Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 7962
Esctructura Municipal i delegacions regidors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment d'allò que disposen els articles 44.2 i 46.1 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, a continuació es fa públic la resolució, que ha dictat la Sra. Batlessa, de l'estructura Municipal dels serveis administratius i de les resolucions  relatives a les delegacions als regidors  que s'han dut a terme.

“DECRET DE BATLIA Núm. 1122/2019

A la sessió plenària celebrada el passat dia 15 de juny de 2019 va quedar constituïda la nova Corporació, resultant de les eleccions locals celebrades el 25 de maig de 2019.

Atesa la necessitat d'establir la nova organització administrativa municipal i fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21.1.a) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local, en concordança amb l'article 41.2 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals,

RESOLC

PRIMER.- Aprovar l'estructura municipal dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que, sota la direcció de Batlia, distingirà les següents Àrees de gestió:

  1. Àrea de Batlia, Personal i Patrimoni Històric i Municipal
  2. Àrea d'Hisenda, Contractació i Estadística.
  3. Àrea d'Educació, Cultura i Fires
  4. Àrea d'Urbanisme, Esports i Joventut.
  5. Àrea de Comerç, Promoció Econòmica i Festes
  6. Àrea de Serveis Generals, Manteniment i Obres municipals
  7. Àrea de Sanitat, Benestar Social, Igualtat, Participació Ciutadana i Mercats.
  8. Àrea de Gestió de Residus i Platges
  9. Àrea de Turisme
  10.  Àrea de Transparència, Informàtica i Relacions Institucionals
  11. Àrea de Medi Ambient
  12.  Àrea de Normalització Lingüística

La titularitat de les Àrees abans descrites correspon al batle i als tinents de batle que exerceixin les competències que se'ls hi atribueixin mitjançant l'oportú Decret de Batlia de delegació genèrica.

Així mateix, podran ser objecte de delegacions especials en els regidors que no formin part de la Junta de Govern Local l'atribució de la responsabilitat en la direcció i gestió dels serveis que es determinin mitjançant l'oportú Decret de Batlia de delegació especial, de conformitat amb el que disposa l'art. 43.4 ROF (RD 2568/1986).

SEGON.- Aprovar les següents atribucions i règim d'adscripció de Departaments, Organismes Autònoms, Empreses, Fundacions i Consorcis, sense perjudici de les delegacions especials que es puguin aprovar mitjançant el corresponent Decret de Batlia.

1. Àrea de Batlia, Personal, i Patrimoni Històric i Municipal

1.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Batlia, Personal i Parimoni Històric i Municipal són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

1.1.1.Secció de Batlia:

- Policia Local, Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

- Mobilitat

- Celebració de matrimonis civils i d'actes declaratius de situacions de parelles de fet

- Comunicació i protocol

- Secretaria general

- Responsabilitat Patrimonial

- Resta d'atribucions no conferides a altres àrees de gestió municipal.

1.1.2.- Secció de Personal

- Oferta d'ocupació i procediments selectius

- Plantilles de personal i sistemes retributius

- Organització i situacions administratives del personal

- Conveni laboral i pactes de condicions de funcionaris

- Catàlegs i relació de llocs de feina

- Promoció i formació ocupacional

1.1.3.- Secció de Patrimoni

1.1.3.a) Patrimoni Municipal

- Drets i Patrimoni municipal

- Adquisicions, alienacions i permutes municipals

1.1.3.b) Patrimoni Històric

- Nomenclatura de carrers

- Toponímia

- Protecció i promoció del patrimoni artístic

- Protecció, promoció i divulgació del patrimoni històric

- Conservació de monuments artístics

- Edificis catalogats

- Centre històric

- Museus i arxius

1.2  Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departaments de Batlia, Secretaria, Assessoria Jurídica-Advocacia municipal, Personal i Patrimoni Històric i Municipal

Tot i l'adscripció directa dels departaments de Secretaria, Assessoria Jurídica-Advocacia municipal, Personal i Patrimoni Històric i municipal a l'Àrea de Batlia, les funcions dels esmentats departaments s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme ambdós departaments municipals.

Sense perjudici del règim d'adscripció descrit, correspon a l'Àrea de Batlia, Personal i Patrimoni la coordinació de les diferents àrees de govern municipal.

2. Àrea d'Hisenda, Contractació i Estadística.

