ha de fer constar, si escau, de manera expressa, la desestimació de la resta de les sol·licituds.

El termini màxim per a resoldre el procediment i notificar-lo a les persones interessades és de sis mesos comptadors des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. Es consideraran desestimades les sol·licituds de concessió de subvenció no resoltes en aquest termini.

DOTZENA. PUBLICITAT I NOTIFICACIONS

Aquestes Bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (www.seu.conselldeivissa.es).

La convocatòria i un extracte de les bases es publicaran a la Base de Dades Nacional de Subvencions, en virtut del previst a l'article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

La notificació o publicació dels actes i tràmits del procediment i, en particular, l'obertura del tràmit d'audiència i la resolució de concessió es farà a través de mitjans electrònics, mitjançant compareixença a la seu electrònica del Consell Insular (https://seu.conselldeivissa.es), d'acord amb l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

TRETZENA. OBLIGACIONS DE LES BENEFICIÀRIES

Les beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són d'aplicació i, en concret, les de l'article 14 de la Llei 38/2003; les recollides en aquestes bases i la resta que hi sigui d'aplicació.

Concretament:

a) Complir l'objectiu, executar el projecte i realitzar l'actuació que fonamenta la concessió de les subvencions.

b) Justificar davant el Consell d'Eivissa el compliment dels requisits i les condicions, i també la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determinin la concessió o el gaudi de la subvenció.

c) Comunicar de forma expressa i immediatament qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada.

d) Comunicar al Consell d'Eivissa l'obtenció d'altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades en el termini de deu dies a comptar a partir de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de justificar l'aplicació que s'hagi donat al fons percebut.

e) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui realitzar el Consell Insular, i aportar tota la informació i documentació que li sigui requerida pel Consell d'Eivissa.

f) Acreditar, en el moment de presentar la documentació justificativa de la realització de l'activitat que l'entitat està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el Consell d'Eivissa.

g) Disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigida per la normativa, a fi de garantir l'adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts.

h) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits prevists.

i) Adoptar, sempre que sigui possible, les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de subvenció.

A aquest efecte, s'ha d'incloure el suport del Consell d'Eivissa en tots els elements publicitaris de l'activitat subvencionada. Si la beneficiària no adopta les mesures de difusió adients per donar publicitat al finançament públic del projecte, l'òrgan instructor n'hi farà el requeriment perquè les adopti en un termini no superior als 10 dies, amb l'advertiment de les conseqüències que es poden derivar de no adoptar-les en aplicació de l'article 37 de la Llei 38/2003.

Si pel fet d'haver-se finalitzat les activitats afectades per aquestes mesures, no és possible el seu compliment en els termes establerts, s'haurà de col·locar a un lloc visible del domicili social de l'associació un cartell informatiu del patrocini del Consell amb el logotip de la institució informant de l'actuació subvencionada.

j) En cas de béns inventariables, el beneficiari haurà de destinar els béns a la finalitat concreta per a la qual es va atorgar la subvenció durant el termini de dos anys. L'incompliment d'aquesta obligació, que es produirà en tot cas amb l'alienació o el gravamen del bé, serà causa de reintegrament, quedant el bé afecte al pagament del reintegrament sigui quin sigui el seu posseïdor excepte que resulti ser un tercer de bona fe. No es considerarà incomplida l'obligació quan el bé s'hagi substituït per un altre que serveixi en similars condicions a la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció i aquest ús es mantengui fins a completar el termini establert, sempre que la substitució hagi estat autoritzada per l'òrgan que va concedir la subvenció i es justifiqui a l'expedient.

Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que hi sigui d'aplicació.

El Consell Insular podrà inspeccionar les activitats subvencionades, sense perjudici de les competències que puguin correspondre a altres organismes o institucions.

Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedit l'ajut i, en qualsevol cas, l'obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

CATORZENA. MODIFICACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT

Quan l'entitat beneficiària, per causa de força major o per causes imprevisibles i alienes a la seua voluntat, hagi d'introduir modificacions irrellevants en el projecte, és a dir, que no n'alterin els objectius ni els aspectes essencials, aquestes s'han de comunicar a l'òrgan concedent a través de l'òrgan instructor, al més aviat possible o, en tot cas, en el moment de la justificació. No s'admetran modificacions substancials del projecte, és a dir, que n'alterin la naturalesa, les finalitats, les característiques essencials o qualsevol altre aspecte que pugui desvirtuar-lo.

