Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 7965
Convocatòria d’ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la caça a l’illa d’Eivissa per a l’any 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 26 de juliol de 2019, el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa va aprovar, per unanimitat la següent convocatòria d'ajudes:

Convocatòria d'ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la caça a l'illa d'Eivissa per a l'any 2019

I) Disposicions generals

1. Introducció

La present convocatòria es regeix a l'empara del que disposen les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 51, de 15-04-2008, i la seua modificació publicada en el BOIB núm. 100 EXT., de 30-06-2011, de conformitat amb el vigent pressupost del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2019 (BOIB núm.11, de 24-01-2019), i amb el Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d'Eivissa per als anys 2018-2019, aprovat pel Consell Executiu d'aquesta Corporació el 16-03-2018, així com supletòriament per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02-10-20152), per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (BOE núm. 236, de 02-10-2015), la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18-11-2003) i el Reial decret 887/2003, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 176, de 25-07-2006), i el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm. 196, de 31-12-2005).

2. Consignació pressupostària

La quantitat màxima que es destina a la present convocatòria és de 44.500 € (quaranta-quatre mil cinc-cents euros) amb càrrec al programa 4190, administració general de caça, i a les aplicacions pressupostàries 48900 i 78900 en les quanties 24.500 € i 20.000 €, respectivament.

En el cas que, dins del mateix capítol, una línia no exhaureixi el pressupost que s'hi estableix, s'imputarà la quantia sobrant a les línies que l'hagin exhaurit.

3. Iniciació, instrucció i resolució dels expedients

a. L'òrgan competent per aprovar la present convocatòria és el Consell Executiu, en virtut del que disposa el Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 de 17 de juliol de 2019).

b. El Departament competent en matèria de caça instruirà el procediment de tramitació dels expedients de sol·licitud de les ajudes regulades en aquesta convocatòria. Les ajudes es concediran per acord del Consell Executiu.

c. Les sol·licituds de subvenció i tota la documentació que es requereixi es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran, dins el termini establert en cadascuna de les línies de la convocatòria, al Registre General d'Entrada del Consell Insular d'Eivissa, així com també en qualsevol altre punt de conformitat amb l'establert en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També es podran registrar les sol·licitud via telemàtica a la pròpia seu electrònica d'aquesta Corporació (https://seu.conselldeivissa.es), habilitada per a aquesta finalitat, de conformitat amb el previst a l'article 14 de l'esmentada Llei, on es podrà obtenir el model de sol·licitud i els annexos corresponents; així mateix, estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb el Consell Insular d'Eivissa per a la realització de qualsevol tràmit en relació amb el present procediment administratiu les persones que s'indiquen al citat punt 2 de l'article 14 esmentat. Si la sol·licitud s'envia per correu postal, la documentació corresponent ha de presentar-se en un sobre obert a la fi que l'exemplar destinat al Consell Insular d'Eivissa es dati i s'estampilli abans de certificar-se; en cas contrari, s'entendrà com a data vàlida la de presentació en el Registre General d'Entrades de la referida Corporació. Si la sol·licitud es presentés en un lloc diferent del Consell Insular d'Eivissa, les persones sol·licitants de la subvenció hauran d'enviar per correu electrònic el full de la sol·licitud amb el segell d'entrada, dins el termini, al correu electrònic del Departament agricultura@conselldeivissa.es, en les 24 hores següents, com a màxim, de la finalització del termini hàbil. En els mateixos termes, en el cas que s'enviï per correu certificat, s'ha de remetre al fax 971195912 el full de sol·licitud amb el segell de correus en el qual consti la remissió dins el termini. Les sol·licituds presentades fora dels terminis citats anteriorment no s'admetran a la present convocatòria.

Si la sol·licitud o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d'Eivissa en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d'aportar-se en el termini de deu dies hàbils comptadors des del dia següent al de la recepció del corresponent requeriment. Si en aquest termini la persona interessada no realitza la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, el Consell Insular d'Eivissa entendrà que la persona interessada desisteix de la seua petició, amb resolució prèvia, tot d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02-10-2015).

Les sol·licituds d'ajuda s'hauran de resoldre i notificar en el termini màxim de tres mesos, comptadors des de l'acabament del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria; transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució expressa, la petició s'haurà d'entendre desestimada. Així mateix, la notificació de la resolució es realitzarà d'acord amb les exigències i en la forma prevista als articles 40, 41, 42 i 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per raons d'eficiència procedimental cada línia d'ajudes es tramitarà com un subexpedient respecte de l'expedient matriu de la present convocatòria d'ajudes.

4. Règim de les ajudes

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles amb un altre tipus d'ajuda o de subvenció que pels mateixos conceptes atorgui aquesta o una altra administració pública, o entitats privades, excepte en el cas que la línia estableixi el contrari.

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són incompatibles entre si.

Les ajudes no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors.

L'import de les subvencions o ajudes que es concedeixen no pot superar en cap cas, de forma aïllada o amb concurrència amb altres ajudes, el cost de l'activitat subvencionada.

En cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra institució pública o privada, s'haurà de comunicar al Consell Insular d'Eivissa aquesta circumstància, tot indicant la quantia concedida.

5. Requisits dels sol·licitants

A) Requisits

Per ser beneficiàries de les ajudes que es preveuen en la present convocatòria, les persones físiques o les persones jurídiques sol·licitants hauran de complir amb els següents requisits generals:

a) Estar al corrent de les seues obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa. El Consell Insular d'Eivissa comprovarà d'ofici aquest requisit una vegada formulada la sol·licitud d'ajuda.

b) Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'AEAT i de la Seguretat Social.

c) L'àmbit territorial d'actuació dels beneficiaris serà l'illa d'Eivissa.

d) Els requisits específics que es detallen en cada línia d'ajuda.

e) No podran ser beneficiàries de les subvencions les persones, les entitats o les agrupacions en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes en els articles 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18-11-2003) i de l'article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona (BOIB núm. 135, de 26-09-2006). Prohibicions que en el text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 196, de 31-12-2005), modificat per la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressupostos generals de la referida comunitat autònoma per a l'any 2013 (BOIB núm. 195, de 29-12-2012), estan recollides als apartats 1 i 2 del seu article 10.