2.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea d'Hisenda, Contractació i Estadística són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un dels Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

2.1.1 Secció d'Hisenda:

-  Planificació econòmica

- Pla d'inversions

- Estudis econòmics

- Intervenció i dipositaria

- Rendes, exaccions i inspeccions tributàries

- Cadastre

- Recaptació

- Despeses i deute públic

- Concessions administratives

- Sancions i multes

- Censos, estadística i informàtica

2.1.2 Secció de Contractació:

- Tramitació d'expedients de contractació, concessions i autoritzacions demanials, i autoritzacions reglamentades.

- Preparació i assistència a Meses de Contractació i Valoració.

- Seguiment de l'execució dels expedients abans referits.

2.1.3 Secció d'Estadística:

- Gestió del Padró Municipal.

- Població

- Llista oficial de carrers.

- Gestió d'expedients d'agrupació familiar.

- Procediments electorals

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

2.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departaments d'Intervenció i Tresoreria, Rendes i Exaccions, Contractació, i Estadística.

Tot i l'adscripció directa dels Departaments de d'Intervenció i Tresoreria,  Departament de Rendes i Exaccions, Departament de Contractació i el d'Estadística a l'Àrea d'Hisenda, Contractació i Estadística, les funcions dels esmentats departaments s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquests departaments municipals.

3. Àrea d'Educació, Cultura i Fires

3.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea d'Educació, Cultura i Fires són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

3.1.1. Secció de Educació

- Educació en general

- Escoletes de 0 a 3 anys

- Promoció de l'ensenyament

- Centre d'adults

- Relacions amb estudiants i APIMA's

- Manteniment i neteja de centres escolars

- Transport escolar

- Consell Municipal Escolar

3.1.2 Secció de Cultura:

- Programes culturals

- Patronats culturals

- Fundacions i organismes culturals no adscrits a altres Àrees

- Biblioteques municipals i instal·lacions culturals en general

- Auditori municipal

- Honors i distincions

3.1.3 Secció de Fires

-Participació, promoció, organització de fires

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

3.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.         

  • Departaments d'Educació, Departament de Cultura, i Departament de Fires
  • Organisme Autònom Local “Alcúdia Ràdio”.
  • Fundació de l'Escola Municipal de Música d'Alcúdia

Tot i l'adscripció directa dels Departament d'Educació, Cultura i Fires a aquesta Àrea, les funcions dels esmentats departaments s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme ambdós departaments municipals.

4. Àrea d'Urbanisme, Esports i Joventut.

4.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea d'Urbanisme, Esports i Joventut són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li corresponen a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les següents matèries:

4.1.1.Secció d'Urbanisme.

- Cartografia

- Planificació urbanística

- Planejament General

- Plans Parcials

- Plans Especials

- Convenis urbanístics

- Pla estratègic

- Llicències urbanístiques

- Disciplina urbanística

- Llicències i control d'activitats

- Llicències de parcel·lació i segregació

- Disciplina urbanística

- Catàlegs

4.1.2. Secció d'Esports.

- Patronat municipal d'esports

- Instal·lacions esportives

- Esport base

- Promoció d'activitats esportives

- Gestió de serveis esportius

4.1.3. Secció de Joventut.

- Gestió del Centre Universitari d'Alcúdia  “Ca'n Joanet”

- Joventut

- Beques

- Campament i alberg juvenil  de la Victòria i altres instal·lacions similars

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

4.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departaments d'Activitats, Obres, Planificació Urbanística, Disciplina Urbanística, Cartografia,

- Departament d'Esports i Joventut.

- Patronat Municipal d'Esports d'Alcúdia.

Tot i l'adscripció directa dels Departament d'Activitats, Obres, Planificació Urbanística, Disciplina Urbanística, Cartografia,  i del Departament d'Esports i Joventut a aquesta Àrea, les funcions dels esmentats departaments s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme ambdós departaments municipals

5.- Àrea de Comerç, Promoció Econòmica i Festes

5.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Comerç, Promoció Econòmica i Festes són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

5.1.1.- Secció de Comerç i Promoció econòmica

- Promoció i dinamització del comerç

- Relacions amb associacions de comerciants

- Estudis de dinamització econòmica municipal

5.1.2.- Secció de festes municipals

- Organització de festes populars

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

5.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

-Departament de comerç

Tot i l'adscripció directa del Departament de Comerç a aquesta Àrea, les funcions dels esmentats departaments s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme ambdós departaments municipals

6. Àrea de Serveis Generals, Manteniment i Obres Municipals

6.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea Serveis Generals, Manteniment i Obres municipals són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia  de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

6.1.1 Secció de Serveis Generals i Manteniment

- Brigada municipal

- Manteniment d'edificis municipals

- Conservació de carrers, places, camins jardins i zones verdes

- Serveis públics generals

6.1.2 Secció d'Obres Municipals:

- Obres i projectes municipals

- Control i seguiment de qualsevol obra municipal

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

6.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departaments d'Obres Pròpies i Municipals

- Brigada

- Consorci d'Infraestructures.