En el cas que la modificació es presenti en el moment de la justificació, l'òrgan concedent, abans de reconèixer l'obligació, haurà d'acceptar la justificació presentada, sempre que l'acceptació no suposi danyar drets de tercers.

QUINZENA. PAGAMENT DE LES SUBVENCIONS I JUSTIFICACIÓ

El pagament es realitzarà una vegada justificada l'actuació subvencionada, la qual cosa es farà com a molt tard fins al dia 10 d'octubre de 2019, una vegada dictada resolució de la consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge, amb un informe tècnic favorable previ de l'esmentat Departament.

La subvenció únicament es donarà com a totalment justificada, quan es justifiqui el 100% del pressupost presentat per a l'atorgament. No obstant l'anterior, es podrà mantenir la quantitat concedida en els casos en què, tot i que s'hagi reduït el pressupost presentat, s'hagi complit l'objecte de la subvenció.

La justificació de la realització del projecte s'ha de fer mitjançant la presentació de la següent documentació:

a) Compte justificatiu simplificat (art. 30 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i art. 75 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que la desenvolupa). Aquest compte justificatiu, que tendrà caràcter de document amb validesa jurídica per a la justificació de la subvenció, contendrà la següent informació:

-Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtenguts. La memòria haurà d'anar acompanyada d'un exemplar de la publicitat escrita i gràfica relativa a l'activitat subvencionada, en què hi ha de constar el patrocini del Consell d'Eivissa, mitjançant el logotip de la institució.

-Una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i, en el seu cas, data de pagament, tot declarant que les despeses relacionades corresponen sense cap dubte a l'activitat subvencionada i que les factures justificatives de la subvenció concedida no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA. En el cas que la subvenció s'atorgui d'acord amb un pressupost estimat, s'indicaran les desviacions esdevengudes (annex IV).

-Un detall d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència.

-En el seu cas, carta de pagament de reintegrament en el supòsit de romanents no aplicats així com dels interessos que se'n derivin.

b) Qualsevol altra documentació que es derivi de les bases o sigui requerida a l'entitat beneficiària a fi de comprovar la justificació econòmica del projecte subvencionat.

El Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge realitzarà mitjançant tècniques de mostreig aleatori simple les comprovacions que consideri necessàries i que permetin obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció. Així, podrà sol·licitar a aquelles entitats beneficiàries seleccionades, la remissió dels justificants que consideri oportuns (factures i acreditació del seu abonament), sense perjudici del control financer que pugui realitzar la Intervenció General. El mostreig es realitzarà de la següent manera: els expedients es classificaran en cinc trams atenent al núm. de persones sòcies de l'entitat: fins a 50; de 51 a 100; de 101 a 150; de 151 a 200; més de 201. De cada tram se seleccionaran dos expedients de forma aleatòria. L'òrgan instructor es reserva la facultat d'incrementar el mostreig fins a tres expedients per tram, si es detecta un alt nivell d'incompliment. Tot l'anterior sense perjudici del pagament de la subvenció, que podrà ser tramitada amb anterioritat a la presentació dels justificants.

En aquest sentit, cal recordar que les factures originals o d'altres documents amb valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa del pressupost executat del projecte subvencionat han d'estar expedits a nom de les persones o entitats subvencionades i, a més, han de tenir tots els requisits que exigeix la normativa reguladora de les obligacions de facturació.

L'acreditació de l'abonament de la despesa del projecte s'ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s'indica, depenent dels mitjans de pagament que s'hagin utilitzat:

* Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:

-Còpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament.

-Extracte del compte bancari del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquesta transferència.

No obstant això, si en el detall del càrrec bancari del dit pagament es recullen les dades que s'esmenten per a la còpia de l'ordre de transferència o per al document d'ingrés, bastarà presentar aquest detall del càrrec bancari.

* Pagament mitjançant xec nominatiu:

-Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que emet la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.