B) Obligacions

Les persones beneficiàries hauran de complir les obligacions previstes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; en cas d'incompliment, s'aplicarà el règim sancionador previst en el títol IV de l'esmentada llei. Obligacions que al text refós de la Llei de subvencions en el àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 196, de 31-12-2005), modificat per la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressupostos generals de la referida comunitat autònoma per a l'any 2013 (BOIB núm. 195, de 29-12-2012), estan recollides al seu article 11, mentre que el règim sancionador està previst al títol V del text refós.

Així mateix, hauran d'acceptar els compromisos i les obligacions establerts a la present convocatòria, així com els previstos amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

6. Documentació a adjuntar a la sol·licitud

Sol·licitud:

Per a cadascuna de les línies d'ajudes hi ha un imprès de sol·licitud, que consta als annexos I i II, disponibles a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), i s'haurà de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de la convocatòria, tret que en la línia específica s'indiqui un altre termini.

Documentació:

A més de la que s'especifica en cada línia de subvenció, s'aportarà la següent documentació:

a) A l'imprès de sol·licitud hi haurà un apartat a fi d'autoritzar el Consell Insular d'Eivissa perquè obtengui la comprovació del compliment dels requisits establerts a l'apartat 5.b mitjançant certificats telemàtics, sempre que tècnicament sigui possible. No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar-hi expressament el consentiment; en aquest cas s'haurà d'aportar la certificació en els termes previstos. Podrà simplificar-se l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries amb l'AEAT i de la Seguretat Social mitjançant la presentació de declaració responsable, en els casos que descriu l'article 24 del RD 887/2003, de 21 de juliol, mitjançant el qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i previstos a l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de setembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB número 196, de 31-12-2005). En el cas que l'ajuda sol·licitada superi els 3.000 euros s'hauran de presentar certificats que acreditin aquestos aspectes.

b) Declaració responsable signada pel sol·licitant o pel seu representant legal de no incórrer en les prohibicions que s'esmenten al punt 5.e., a emplenar en l'imprès adjunt que consta a l'Annex III.

c) Declaració responsable signada pel sol·licitant o pel seu representant legal relativa les subvencions o ajudes obtingudes o sol·licitades d'altres institucions públiques o privades per a la realització de la mateixa activitat (Annex IV).

Amb la sol·licitud d'ajuda s'adjuntarà la justificació de la finalització de les actuacions objecte de l'ajuda mitjançant la sol·licitud de pagament, disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), acompanyant les factures o altres documents acreditatius de les despeses realitzades en el termini establert. Així com una relació detallada de les factures mencionades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex IV disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa https://seu.conselldeivissa.es) en què constin el número de factura, el proveïdor, la data, l'import, l'IVA, la data de pagament i l'actuació subvencionada a la qual s'imputa la despesa, sense perjudici del que disposi cada línia d'ajuda.

El Consell Insular d'Eivissa podrà demanar tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud. No serà necessari aportar la documentació que ja consti en poder del Consell Insular d'Eivissa sempre que es trobi vigent, però s'haurà d'indicar la referència de l'expedient administratiu en què consta, així com declaració o certificació, en el seu cas, de la seua vigència.

7. Selecció de les persones beneficiàries

La selecció de les persones beneficiàries es realitzarà d'acord amb el que estableixi cada línia d'ajuda d'aquesta convocatòria. Quan la selecció es dugui a terme mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, i en el supòsit que les sol·licituds amb dret a ajuda superin la quantia prevista en cada línia d'ajuda d'aquesta convocatòria, es podrà ampliar la consignació pressupostària sempre que hi hagi crèdit suficient i adequat a l'aplicació corresponent, ampliació que es publicarà al BOIB. En el cas que no sigui possible l'increment del crèdit, es reduiran totes i cadascuna de les sol·licituds amb dret a ajuda en el mateix percentatge unitari resultant de l'ajust pressupostari, excepte en el cas d'ajudes a les societats de caçadors, en què es reduirà la quantia de subvenció en les actuacions amb dret a ajuda proporcionalment a la puntuació aconseguida en l'aplicació dels criteris de selecció.

Les diferents activitats objecte de subvenció, presentades per un sol·licitant en una mateixa línia d'ajuda, es consideraran independents, tant per a la seua valoració, com per a la quantia d'ajuda a percebre sense que es pugui fer una transferència entre les activitats dins d'una mateixa sol·licitud.

8. Justificació i pagament de la subvenció

La justificació de les despeses realitzades serà mitjançant factures justificatives o altres documents acreditatius de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, segons el que disposen les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament dels àmbits rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, publicades en el BOIB núm. 51, de 15-04-2008, i la seua modificació al BOIB núm. 100 EXT., de 30-06-2011, sense perjudici que cada línia d'ajuda que es disposa en la present convocatòria pugui determinar requisits específics.

S'adjuntarà una relació detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex IV disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa https://seu.conselldeivissa.es) en què constin el número de factura, el proveïdor, la data, l'import, l'IVA, la data de pagament i l'actuació subvencionada a la qual s'imputa la despesa, a més del que disposi cada línia d'ajuda.

En el cas que el Consell Insular d'Eivissa subvencioni el 100 % de la despesa (IVA inclòs), s'entregarà a aquesta entitat pública factura original; en la resta dels supòsits s'estampillarà la factura i posteriorment s'entregarà al beneficiari, si així ho sol·licita.