Tot i l'adscripció directa de la brigada municipal i el Departament d'Obres Pròpies i Municipals a l'Àrea de Serveis Generals, Manteniment i Obres, les funcions dels esmentats departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal.

7. Àrea de Sanitat, Benestar Social, Igualtat,  Participació Ciutadana i Mercats

7.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Participació Ciutadana són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

7.1.1.- Secció de Sanitat, Benestar Social, Igualtat

- Beneficiència

- Tercera d'Edat

- Protecció de menors

- Atenció social

- Ajuda domiciliària

- Servei d'ajuda a la gent gran

- Subvencions a entitats socials de caire benèfic

- Dona

- Promoció de la igualtat de gènere.

- Sanitat i salubritat pública

- Inspeccions sanitàries

- Cementiri

- Centre de Salut

- Junta local de Sanitat

- Residència geriàtrica

- Centre de dia

7.1.2.- Secció de Participació Ciutadana

- Desenvolupament local

- Promoció associacionisme

- Relacions ciutadanes

- Defensor del ciutadà

7.1.3.- Secció de Mercats

- Planificació, promoció, organització, regulació i gestió dels mercats municipals

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

7.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Participació Ciutadana.

- Departament de Mercats

Tot i l'adscripció directa dels Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Participació Ciutadana i el Departament de Mercats a aquesta Àrea, les funcions dels esmentats departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal

8.- Àrea de Gestió de Residus i Platges

8.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Gestió de Residus, Platges i Medi Ambient són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- Gestió de residus

- Cicle integral de l'aigua: abastament, clavegueram i depuració.

- Servei de salvament i socorrisme a les platges

- Gestió de les competències municipals envers les platges del municipi

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

8.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Empresa Municipal de Serveis d'Alcúdia, S.A.

- Departament de Gestió de Residus i Platges

Tot i l'adscripció directa dels Departaments i entitats indicades a l'Àrea de Gestió de Residus i Platges, les funcions de l'esmentat departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal.

9.- Àrea de Turism 

9.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Turisme són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia  de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- Promoció turística

- Coordinació de sectors turístics

- Oficines d'informació

- Relacions públiques i comunicació

- Relacions amb estaments i organismes turístics

- Activitats turísticoesportives

- Estació Nàutica

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

9.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departaments de Turisme

- Consorci Promoció Exterior

- Fundació “Can Torró”

Tot i l'adscripció directa dels Departaments i entitats indicades a l'Àrea de Turisme, les funcions de l'esmentat departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal

10. Àrea de Transparència, Informàtica i Relacions Institucionals

10.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Transparència, Informàtica i Relacions Institucionals són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia de cada un d'aquests Departaments de gestió municipal que conformen l'Àrea, i que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

10.1.1.- Secció de Transparència

- Publicitat activa

- Informació pública i bon govern

- Administració electrònica

10.1.2.- Secció de Relacions Institucionals

-Promoció, programació i seguiment general de les relacions municipals amb les demés institucions publiques i entitats privades.

La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l'oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l'exercici d'aquestes atribucions.

10.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departament d'Informàtica

Tot i l'adscripció directa del Departament d'Informàtica a l'Àrea de Transparència, Informàtica i Relacions Institucionals, les funcions de l'esmentat departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal.

11. Àrea de Àrea de Medi Ambient.

11.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea de Medi Ambient són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- Monts públics

- Espais naturals

- Seguiment Pla ecoturístic

- Seguiment Agenda Local 21

11.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departament de Medi Ambient

Tot i l'adscripció directa del Departament de Medi Ambient a aquesta Àrea, les funcions de l'esmentat departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal.

12. Àrea de Normalització Lingüística

12.1 Atribucions:

Les atribucions de l'Àrea Normalització Lingüística són, genèricament, les relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- Promoció de la llengua

12.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.

- Departament de Normalització Lingüística

Tot i l'adscripció directa del Departament de Normalització Lingüística a aquesta Àrea, les funcions de l'esmentat departament s'estenen també a tota la resta d'àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l'Ajuntament d'Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquest departament municipal.

TERCER.- Els decrets de delegació corresponents establiran les competències generals que han de desenvolupar els titulars responsables de les àrees i serveis delegats en l'exercici de les atribucions que tenen conferides, amb la corresponent distinció, si s'escau, de les delegacions genèriques a favor dels tinents batle que formen part de la Junta de Govern Local, i les delegacions específiques a favor d'altres regidors amb indicació específica del tinent batle de què dependran, de conformitat amb l'art. 34 ROF.

