Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 7991
Convocatòria de provisió del lloc de treball de lliure designació, cap del Servei de Planejament

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Decret de Batlia

Vistes les necessitats organitzatives d'aquesta Corporació, per tal de donar impuls al procés obert d'aprovació del nou Pla General de Ordenació Urbana del municipi de Calvià, s'ha de proveir temporalment el lloc de treball vacant de lliure designació, CAP DEL SERVEI DE PLANEJAMENT, mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària, tot i què la persona titular de l'esmentat lloc de treball es troba en situació d'excedència voluntària per prestar serveis al sector públic.

És per això que, aquesta Tinença de Batlia, en virtut de les competències que li atorga l'article 21.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, disposa la següent

Resolució

1. Aprovar les bases de la convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball vacant, cap del servei de Planejament.

BASES

Primera.-

L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió del lloc de treball que s'especifica:

Denominació: cap del servei de Planejament

Subgrup: A1

Nivell: 28

Complement específic anual: 22.931,54 €

Nombre de llocs a proveir: un.

Provisió: lliure designació

Dedicació: sí

Disponibilitat: sí

Exclusivitat: sí

Funcions generals i específiques del lloc de treball:

1. És responsable del Servei de Planejament, que està adscrit a l'Oficina de Revisió del Pla General  d'Ordenació Urbana de Calvià (decret de Batlia de data 04/05/2017), i depèn directament de la Direcció de l'àrea i la regidoria delegada.

2. Dirigeix les grans línies d'actuació del servei de Planejament, en funció dels criteris i directrius d'actuació marcats per la regidoria delegada i la Direcció General, establint els mecanismes de seguiment i control de resultats.

3. Té responsabilitat sobre la presa de decisions, direcció, execució, coordinació i control de les unitats administratives que integren el servei.

4. Realitza funcions d'assessorament i recolzament al òrgans superiors, elaborant informes i altres documents que li siguin requerits, com també aquelles tasques que li siguin encomanades.

5.  Avalua el funcionament del servei i realitza propostes de millora.

6. És superior jeràrquic/a amb autoritat descentralitzada  de Recursos Humans.

Segona.-

Requisits de les persones aspirants:

a) Ser funcionari/ària de carrera al servei d'una administració pública, trobar-se en la situació administrativa de servei actiu i ocupar plaça del grup A, subgrup A1.

b) Nivell de titulació acadèmica: títol universitari de grau o llicenciatura en enginyeria o arquitectura.

c) Coneixement de la llengua catalana, nivell B2, que s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Tercera.-

Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s'han de presentar en el registre general d'entrada, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.

Juntament amb la instància de participació s'ha de presentar:

- Fotocòpia del DNI.

- Currículum i els requisits indicats en la base segona.

Quarta.-

La Comissió de Valoració estarà composta per les següents persones funcionàries: José Mª Fontenla Esquivias, Javier Montejo Fuentes i Jesús Font Camacho, els quals examinaran i determinaran, d'acord amb la documentació presentada per les persones aspirants, qui és la persona més idònia per ocupar el lloc de treball convocat.

Es valorarà especialment els coneixements en matèria de planejament i del Pla General d'Ordenació Urbana de Calvià.

Les persones aspirants seran convocades a la realització d'una entrevista, sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional, així com qualssevol altres que la Comissió de Valoració consideri necessàries.

Una vegada finalitzat el treball de la Comissió de Valoració, aquesta ha de presentar una proposta de nomenament a la Tinença de Batlia de Serveis Generals i Infraestructures, qui resoldrà el nomenament.

Cinquena.-

La durada de la comissió de serveis és d'un any, prorrogable d'acord amb la normativa vigent i sense perjudici que la persona titular del lloc de treball s'hi reincorpori abans.

Sisena.-

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes a comptar de l'endemà al de la publicació d'aquesta resolució, i en aquest cas no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt expressament el de reposició o s'hagi produït la seva desestimació presumpta. 

El recurs de reposició s'ha de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la seva interposició, cas en què quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, cal interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement a l'establert en l'article 123 anteriorment citat, i en els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà al de la recepció d'aquesta notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

2. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el BOIB i en el web municipal.

 

Calvià, 7 d'agost de 2019

Tinent de batle delegat de Serveis Generals i Infraestructures

(Delegació per resolució de Batlia de data 17/06/2019)

Juan Recasens Oliver