Els beneficiaris, en la mesura que sigui possible, hauran d'incloure la imatge institucional del Consell Insular d'Eivissa, respecte de les actuacions subvencionades.

Els ajuts s'abonaran després que la persona beneficiària hagi justificat la realització de l'activitat i la despesa de conformitat amb l'establert en aquesta convocatòria. S'efectuarà un sol pagament una vegada instruït l'expedient de sol·licitud d'ajuda.

9. Revocació de la subvenció, reintegrament i règim sancionador

Serà procedent la revocació de la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos adquirits als quals es troba condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. Com a conseqüència de la revocació de la subvenció queda sense efecte, totalment o parcialment, l'acte de concessió i és procedent el reintegrament de les quantitats indegudament rebudes, tot tenint en compte el que disposen els articles 43, 44 i 45 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE número 276, de 18-11-2003) i el que preveu el seu títol V referent al règim sancionador; supòsits d'igual manera previstos als articles 44 i 45 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, així com al seu títol V referent al règim sancionador.

10. Publicitat i vigència

L'acord d'aprovació d'aquesta convocatòria es comunicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), la qual remetrà un extracte de l'acord al BOIB, tal com estableixen els articles 17.3b i 20.8a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Així mateix, aquest acord es publicarà en el BOIB, s'exposarà al tauler d'anuncis de la Seu Consell Insular d'Eivissa, i s'anunciarà en dos diaris locals, tot d'acord amb el que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm. 196, de 31-12-05) i les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa. Entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el BOIB.

Quant a la publicitat de les subvencions atorgades, tot d'acord amb el que estableixen l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE número 276, de 18-11-2003) i l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm. 196, de 31-12-2005), es remetrà a la Base de dades Nacional de Subvencions (BDNS) informació sobre les resolucions recaigudes en els termes que exigeix l'article 20 de l'esmentada llei general de subvencions.

11. Règim de recursos

L'acord del Consell Executiu pel qual s'aprova aquesta convocatòria i els acords que adopti aquest òrgan en virtut d'aquesta convocatòria d'ajudes, no esgoten la via administrativa i es podrà interposar recurs d'alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d'Eivissa en el termini d'un mes a comptar, en el cas d'impugnació de l'esmentat acord, a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB, i en el cas dels acords dictats referents a les línies d'ajudes de la present convocatòria, aquest mes comptarà des de l'endemà de la seua notificació, tot això d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE número 236, de 02-10-2015), en relació amb l'article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i amb l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa. El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

II) Línies d'ajuda

a) Ajudes per a la millora de vedats

1. Objecte

L'objecte d'aquesta línia d'ajudes és establir un règim d'ajudes per donar suport actiu als vedats de caça a l'àmbit d'Eivissa donant suport a les activitats que promoguin la millora ambiental i en conseqüència la millora dels aprofitaments cinegètics.

 

2. Consignació pressupostària

La quantitat màxima destinada a línia de subvenció és de 7.000 € (set mil euros), dels quals 6.000 € són a càrrec de l'aplicació pressupostària 4190-48900 i 1.000 € a càrrec de l'aplicació pressupostària 4190-78900.

3. Beneficiaris/àries

Podran sol·licitar la subvenció les persones físiques o jurídiques titulars de vedats de caça, sempre que reuneixin els següents requisits:

- Que siguin vedats de caça ubicats a l'àmbit territorial d'Eivissa.

- Estar al corrent de les obligacions administratives del vedat: pagament de la taxa anual de la matrícula i la presentació de la memòria anual de captures, així com tenir el pla tècnic de caça aprovat i compliment de les obligacions que se'n deriven.

- Que el titular del vedat accepti els compromisos i les obligacions establerts a la present convocatòria, així com els establerts amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

4. Actuacions subvencionables

Són actuacions subvencionables a la present convocatòria dins la línia a la millora de vedats les següents:

a) Sembres per a la fauna i altres activitats agrícoles de gestió cinegètica (llaurar, sembrar, adobar, repartiment de gra...) que compleixin la seua funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques. No es pot utilitzar llavor tractada i tampoc no es permet l'aplicació de productes fitosanitaris. No es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres de voreres per a la fauna cinegètica fins al 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podran llaurar aquestes parcel·les entre el 15 d'agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tan sols en aquestos casos podrà entrar-hi el ramat quinze dies abans de la propera sembra.

b) Millora d'hàbitats dels vedats i desbrossament de zones arbustives per afavorir la proliferació de les espècies cinegètiques.

c) Instal·lació de menjadores i abeuradors per a les espècies cinegètiques en èpoques de penúria alimentària o de climatologia adversa així com infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica.

d) Senyalització dels vedats i/o camps d'ensinistrament de cans.

e) Control de predadors. Adquisició de gàbies per a la captura en viu de predadors susceptibles d'afectar les espècies cinegètiques, així com les despeses del seu maneig, transport i la gestió dels animals capturats.

5. Sol·licituds i documentació

El termini per presentar les sol·licituds serà fins al dia 30-08-2019.

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància (Annex I), segons el que preveuen les bases reguladores i aquesta convocatòria, en la qual s'especificaran:

- Nom i número de registre del vedat de caça, domicili a efectes de notificacions i telèfon.

- Nom i llinatges del/de la titular del vedat de caça i núm. de DNI/CIF.

- Nom i llinatges del/de la representant del vedat de caça i núm. de DNI.

- Núm. d'hectàrees totals del vedat.

- Núm. d'hectàrees sembrades i núm. d'hectàrees en què s'han realitzat diverses activitats agrícoles de gestió cinegètica, si escau.

- Acceptació dels compromisos derivats d'aquesta convocatòria i de la resta de normativa aplicable.

Caldrà subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen en l'annex esmentat, i també assumir els compromisos, atorgar les autoritzacions i fer les declaracions contingudes en aquest mateix annex.