QUART.- Amb caràcter general els departaments adscrits a les àrees que composen l'estructura administrativa de l'Ajuntament d'Alcúdia desenvoluparan la seva activitat sota el principi de cooperació interdepartamental amb l'objectiu de procurar l'eficiència dels serveis municipals que correspon prestar dintre l'estructura organitzativa general de la corporació i dels seus organismes dependents.

CINQUÈ.- Entendre substituït l'anterior Decret núm. 855 de 18 de juny de 2015 per el present Decret de manera que qualsevol referència a aquell s'entendrà realitzada a aquesta Resolució.

SISÈ.- Notificar aquesta resolució a tots els Departaments de l'Ajuntament i els seus ens dependents

SETÈ.- Remetre edicte de la present resolució per tal de què es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1145/2019

Assumpte: Delegació especial a favor del regidor Sr. TOMÀS ADROVER ALBERTÍ                        

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1034/2019,  que es va dictar en data 27.06.2019 a favor del Sr. Tomàs Adrover Albertí, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar a favor del regidor Sr. D. TOMÀS ADROVER ALBERTÍ  l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:

- ÀREA DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA

- ÀREA DE MEDI AMIENT

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a l'esmentat servei, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquest que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

ÀREA DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA

- Promoció de la llengua

ÀREA DE MEDIAMBIENT

- Monts públics

- Espais naturals

- Seguiment Pla ecoturístic

- Seguiment Agenda Local 21

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers. 

QUART.- L'àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional del Primer Tinent de Batle, Sr. Domingo Bonnín Daniel, delegat genèric de les Àrees  de Normalització Lingüística i de l'Àrea de Medi Ambient.

 CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del  regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri lloc.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia i al regidor delegat d'Àrea del que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 SETÈ.- Queda substituït el Decret 1034/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor del Sr. Tomàs Adrover Albertí, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipal aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1146/2019

Assumpte: Delegació genèrica a favor del regidor, membre de la Junta de Govern Locali Cinquè Tinent de Batle,Sr.JOAQUÍN CANTALAPIEDRA   ALOY

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa  l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1035/2019, que es va dictar en data 27.06.2019 a favor del Sr. Joaquín Cantalapidra Aloy, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar en el regidor, membre de la Junta de Govern Local i Cinquè  Tinent de Batle, Sr. JOAQUÍN CANTALAPIEDRA ALOY  , l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

-ÀRES D'URBANISME, ESPORTS I JOVENTUT

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

Secció d'Urbanisme.

- Cartografia

- Planificació urbanística

- Planejament General

- Plans Parcials

- Plans Especials

- Convenis urbanístics

- Pla estratègic

- Llicències urbanístiques

- Disciplina urbanística

- Llicències i control d'activitats

- Llicències de parcel·lació i segregació

- Disciplina urbanística

- Catàlegs

Secció d'Esports.

- Patronat municipal d'esports

- Instal·lacions esportives

- Esport base

- Promoció d'activitats esportives

- Gestió de serveis esportius

Secció de Joventut.

- Gestió del Centre Universitari d'Alcúdia  “Ca'n Joanet”

- Joventut

- Beques

- Campament i alberg juvenil  de la Victòria i altres instal·lacions similars

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.

- Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.

- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l'àrea. 

- Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.

- Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.

- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.           

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal  assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.  

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1035/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor del Sr. Joaquín Cantalapiedra Aloy, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipals aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1147/2019

Assumpte: Delegació genèrica a favor de la regidora, membre de la Junta de Govern Local i Tercera  Tinent de Batle, Sra. JOANA MARIA BENNASSAR SERRA

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa  l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït  l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar els Decrets de delegació 977/2019 i 1029/2019 que es van dictar en data 17.06.2019 i 27.06.2019, respectivament, a favor de la Sra. Joana Maria Bennassar Serra, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar en la regidora, membre de la Junta de Govern Local i Tercera Tinent de Batle, Sra. JOANA MARIA BENNASSAR SERRA, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

  • ÀREA D'HISENDA, CONTRACTACIÓ I ESTADÍSTICA
  • ÀREA DE TURISME

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

ÀREA D'HISENDA, CONTRACTACIÓ I ESTADISTICA

Secció d'Hisenda:

-  Planificació econòmica

- Pla d'inversions

- Estudis econòmics

- Intervenció i dipositaria

- Rendes, exaccions i inspeccions tributàries

- Cadastre

- Recaptació

- Despeses i deute públic

- Concessions administratives

- Sancions i multes

- Censos, estadística i informàtica

Secció de Contractació:

- Tramitació d'expedients de contractació, concessions i autoritzacions demanials, i autoritzacions reglamentades.

