Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 7979
Composició de les Comissions Informatives de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per la present s'anuncia, per a general coneixement i en compliment del que es disposa en l'art. 44.2 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, que mitjançant Decret de l'Alcaldia de data 01 de juliol de 2019 s'ha adoptat la següent resolució relativa a les delegacions d'Alcaldia:

“Havent-se aprovat pel Ple de la Corporació, en sessió extraordinària celebrada el dia 26 de juny de 2019, la creació de les Comissions Informatives Permanents.

En virtut de les competències atribuïdes a aquesta Alcaldia per la legislació sobre Règim Local, en particular l'article 125 del RD 2568/1986 de 28 de novembre

DISPOSO:

Primer.- Aprovar la composició de les comissions informatives de conformitat amb les propostes d'adscripció dels seus membres presentades pels grups polítics existents a l'Ajuntament. Exercirà de secretària de les comissions la secretària de la Corporació, excepte la de la Comissió Informativa d'Economia d'Hisenda i Turisme que serà exercida per Dª Katerina González Pereira, tot això sense perjudici de les delegacions puntuals que es puguin recordar.

1. COMISSIÓ D'ASSUMPTES DE PLE

GRUP POPULAR

1. Mª del Carmen Ferrer Torres (Presidenta)

2. Miguel Tur Rubio

3. Antonio Ramón Marí

4. Cristina Tur Colomar

5.  Antonio Marí Marí

GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA

6.  Vicente Torres Ferrer

7.  Alan Ripoll Ribas

UNIDES PODEM

8. Óscar Evaristo Rodríguez Aller

Suplents GRUP POPULAR: Antonia Picó Pérez, Mónica Madrid García, María Sol Ferrer Ferrer.

Suplents GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA: Josefa Marí Guasch, José Luis Pardo Sánchez.

Suplents UNIDES PODEM: Marta Maicas Ortiz.

2. COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA I ADMINISTRACIÓ LOCAL: SERVEIS GENERALS, TERRITORI I MEDI AMBIENT.

GRUP POPULAR

1. Mª del Carmen Ferrer Torres (Presidenta)

2. Antonio Marí Marí

3. Cristina Tur Colomar

4. Mónica Madrid García

5. Miguel Tur Rubio

GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA

1. Vicente Torres Ferrer

2. Josefa Marí Guasch

UNIDES PODEM

3. Marta Maicas Ortiz

Suplents GRUP POPULAR: Juan Carlos Roselló Juan, Antonia Picó Pérez, María Catalina Bonet Roig.

Suplents GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA: Mª Antonia Navarro García, José Luis Pardo Sánchez.

Suplents UNIDES PODEM: Óscar Evaristo Rodríguez Aller.

3. COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA II: ATENCIÓ I SERVEIS A LA CIUTADANIA.

GRUP POPULAR

1. Mª del Carmen Ferrer Torres (Presidenta)

2.  Antonia Picó Pérez

3.  Juan Carlos Roselló Juan

4.  Antonio Ramón Marí

5.  María Sol Ferrer Ferrer

GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA

6.  Antonia Navarro García

7.  Alan Ripoll Ribas

UNIDES PODEM

8. Marta Maicas Ortiz

Suplents GRUP POPULAR: Antonio Marí Marí, Antonio Clapés Cardona, Miguel Tur Rubio.

Suplents GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA: Beatriz Fernández Olmos, José Luis Pardo Sánchez.

Suplents UNIDES PODEM: Óscar Evaristo Rodríguez Aller.

4. COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA III: ECONOMIA, HISENDA I PROMOCIÓ ECONÒMICA.COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES.

GRUP POPULAR

1.  Mª del Carmen Ferrer Torres (Presidenta)

2.  Miguel Tur Rubio

3.  Mª Catalina Bonet Roig

4.  Antonio Marí Marí

5.  Antonio Ramón Marí

GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA

6.  Vicente Torres Ferrer

7.  Beatriz Fernández Olmos

UNIDES PODEM

8. Óscar Evaristo Rodríguez Aller.

Suplents GRUP POPULAR: María Sol Ferrer Ferrer, Juan Roig Riera, Antonio Riera Roselló.

Suplents GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA: Alan Ripoll Ribas, José Luis Pardo Sánchez

Suplents UNIDES PODEM: Marta Maicas Ortiz.

Segon.- La comissió Informativa d'Assumptes de Ple celebrarà sessió ordinària preferentment els dilluns previs a la celebració del Ple ordinari a les 08.30 hores, prèvia convocatòria realitzada a aquest efecte. La resta de comissions informatives permanents celebraran sessió ordinària amb una periodicitat mínima trimestral, preferentment el primer dilluns de cada mes a les 08.30 hores, prèvia convocatòria realitzada a aquest efecte.

Tercer.- Comunicar aquesta resolució als Regidors afectats per aquesta, així com als Caps dels diferents Serveis Municipals, perquè en prengui coneixement i efectes.

Quart.- Donar compte d'aquesta resolució al Ple de l'Ajuntament en la pròxima sessió que se celebri, i procedir a la seva publicació en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.”

 

Santa Eulària des Riu, 26 de juliol de 2019

L'Alcaldessa

Mª del Carmen Ferrer Torres