A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar, a més de la documentació que s'esmenta a les disposicions generals, la següent documentació:

a) Si el sol·licitant és persona física, DNI

b) Si és persona jurídica, escriptura o document de constitució o modificació dels estatuts o del reglament intern de funcionament degudament inscrit en el registre corresponent. Si fos necessari de conformitat amb els seus estatuts, han d'aportar certificat de l'acord adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat per sol·licitar l'ajuda.

c) Si la sol·licitud es presenta a nom d'un altre, cal acreditar-ne la representació.

d) Document d'identificació fiscal (NIF o CIF), així com el NIF del representant, si escau.

e) Imprès de sol·licitud de transferència bancària del Consell Insular, emplenat i segellat pel director/per la directora de l'entitat bancària corresponent.

f) Memòria de cadascuna de les activitats a subvencionar i pressupost de les despeses que inclourà una relació de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o de millora d'hàbitats.

g) Factures o altres documents acreditatius de les despeses realitzades en el termini establert, juntament amb els corresponents justificants de pagament, així com una relació detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex IV).

S'eximeix de presentar la documentació a què fan referència les lletres a, b, c, d i e en el cas que aquesta ja consti en els arxius del Consell Insular. En aquest cas s'haurà de fer constar expressament en la sol·licitud.

6. Règim d'ajudes

S'atendran totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en les presents bases i que presentin la corresponent documentació en els terminis i les condicions estipulats.

La concessió de les ajudes per a la millora dels vedats de caça es durà a terme mitjançant règim de concurrència no competitiva.

En general, una subvenció de 400 € per vedat de caça.

En el supòsit que la partida pressupostària no s'exhaureixi, la quantitat restant es repartirà proporcionalment a la superfície total del vedat, de la següent manera:

Per al repartiment proporcional s'establirà com a 100 % la superfície del vedat de caça amb més hectàrees, i a partir d'aquí es calcularà el percentatge relatiu de la resta de vedats. Segons el percentatge relatiu de cadascun s'assignarà la quantia de subvenció corresponent, afegint aquesta quantitat als 400 € esmentats al paràgraf anterior, amb un límit màxim de 2.500 € (dos mil cinc-cents euros); això ens donarà la quantitat de subvenció màxima per vedat.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2018 i el 31 de juliol de 2019.

7. Obligacions de les persones beneficiàries

A part de les obligacions establertes al punt 5.b de les disposicions generals, les persones beneficiàries estan obligades a:

a) Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajut.

b) Acreditar davant el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal, el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió d'ajudes.

c) Els beneficiaris d'aquesta convocatòria han de facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el Consell Insular d'Eivissa sobre les tasques que es desenvolupin.

d) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la realització de les activitats subvencionables de la present línia d'ajudes i adjuntar la documentació requerida (factures i declaracions responsables), per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria i dins el termini de presentació de les sol·licituds.

e) Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control procedents del Consell Insular d'Eivissa i aportar la documentació per tal de comprovar el compliment dels compromisos adquirits a tots els punts d'aquesta convocatòria.

f) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud i l'obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

g) Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajuda.

h) Acreditar davant el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal, el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió de les ajudes.

i) Donar publicitat en la mesura que sigui possible de la subvenció sol·licitada o concedida mitjançant cartell visible (dimensió mínima DIN A-4) col·locat a l'accés a la parcel·la/les parcel·les on s'ha realitzat alguna actuació objecte de subvenció, o mitjançant premsa o xarxes socials.

j) Totes aquelles que resultin de l'aplicació de les disposicions d'aquesta convocatòria, de les bases reguladores i de la resta de normativa aplicable.

k) Presentar una única sol·licitud.

8. Instrucció

L'òrgan instructor d'aquesta ajuda serà el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal, tot d'acord amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria, que seleccionarà i avaluarà les sol·licituds que opten a l'ajut, sempre que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria i en les bases generals, i emetrà els informes corresponents.

 

9. Justificació i pagament de la subvenció

El termini per acreditar la realització de les activitats subvencionables és el mateix termini de presentació de les sol·licituds.

Quant a la justificació i el pagament s'ajustarà al que disposa el punt 8 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Són despeses justificables:

- Les despeses necessàries per a les sembres per a la fauna i altres activitats agrícoles de gestió cinegètica objecte de subvenció. Inclou la compra de la llavor i de l'adob, per sembrar farratge/cereal així com les despeses derivades de la sembra (honoraris dels professionals que la duen a terme, lloguer de maquinària i/o equipament necessari). Les sembres hauran d'assenyalar-se en un plànol amb els recintes d'ús agrari SIGPAC.

- Honoraris de les persones que duen a terme les diferents actuacions de treballs forestals com podes, neteja i recuperació de marges i camins, recuperació de rotes, així com el lloguer de maquinària i/o equipament necessari per a la realització d'aquestes tasques. Les activitats hauran d'assenyalar-se en un plànol que es lliurarà amb la sol·licitud, en el qual també constaran les parcel·les on es realitzi l'activitat i hauran de ser identificades amb els recintes SIGPAC i fotografies de l'estat abans i després de l'actuació. S'hauran de realitzar d'acord amb les instruccions tècniques de la Direcció General competent del Govern de les Illes Balears.

- Despeses de l'adquisició de menjadors, abeuradors, caus, així com materials i utensilis necessaris per a la seua construcció. Inclou els honoraris de les persones que duen a terme la instal·lació i el manteniment d'aquestes infraestructures.

- Despeses de l'adquisició de senyals, així com material i utensilis necessaris per a la seua col·locació. Inclou els honoraris de les persones que en duen a terme la col·locació.

- Despeses de l'adquisició de gàbies per a la captura en viu de predadors susceptibles d'afectar les espècies cinegètiques, així com les despeses del seu maneig i transport i la gestió dels animals capturats.

Per comprovar la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d'obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció.