-Certificat de l'entitat bancària en què consti el número de xec, l'import i la identificació de qui el cobra i la data de cobrament (no és necessari presentar l'extracte del compte corrent si el certificat de l'entitat bancària inclou també la identificació del número de compte en què s'ha carregat el xec i el titular del compte, que ha de coincidir amb el beneficiari de l'ajuda).

-Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec o pagaré.

No obstant això, si en el detall del càrrec bancari del dit pagament es recullen les dades que s'esmenten per al certificat, bastarà presentar aquest detall del càrrec bancari.

*Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:

-Extracte del compte on figuri el càrrec del pagament amb targeta. L'extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l'entitat bancària en què com a mínim consti el titular i el número del compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, el beneficiari, el concepte pel qual es fa la transferència i l'import i la data de l'operació.

*Pagament mitjançant domiciliació bancària:

-Notificació bancària del càrrec.

-Extracte bancari on figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l'entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s'ha anotat el càrrec i l'ordenant del càrrec, el beneficiari, el concepte pel qual es fa el càrrec i l'import i la data de l'operació.

En el cas que en el document acreditatiu del pagament figuri un import que no coincideix amb l'import del dit justificant, el beneficiari haurà de presentar un certificat o documentació justificativa de l'entitat bancària que acrediti que dins aquell pagament es troba inclòs l'abonament de la dita justificació.

*Pagament en metàl·lic: L'abonament en metàl·lic s'ha d'acreditar de la següent manera: un “rebut” signat i segellat pel proveïdor en el qual s'ha d'especificar la despesa a què correspon el pagament, la seva data i l'expressió “rebut en metàl·lic” o similar (màxim 2.500 euros).

El pagament de les subvencions es fa, amb caràcter general, una vegada justificat el compliment de la finalitat per a la qual es concediren.

Es perd el dret a cobrar totalment o parcialment la subvenció en el cas que falti la justificació o que es doni alguna de les causes de reintegrament previstes en la legislació vigent.

L'entitat beneficiària ha d'acreditar, abans del pagament de la subvenció, que està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i de les obligacions tributàries amb el Consell d'Eivissa.

SETZENA. ABSÈNCIA O DEFICIÈNCIES DE LA DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA DE LA SUBVENCIÓ

Si la beneficiària no presenta la documentació establerta o té deficiències, l'òrgan instructor requerirà a l'entitat que la presenti o esmeni en el termini improrrogable de 10 dies, comptadors des de l'endemà de la notificació d'aquest requeriment.

D'altra banda, si la persona física o jurídica beneficiària no adopta les mesures de difusió adients per donar publicitat al finançament públic del projecte, l'òrgan instructor n'hi farà el requeriment perquè les adopti en un termini no superior als 10 dies, amb l'advertiment de les conseqüències que es poden derivar de no adoptar-les en aplicació de l'article 37 de la Llei 38/2003.

DISSETENA. COMPATIBILITAT DE SUBVENCIONS

Les subvencions atorgades, excepte les previstes a la línia 5 que són incompatibles amb qualsevol altre subvenció atorgada pel mateix objecte, són compatibles amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol altra administració o de qualsevol ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que l'import no sigui d'una quantia que, aïlladament o conjuntament amb les altres subvencions, superi el cost de l'activitat que la persona beneficiària ha de realitzar o el valor de la situació objecte de finançament. Les subvencions atorgades són incompatibles amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat procedents del Consell Insular d'Eivissa.

DIVUITENA. CRITERIS DE GRADUACIÓ DELS INCOMPLIMENTS DE CONDICIONS IMPOSADES AMB MOTIU DE LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS

Quan el compliment total de les condicions o el del termini sigui determinant per a la consecució del fi públic perseguit, l'incompliment de qualsevol de les condicions imposades amb motiu de la concessió de les subvencions en el termes de l'article 37 de la LGS o el compliment extemporani serà causa de pèrdua total del dret i, si escau, del reintegrament.