Adjunta es presentarà fotografia del cartell col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'hagi realitzat l'activitat o les activitats objecte de subvenció, o còpia de la difusió de l'ajuda sol·licitada realitzada mitjançant xarxes socials o premsa.

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada que s'hagi presentat tota la documentació requerida com a justificant i que s'hagi comprovat el compliment dels requisits establerts, la qual cosa es constatarà mitjançant informe emès per l'òrgan instructor.

b) Ajudes a les societats de caçadors

1. Objecte

L'objecte d'aquesta línia d'ajuda és donar suport a determinades activitats sense ànim de lucre dutes a terme al territori de l'illa d'Eivissa en matèria cinegètica.

D'acord amb el principi de gestió sostenible del patrimoni faunístic i dels seus hàbitats, gestió qualificada d'interès públic per la Llei 6/2006, modificada per la Llei 3/2013, de 17 de juliol, de modificació de la Llei 6/2006, de 12 d'abril, balear de caça i pesca fluvial, i modificada per la Llei 6/2007, de 27 de desembre, de mesures tributàries i economicoadministratives, la finalitat d'aquestes ajudes és socioambiental i va destinada a fomentar iniciatives sense afany de lucre que promoguin la millora ambiental i, en conseqüència, la millora del potencial cinegètic.

2. Consignació pressupostària i quantia màxima

La quantitat màxima destinada a aquesta línia de subvenció és de 37.500 € (trenta-set mil cinc-cents euros), dels quals 18.500 € són a càrrec de l'aplicació pressupostària 4190-48900 i 19.000 € a càrrec de l'aplicació pressupostària 4190-78900.

3. Beneficiaris/àries

Podran sol·licitar la subvenció les societats de caçadors previstes a la Llei 6/2006 balear de caça i pesca fluvial, modificada per la Llei 3/2013, de 17 de juliol, que siguin de l'àmbit territorial d'Eivissa i sense caràcter lucratiu.

4. Actuacions subvencionables

Són objecte de subvenció diverses activitats dins el marc de l'activitat cinegètica dutes a terme pels beneficiaris i sense ànim de lucre que impliquin la millora dels recursos cinegètics i el seu ús racional i sostenible.

Les activitats objecte de subvenció són les següents:

a) Sembres per a la caça amb varietats vegetals d'interès per a la fauna cinegètica amb parcel·les identificades cadastralment que compleixin la seua funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques, amb un màxim del 5 % de la superfície del vedat fins a un màxim de 50 ha. No es pot utilitzar llavor tractada i tampoc no es permet l'aplicació de productes fitosanitaris. No es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres de voreres per a la fauna cinegètica fins al 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podran llaurar aquestes parcel·les entre el 15 d'agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tan sols en aquestos casos podrà entrar-hi el ramat quinze dies abans de la propera sembra.

b) Millora d'hàbitats dels vedats i desbrossament de zones arbustives per afavorir la proliferació de les espècies cinegètiques. Les tasques s'hauran de realitzar d'acord amb les instruccions tècniques de la Direcció General competent del Govern de les Illes Balears.

c) Vigilància i gestió vedats: servei de guarderia; control de predadors; manteniment de la senyalització; manteniment de menjadores i abeuradors així com de les infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica; serveis administratius.

d) Camps d'ensinistrament de cans: delimitació de tancament, senyalització i dotació d'infraestructures.

e) Estudis tècnics aplicables a les espècies cinegètiques o protegides que tenguin relació amb l'activitat cinegètica, i dels seus hàbitats, realitzats per tècnics competents en la matèria, i plans tècnics de gestió cinegètica.

f) Organització de trobades, jornades, diades, activitats participatives de formació i promoció de l'activitat cinegètica i la caça amb races autòctones.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2018 i el 31 de juliol de 2019.

5. Sol·licituds i documentació

El termini per presentar les sol·licituds serà fins al dia 30-08-2019.

Les sol·licituds s'han de presentar formalitzades electrònicament mitjançant el model normalitzat que s'adjunta com a Annex II d'aquesta convocatòria i que es troba a la seu electrònica www.conselldeivissa.es, (https://seu.conselldeivissa.es).

Caldrà subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen en l'annex esmentat, i també assumir els compromisos, atorgar les autoritzacions i fer les declaracions contingudes en aquest mateix annex.

A la sol·licitud s'ha adjuntar, a més de la documentació que s'esmenta a les disposicions generals, la següent documentació:

a) Còpia de l'escriptura de constitució o modificació, dels estatuts o del reglament intern de funcionament, inscrits en el registre corresponent.

b) Acreditació de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud.

c) Si fos necessari de conformitat amb els seus estatuts, han d'aportar certificat de l'acord adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat per sol·licitar l'ajuda i per designar el representant.

d) Document de designació de compte bancari de l'empresa o del seu representant segons model facilitat pel Consell Insular d'Eivissa.

e) Document que acrediti que l'entitat sol·licitant gestiona els terrenys de caça per als quals sol·licita l'ajut, en el cas que aquestos no estiguin a nom de la societat de caçadors.

f) Memòria de cadascuna de les activitats a subvencionar i pressupost de les despeses que inclourà una relació de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o de millora d'hàbitats.

g) Factures o altres documents acreditatius de les despeses realitzades en el termini establert, juntament amb els corresponents justificants de pagament, així com una relació detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex IV).

S'eximeix de presentar la documentació a què fan referència les lletres a, b, i d quan ja consti en els arxius del Consell Insular. En aquest cas s'ha de fer constar expressament a la sol·licitud.

6. Règim d'ajudes

S'atendran totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en la present convocatòria i que presentin la corresponent documentació en els terminis i les condicions estipulats.