Tret dels casos assenyalats en el paràgraf precedent, el compliment parcial de les condicions o la realització dins el termini escaient de només una part de l'activitat, sempre que s'acrediti una actuació de la beneficiària que tendeix inequívocament a satisfer els compromisos o que es degui a força major, dona lloc al pagament parcial de la subvenció o, si escau, al reintegrament parcial aplicant la proporció en què es troba l'activitat realitzada respecte del total.

DINOVENA. REVOCACIÓ

És procedent revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, la persona beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció.

Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, queda sense efecte, totalment o parcialment, l'acte de concessió i pertoca el reintegrament de les quantitats percebudes indegudament.

VINTENA. REINTEGRAMENT

Pertoca el reintegrament, total o parcial, de les quantitats rebudes i l'exigència de l'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció fins a la data de la resolució per la qual s'acordi el reintegrament, en els casos i els supòsits previstos a l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

El procediment de reintegrament s'ha d'iniciar d'ofici per resolució de l'òrgan competent i s'ha de regir per les disposicions generals sobre procediments administratius contengudes en la legislació estatal bàsica, sense perjudici de les peculiaritats que s'estableixen en la llei, en les disposicions reglamentàries de desplegament i en la legislació de finances.

L'òrgan competent pot acordar, mitjançant resolució motivada i com a mesura cautelar, la retenció del pagament de les quantitats pendents d'abonar a la persona beneficiària amb el límit de la quantia que consti en la resolució d'iniciació de l'expedient i els interessos de demora que s'hagin meritat. Aquesta mesura cautelar s'ha de mantenir mentre es mantinguin les causes que la fonamentin o fins que finalitzi, per qualsevol causa, el procediment de reintegrament sense perjudici que, prèviament i a instàncies de la persona interessada, es pugui aixecar amb la constitució de qualsevol garantia admesa en dret que es consideri suficient.

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de tres mesos, transcorregut el qual es produirà la caducitat.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

VINT-I-UNENA. INFRACCIONS O SANCIONS

L'incompliment dels requisits establerts en aquestes bases dona lloc a l'aplicació del règim d'infraccions i sancions establerts en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Per imposar les sancions corresponents s'ha d'aplicar el procediment que estableix el Decret 14/1994, de 10 de febrer, regulador de l'exercici de la potestat sancionadora.

Les infraccions i sancions prescriuran transcorreguts els terminis establerts a l'article 65 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

VINT-I-DOSENA. RECURSOS

L'acord del Consell Executiu pel qual s'aprova aquesta convocatòria, així com les resolucions de la consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa i s'hi podrà interposar recurs d'alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d'Eivissa en el termini d'un mes comptador, en el cas d'impugnació de l'esmentat acord, a partir del dia següent de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB, i en el cas de les resolucions dictades per l'esmentada consellera, aquest mes comptarà des de l'endemà de la seua notificació, tot d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre de consells insulars i amb l'article 147.1 del Reglament Orgànic del Consell Insular d'Eivissa. El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

VINT-I-TRESENA. NORMATIVA APLICABLE

Les subvencions objecte d'aquesta convocatòria es regeixen pel que disposen les bases anteriors; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reglament Orgànic del Consell Insular d'Eivissa aprovat per Acord del Ple de dia 25 de setembre de 2009; el Decret de Presidència núm. 287/2015, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa; la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars; la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18-11-03); el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la resta de la normativa que hi sigui d'aplicació.

VINT-I-QUATRENA. PROTECCIÓ DE DADES

La informació i les dades de caràcter personal declarades en les sol·licituds de subvenció de la present convocatòria estan emparades per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i pel Reglament del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva (95/46/CE).

 

ANNEX I

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS DEL DEPARTAMENT DE TRANSPARÈNCIA, PARTICIPACIÓ, BON GOVERN, TIC, TREBALL, FORMACIÓ I HABITATGE DESTINADES A ASSOCIACIONS SENSE ÀNIM DE LUCRE ANY 2019

Dades de l'entitat i/o associació sol·licitant:

 

Nom o raó social:

CIF:

Domicili:

 

Carrer o plaça núm.

 

Localitat CP

tel.:

e-mail:

 

Dades del/ de la representant legal (presidència):

Nom i llinatges:

DNI/NIE:

tel.:

Qualitat/condició de la representació

 

Dades de la persona de contacte (omplir en cas que es vulgui designar una persona de contacte distinta al representant legal):

 

Persona de contacte

Nom:

tel.:

e-mail:

 

EXPÒS:

Que tenint coneixement de la convocatòria de subvencions a associacions, línia _______ sublínia _________, i d'acord amb el que en preveuen les bases

PRIMER. SOL·LICIT una subvenció econòmica per la quantitat de _____________________ euros, d'acord amb la previsió de realització d'activitats relacionades al quadre posterior i descrites a l'annex (els annexos) III o annex IV adjunt(s) a aquesta sol·licitud:

Denominació de l'activitat

Pressupost total previst

Subvenció sol·licitada al CIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Total subvenció sol·licitada al CIE

 

 

 

SEGON. DECLAR SOTA LA MEUA RESPONSABILITAT:

1. Que totes les dades contengudes en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'adjunta són certes i que accept les normes de la convocatòria per la qual cosa facilitaré tota la informació i documentació necessària per afavorir la seua tramitació.

2. Així mateix, declar que (assenyalar una de les opcions):

___ l'associació no ha demanat cap altre ajut o subvenció per a l'objecte d'aquesta convocatòria.

____ l'associació ha demanat els següents ajuts o subvencions per a l'objecte d'aquesta convocatòria (si s'ha demanat ajut per més d'una de les activitats relacionades, incorporau-hi tants de quadres com siguin necessaris):

 

Denominació de l'activitat

Entitat subvencionadora

Quantia de l'ajut

 

 

Sol·licitat i no resolt: ....................... €

Concedit i no rebut: ......................... €

Rebut: .............................................. €

Denegat: .......................................... €

3. Que l'esmentada associació no incorre en cap de les prohibicions establertes en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per obtenir la condició de beneficiària d'una subvenció.

TERCER. AUTORITZ el Consell Insular d'Eivissa a sol·licitar i obtenir, davant l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social, la informació rellevant necessària per comprovar el compliment dels requisits establerts per obtenir, percebre i rebre el pagament de la subvenció, per comprovar que estic al corrent de les meves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, tot d'acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 95.1 k de la Llei 58/2003, general tributària, que permet, amb l'autorització prèvia de la persona interessada, cedir les dades tributàries que necessitin les administracions públiques per desenvolupar les seues funcions (art. 6 i següents de la Llei orgànica 3/2008, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), així com utilitzar mitjans telemàtics per substituir l'aportació de certificats per part de la ciutadania.

NOTA: l'autorització concedida per la persona firmant pot ser revocada en qualsevol moment mitjançant escrit dirigit al Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge del Consell d'Eivissa.

(firma de la presidència de l'associació),

________________________, __________ d _______________________ de 2019

 

 

ANNEX II

ACREDITACIÓ DE REPRESENTANT LEGAL DE L'ENTITAT SOL·LICITANT DE LA SUBVENCIÓ

El senyor/La senyora ____________________________________________, amb DNI ________________, secretari/ària de l'Associació ______________________________, amb CIF ___________________________.

CERTIFICA

PRIMER. Que a la reunió de dia ________ d ______________ de 20___, _____________________________ (indicau l'òrgan que va prendre l'acord) es va acordar el nomenament, que encara continua vigent, de___________________________________ amb DNI_________________________________________ com a ________________________________________________________ de l'entitat _______________________________________________________________ i, per tant, autoritzat/ada per realitzar sol·licituds i tramitació de subvencions.

SEGON. Que el núm. d'associats inscrits a dia de la data del present certificat és de _______ persones associades.

I perquè consti als efectes oportuns, s'expedeix el present certificat, a ______________, _____ d _________________________ de 2019.