La quantia màxima de subvenció per societat de caçadors serà del 80 % del cost de totes les actuacions, excepte la sembra per a la caça i les actuacions de millora d'hàbitats dels vedats que tenen assignat un import fixat per part de l'administració i la quantia de la subvenció serà el 100 % d'aquest cost calculat. La quantitat màxima de subvenció per societat de caçadors serà de 9.000 € (nou mil euros).

La concessió de les ajudes a les societats de caçadors federades es durà a terme mitjançant règim de concurrència no competitiva, amb l'aplicació de la següent prelació de les diferents actuacions:

- 1r Millora d'hàbitats dels vedats.

- 2r Sembra per a la caça.

- 3r Vigilància i gestió de terrenys cinegètics.

- 4t Camps d'ensinistrament de cans.

- 5è Estudis tècnics.

- 6è Organització de trobades diades, jornades, seminaris, cursos i activitats participatives de promoció de l'activitat cinegètica.

En el supòsit que les sol·licituds amb dret d'ajuda superin la quantitat prevista al punt 2 d'aquesta línia d'ajudes, es reduiran proporcionalment totes i cadascuna de les sol·licituds amb dret a ajut.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2018 i el 31 de juliol de 2019.

7. Obligacions

A part de les obligacions establertes al punt 5.b de les disposicions generals, les societats beneficiàries estan obligades a:

a) Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajut.

b) Acreditar davant el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal, el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió d'ajudes.

c) Les entitats beneficiàries d'aquesta convocatòria han de facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el Consell Insular d'Eivissa sobre les tasques que es desenvolupin.

d) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la realització de les activitats subvencionables de la present línia d'ajudes i adjuntar la documentació requerida (factures i declaracions responsables), per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria i dins el termini de presentació de les sol·licituds.

e) Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control procedents del Consell Insular d'Eivissa i aportar la documentació per tal de comprovar el compliment dels compromisos adquirits a tots els punts d'aquesta convocatòria.

f) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud i l'obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

g) Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajuda.

h) Acreditar davant el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal, el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió de les ajudes.

i) Donar publicitat en la mesura que sigui possible de la subvenció sol·licitada o concedida mitjançant cartell visible (dimensió mínima DIN A-4) col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'ha realitzat alguna actuació objecte de subvenció, o mitjançant premsa o xarxes socials.

j) Totes aquelles que resultin de l'aplicació de les disposicions d'aquesta convocatòria, de les bases reguladores i de la resta de normativa aplicable.

k) Presentar una única sol·licitud.

8. Instrucció

L'òrgan instructor d'aquesta ajuda serà el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal, tot d'acord amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria, que seleccionarà i avaluarà les sol·licituds que opten a l'ajut, sempre que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria i en les bases generals, i emetrà els informes corresponents.

9. Justificació i pagament de la subvenció

El termini per acreditar la realització de les activitats subvencionables és el mateix termini de presentació de les sol·licitud.

Quant a la justificació i el pagament, llevat dels ajuts per a la sembra de caça i la millora dels hàbitats dels vedats, que es justificaran per controls realitzats per l'administració competent, s'ajustarà a allò disposat al punt 8 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Són despeses justificables:

- Les despeses de la realització de les sembres per a caça. Per justificar les sembres, l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les indicades a la relació adjunta a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 180 €/ha de sembra.

- Les despeses de la realització dels desbrossaments i la neteja de zones. Per justificar aquestes activitats l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les assenyalades en un plànol amb recintes SIGPAC i fotografies de la zona de l'estat d'abans adjunt a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 1.400,00 €/ha. En el cas que la superfície coberta sigui inferior al 100 %, el preu estipulat es veurà afectat per un coeficient reductor equivalent a la proporció de superfície coberta expressat en tant per u.

- El salari i les despeses de Seguretat Social corresponent a personal contractat per a la realització de les tasques gestió ambiental dins els terrenys cinegètics (manteniment d'abeuradors, menjadores, control de trampes de predadors, vigilància de l'exercici de la caça, manteniment de la senyalització, etc.).

- L'import de l'adquisició del material i maquinària necessari per a la delimitació i la senyalització de vedats de caça i camps autoritzats d'ensinistrament de cans. Inclou també els honoraris de les persones que duen a terme les tasques de la delimitació i la senyalització així com el lloguer de maquinària i utensilis necessaris.

- L'import d'adquisició de gàbies per a captura de predadors, i l'import de menjadors, abeuradors, caus, així com materials i utensilis necessaris per a la seua construcció o implantació. Inclou els honoraris de les persones que duen a terme la instal·lació i el manteniment d'aquestes infraestructures, així com les despeses de maneig, transport i gestió dels predadors susceptibles d'afectar les espècies cinegètiques

- L'import d'honoraris per a la realització d'estudis tècnics i científics d'espècies cinegètiques o protegides que tenguin relació amb l'activitat cinegètica i dels seus hàbitats, i per a la realització de plans tècnics de gestió cinegètica dels vedats de caça.

- L'import de les despeses derivades de l'organització de trobades, diades, jornades, seminaris, cursos i activitats participatives de promoció de l'activitat cinegètica així com les despeses derivades de la promoció de la caça amb ca eivissenc, realitzades amb el suport de l'Associació de Criadors des Ca Eivissenc (podenco ibicenco) d'Eivissa i Formentera i la promoció de l'activitat cinegètica com campionats de caça, i proves funcionals. Inclosos els honoraris dels jutges i l'import del trasllat, manutenció i allotjament dels jutges quan aquestos estiguin domiciliats fora de la comunitat on es realitzi l'activitat. Inclou també les despeses de l'edició de materials divulgatius, en qualsevol suport, i les despeses de producció, realització i edició de materials gràfics, informàtics i audiovisuals. Quant a l'organització de cursos, seminaris i jornades, s'inclouen també els honoraris de ponents que imparteixen cursos i conferències amb finalitat formativa sobre temàtica cinegètica i gestió ambiental, així com l'import del trasllat i allotjament d'aquells ponents que resideixen fora del lloc de la impartició del curs o conferència.