Vist i plau,

El/La president/a El/La secretari/ària

 

ANNEX III

PROJECTE DE L'ACTIVITAT PER LA QUAL SE SOL·LICITA LA SUBVENCIÓ

(S'ha d'emplenar una fitxa per a cada activitat per a la qual se sol·liciti subvenció no finalitzada a la data de la sol·licitud)

Nom de l'associació: _______________________________________________

Línia de la convocatòria______

Sublínia de la convocatòria _______

A. Descripció de l'activitat

 

Denominació de l'activitat

 

Descripció de l'activitat

 

Fonamentació i objectius que es persegueixen

 

Col·lectiu al qual va adreçada

 

Mitjans necessaris previstos

 

Temporalització prevista

 

Publicitat prevista

 

Previsió de participació (persones beneficiades, associades i/o no associades)

 

Resultats i beneficis que es pretenen obtenir

 

Altres aspectes a destacar

 

 

B. Pressupost

1. Llista per conceptes de les despeses i imports previstos per a la realització de l'activitat.

Despeses previstes

Import

 

 

 

 

Total despeses previstes

 

 

2. Llista per fons de finançament dels ingressos previstos que es puguin imputar a l'activitat per a la qual se sol·licita la subvenció

Ingressos previstos

Import

Subvenció sol·licitada al Consell Insular d'Eivissa

 

Subvencions sol·licitades a altres administracions públiques o entitats

(especificar)

Govern de les Illes Balears..........................

 

Ajuntament d .............................................

 

Altres ...........................................................

 

Aportació de les persones usuàries

 

Aportació de socis i sòcies

 

Aportació altres entitats (especificar)

 

Altres ingressos (especificar)

 

Total ingressos previstos

 

 

(Signatura de la presidència de l'associació),

__________________________, ________ d _______________________ de 2019

 

ANNEX IV

MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT

(S'ha d'omplir una fitxa per a cada activitat finalitzada per a la qual s'hagi sol·licitat subvenció )

Línia ______

Sublínia ______

 

El Sr./La Sra. __________________________________________________________en nom i representació de l'associació_____________________________________________ amb CIF ___________________________ sol·licita que es tengui per presentat el següent COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT relatiu a la subvenció rebuda a l'expedient relatiu a les subvencions del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball, Formació i Habitatge destinades a associacions de l'illa d'Eivissa per a l'any 2019.

A. Memòria d'actuació justificativa, amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtenguts. Haurà d'incloure, com a mínim, els següents apartats:

DENOMINACIÓ DE L'ACTIVITAT

 

DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT (resum detallat)

 

OBJECTIUS (compliment dels objectius proposats)

 

EXECUCIÓ TEMPORAL

 

DESTINATARIS (població a la qual va dirigida i núm. de persones beneficiàries reals)

 

RECURSOS UTILITZATS (personals i materials)

 

PUBLICITAT (s'haurà d'adjuntar exemplar de la publicitat on consti el patrocini del Consell Insular)

 

B. Llista classificada de les despeses de l'activitat:

Identificació del creditor

Núm. de factura

Concepte factura

Activitat a la qual s'imputa la despesa

Data emissió factura

Data pagament factura

Forma pagament

(efectiu, transferència bancària...)

Import factura

CIF

Nom

Raó Social

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTALS

 

 

C. Detall d'ingressos o subvencions que han finançat l'activitat subvencionada:

 

Identificació procedència dels ingressos

Import

Subvenció sol·licitada al Consell Insular d'Eivissa

 

Subvencions sol·licitades a altres administracions públiques o entitats

(especificau-ho)

Govern de les Illes Balears..........................

 

Ajuntament d .............................................

 

Altres ...........................................................

 

Aportació de les persones usuàries

 

Aportació de socis i sòcies

 

Aportació altres entitats (especificar)

 

Altres ingressos (especificar)

 

Total ingressos

 

Declar sota la meua responsabilitat que:

-les dades incloses són certes.

-la subvenció atorgada pel Consell d'Eivissa s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera -amb les subvencions i altres ingressos concurrents, si n'és el cas- el cost del projecte subvencionat.

-les despeses relacionades corresponen sense cap dubte a l'activitat subvencionada.

-les factures justificatives de la subvenció concedida no superen el valor de mercat.

-no es recuperarà ni es compensarà l'IVA.

Així mateix, manifest la meua disposició perquè el Consell Insular d'Eivissa pugui comprovar qualsevol dels justificants relacionats, amb la finalitat d'obtenir evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció, per la qual cosa li podrà ser requerida la remissió dels justificants originals.

(Signatura de la presidència de l'associació),

__________________________, ________ d _____________________ de 2019