- L'import de les despeses derivades de la compra de maquinària i béns d'equip nous, inclosos programes informàtics i els costos generals. La compra de maquinària i béns d'equip de segona mà serà objecte d'ajuda només quan es destini a la realització de tasques que no es puguin realitzar amb una altra maquinària i s'acrediti de manera fefaent que no hi ha al mercat disponibilitat de maquinària de característiques similars.

En la fase de comprovació de la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d'obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció.

Adjunta es presentarà fotografia del cartell col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'hagi realitzat l'activitat o les activitats objecte de subvenció, o còpia de la difusió de l'ajuda sol·licitada mitjançant xarxes socials o premsa.

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada que s'hagi presentat tota la documentació requerida com a justificant i que s'hagi comprovat el compliment dels requisits establerts, la qual cosa es constatarà mitjançant informe emès per l'òrgan instructor.

 

Eivissa, 2 d'agost de 2019

El secretari general accidental Antoni Riera Buforn

 

ANNEX I

SOL·LICITUD D'AJUDA PER A LA MILLORA DE VEDATS DE CAÇA, ANY 2019

 

DADES PERSONALS

 

 

Nom del vedat:

 

 

Matrícula del vedat: Superfície (ha):

 

 

Titular:

 

 

DNI/CIF/NIF:

 

 

Representant:

 

 

DNI:

 

 

Adreça a efectes de notificacions:

 

 

Població: Telèfon:

 

 

Correu electrònic:

 

DECLAR que:

1) Conec les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió d'ajudes que deman.

2) Autoritz, en compliment de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, que les dades de caràcter personal que facilit s'incorporin a un fitxer automatitzat, propietat i responsabilitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de gestionar les ajudes.

3) No incorr en cap causa d'incompatibilitat segons la legislació vigent per rebre la subvenció.

4) (Marcau només una opció):

(    ) Autoritz el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal per comprovar d'ofici el compliment d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social.

(   ) No autoritz el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal per comprovar d'ofici el compliment d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social i, per tant, adjunt els certificats corresponents.

5) Compleix amb les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social i em compromet al compliment d'aquest requisit durant el termini inherent al reconeixement o a l'exercici del dret de cobrament de la subvenció.

6) Totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud són vertaderes.

7) En el seu cas, dispòs de l'autorització de l'òrgan competent de l'entitat a la qual represent o que tenc poder suficient per sol·licitar l'ajuda.

EXPÒS: que, en relació amb la Convocatòria d'ajuda per a la millora de vedats de caça per a l'any 2019, present la següent documentació:

(    )  DNI/NIF/CIF del/de la titular.

(    )  DNI/NIF del/de la representant i document de representació.

(    )  Declaració responsable de no estar incurs en cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions (Annex III).

(    )  Declaració responsable d'altres subvencions sol·licitades per aquest mateix concepte a altra institució (Annex IV).

(    )  Full de transferència bancària - o Consta a la Tresoreria General del Consell Insular d'Eivissa

(  ) Memòria de cadascuna de les activitats a subvencionar i pressupost de les despeses que inclourà una relació de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o de millora d'hàbitats.

(    )  Relació de justificants de despeses i ingressos (Annex IV).

(    )  Còpia de la difusió de l'ajuda sol·licitada mitjançant xarxes socials o premsa, o fotografia del cartell col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'hagi realitzat l'activitat o les activitats objecte de subvenció.

(    )  Certificat de l'acord adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat per sol·licitar l'ajuda (si escau).

(    )  Altra documentació: _______________________________________________________________

(    )  La següent documentació està vigent i ja s'ha aportat a l'expedient _______ /20__:

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

ACCEPT:

- Els compromisos i les obligacions establerts a la present convocatòria, així com els previstos amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

- Facilitar la documentació i/o les inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria.

- Acreditar davant el Departament el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeix per a la concessió de l'ajuda.

SOL·LICIT:

Que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud a què es fa referència per un import de _____________ €.

Eivissa, .... d.................................... de 2019

Nom i llinatges: ________________________________________

DNI: ______________

(Signatura)

 

ANNEX II

SOL·LICITUD D'AJUDES A LES SOCIETATS DE CAÇADORS. ANY 2019

 

DADES PERSONALS

 

 

Societat de caçadors:

 

 

CIF:

 

 

Domicili a efectes de notificacions:

 

 

Població: Telèfon de contacte:

 

 

Correu electrònic:

 

 

Representant autoritzat:

 

 

DNI:

 

 

Núm. de matrícules dels vedats per als quals sol·licita la subvenció:

 

DECLAR que:

1) Conec les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió de les ajudes que deman.

2) Autoritz, en compliment de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, que les dades de caràcter personal que facilit s'incorporin a un fitxer automatitzat, propietat i responsabilitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de gestionar les ajudes.

3) No incorr en cap causa d'incompatibilitat segons la legislació vigent per rebre la subvenció.

4) (Marcau només una opció):

(    ) Autoritz el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal per comprovar d'ofici el compliment d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social de l'entitat a la qual represent.

(   ) No autoritz el Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal per comprovar d'ofici el compliment d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social, de l'entitat a la qual represent i, per tant, adjunt els certificats corresponents.

5) Compleix amb les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social i em compromet al compliment d'aquest requisit durant el termini inherent al reconeixement o a l'exercici del dret de cobrament de la subvenció.

6) Totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud són vertaderes.

7) En el seu cas, dispòs de l'autorització de l'òrgan competent de l'entitat a la qual represent o que tenc poder suficient per sol·licitar l'ajuda.

EXPÒS: que, en relació amb la convocatòria d'ajudes a les societats de caçadors per a l'any 2019, es presenta la següent documentació:

(    ) CIF de l'entitat.

(    ) DNI del/de la representant i acreditació de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud.

(   ) Document que acrediti que l'entitat sol·licitant gestiona els terrenys de caça per als quals sol·licita l'ajut, en el cas que aquestos no estiguin a nom de la societat de caçadors.

(   ) Còpia acarada de l'escriptura de constitució o modificació dels estatus o del reglament intern de funcionament inscrits en el registre corresponent.

(   ) Certificat de l'acord adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat per sol·licitar l'ajuda.

(   ) Declaració responsable de no estar incurs en cap de les prohibicions per ser beneficiari/ària de subvencions (Annex III).

(   ) Declaració responsable d'altres subvencions sol·licitades per aquest mateix concepte a altra institució (Annex IV).

(   ) Full de transferència bancària - o Consta a la Tresoreria General del Consell Insular d'Eivissa.

(  ) Memòria de cadascuna de les activitats a subvencionar i pressupost de les despeses que inclourà una relació de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o de millora d'hàbitats.

(   ) Relació de justificants de despeses i ingressos (Annex IV).

(   ) Còpia de la difusió de l'ajuda sol·licitada mitjançant xarxes socials o premsa, o fotografia del cartell col·locat a l'accés a la parcel·la o les parcel·les on s'hagi realitzat l'activitat o les activitats objecte de subvenció.

(   ) Altra documentació: _______________________________________________________________

(   ) La següent documentació està vigent i ja s'ha aportat a l'expedient _______ /20__:

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

ACCEPT:

- Els compromisos i les obligacions establerts a la present convocatòria, així com els previstos amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

- Facilitar la documentació i/o les inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria.

- Acreditar davant el Departament el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeix per a la concessió de l'ajuda.

SOL·LICIT:

Que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud a què es fa referència per un import de _____________ €.

Eivissa, ___ d__________________ de 2019

Nom i llinatges: ____________________________________________

DNI: ___________________

(Signatura)

 

ANNEX III

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Jo ........................................................................................................., amb DNI ..................,

amb domicili a efectes de notificacions a ................................................................................

.................................................................................................................................................,

municipi d ................................................................................................................................,

representat l'entitat ................................................................................, amb CIF.................,

declar que no estic incurs en cap de les prohibicions per ser beneficiari/ària de subvencions d'acord amb el que estableix l'article 13.2 de la Llei de subvencions 38/2003, de 17 de novembre, i em compromet a mantenir el compliment d'aquest requisit durant el període de temps inherent al reconeixement o exercici del dret al cobrament de la subvenció, circumstàncies que s'enumeren a continuació.

1. Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.

2. Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitat de conformitat amb la Llei concursal sense que s'hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

3. Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració.

4. Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tenguin la representació legal d'altres persones jurídiques estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.

5. No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament.

6. Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.

7. No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.

8. Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària.

D'acord amb l'article 13.3 d'aquesta llei no podran obtenir la condició de beneficiàries de subvencions regulades en aquesta llei les associacions incurses en les causes de prohibició previstes en els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Dret d'associació o per haver-se suspès el procediment administratiu d'inscripció per trobar-se indicis racionals d'il·licitud penal, article 30.4 de la mateixa llei, mentre no recaigui sentència judicial ferma en virtut de la qual pugui practicar-se la inscripció en el corresponent registre. Situació a la qual no em trob sotmès/es troba sotmesa l'entitat a la qual represent.

A més, no concorr en cap de les prohibicions establertes als articles 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i a l'article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

Eivissa, ..... d ............................... de 2019 (Signatura)

 

ANNEX IV

(Nom i llinatges) .........................................................................., amb DNI..........................,

representant de l'entitat .............................................................., amb CIF .........................,

titular del vedat .................................................................., amb matrícula ........................,

DECLAR que:

1. Adjunt la relació de despeses i ingressos que integren l'activitat executada/les activitats executades.

2. Adjunt una relació de totes les factures i/o documents justificatius per import de ...................... €, que corresponen sense cap dubte a l'activitat o les activitats per a les quals se sol·licita la subvenció.

3. Aquest compte justificatiu abasta la realització completa de l'activitat o les activitats per a les quals es demana la subvenció.

4. Les factures presentades per justificar la despesa no superen el valor de mercat.

5. Totes les dades contingudes en aquest compte justificatiu són vertaderes i correctes.

6. S'adjunten els justificants de la despesa de l'activitat o les activitats objecte de sol·licitud de subvenció.

7. No he percebut cap altra ajuda per fer aquesta o aquestes activitats (en cas de rebre altres subvencions, indicau-ne l'organisme i l'import).

Eivissa, ...... d .............................................. de 2019

Nom i llinatges:

DNI

(Signatura)

 

RELACIÓ DE JUSTIFICANTS DE DESPESES I INGRESSOS

1) RELACIÓ DE JUSTIFICANTS DE DESPESES

NÚM. DOC

NÚM. FACTURA/

JUSTIFICANT

DATA EMISSIÓ FACTURA

PROVEÏDOR

NIF PROVEIDOR

CONCEPTE

MOTIU DESPESA

BASE IMPOSABLE

IVA

TOTAL

ELEGIBLE

NO ELEGIBLE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A emplenar pel Consell Insular d'Eivissa

2) RELACIÓ D'INGRESSOS (únicament s'ha d'omplir si s'han rebut ingressos per al desenvolupament de l'activitat subvencionada; en cas que no s'hagin obtengut més ingressos que la subvenció del Consell d'Eivissa, heu de marcar la casella corresponent a la dita declaració)

ORGANISME

IMPORT

 

 

 

 

(   ) Declar que per al desenvolupament de l'esdeveniment subvencionat, únicament he tengut l'ingrés corresponent a la subvenció del Consell Insular d'Eivissa.

Nom i llinatges: ............................................................................................................................. DNI: ............................................... Eivissa, ...... d .............................................. de 2019