- Preparació i assistència a Meses de Contractació i Valoració.

- Seguiment de l'execució dels expedients abans referits.

Secció d'Estadística:

- Gestió del Padró Municipal.

- Població

- Llista oficial de carrers.

- Gestió d'expedients d'agrupació familiar.

- Procediments electorals

ÀREA DE TURISME

- Promoció turística

- Coordinació de sectors turístics

- Oficines d'informació

- Relacions públiques i comunicació

- Relacions amb estaments i organismes turístics

- Activitats turísticoesportives

- Estació Nàutica

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.

- Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.

- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l'àrea. 

- Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.

- Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.

- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal  assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.  

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la regidora delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queden substituïts els Decrets 977/2019, de 17.06.2019, i el 1029/2019, de dia 27.06.2019, que es van dictar a favor de la Sra. Joana Maria Bennassar Serra, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipals aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1148/2019

Assumpte: Delegació especial a favor del regidor Sr. JOSEP CLADERA FERRER                          

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1035/2019, que es va dictar en data 27.06.2019 a favor del Sr. Josep Cladera  Ferrer, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar a favor del regidor Sr. D. JOSEP CLADERA FERRER l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:

ÀREA DE TURISME

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a l'esmentat servei, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquest que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- Promoció turística

- Coordinació de sectors turístics

- Oficines d'informació

- Relacions públiques i comunicació

- Relacions amb estaments i organismes turístics

- Activitats turísticoesportives

- Estació Nàutica

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

QUART.- L'àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional de la  Tercera Tinent de Batle, Sra.  Joana María Bennassar Serra, delegada genèrica de l'Àrea de Turisme.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del  regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.       

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia i a la Regidora delegada d'Àrea de la que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1035/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor del Sr. Josep Cladera Ferrer, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipal aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1149/2019

Assumpte: Delegació genèrica a favor del regidor, membre de la Junta de Govern Local i Segon Tinent de Batle, Sr. MARTÍ GARCÍAS PLOMER

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa  l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1031/2019  que es va dictar en data 27.06.2019 a favor del Sr. Martí Garcías Plomer, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar en el regidor membre de la Junta de Govern Local i Segon Tinent de Batle, Sr. MARTÍ GARCÍAS PLOMER, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

  • ÀREA DE SERVEIS GENERALS, MANTENIMENT I OBRES PRÒPIES I MUNICIPALS
  • ÀREA DE COMERÇ, PROMOCIÓ ECONÒMICA I FESTES
  • ÀREA DE TRASNPARÈNCIA, INFORMÀTICA I RELACIONS INSTITUCIONAL        

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- ÀREA DE SERVEIS GENERALS, MANTENIMENT I OBRES PRÒPIES I MUNICIPALS

Secció de Serveis Generals i Mantenimen 

- Brigada municipal

- Manteniment d'edificis municipals

- Conservació de carrers, places, camins jardins i zones verdes

- Serveis públics generals

Secció d'Obres Municipals:

- Obres i projectes municipals

- Control i seguiment de qualsevol obra municipal

- ÀREA DE COMERÇ, PROMOCIÓ ECONÒMICA I FESTES

Secció de Comerç i Promoció econòmica

- Promoció i dinamització del comerç

- Relacions amb associacions de comerciants

- Estudis de dinamització econòmica municipal

Secció de festes municipals

- Organització de festes populars

- ÀREA DE TRASNPARÈNCIA, INFORMÀTICA I RELACIONS INSTITUCIONALS

Secció de Transparència

- Publicitat activa

- Informació pública i bon govern

- Administració electrònica

Secció de Relacions Institucionals

  • Promoció, programació i seguiment general de les relacions municipals amb les demés institucions publiques i entitats privades.
  • Promoció, programació i seguiment general de les relacions municipals amb altres institucions públiques i privades.

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

 En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.

- Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.

- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l'àrea. 

- Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.

- Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.

- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal  assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.  

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1031/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor del Sr. Martí Garcías Plomer, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipal aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1150/2019

Assumpte: Delegació genèrica a favor del regidor, membre de la Junta de Govern  Local i Primer Tinent de Batle, Sr. DOMINGO BONNIN DANIEL

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa  l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1030/2019, que es va dictar en data 27.06.2019 a favor del Sr. Domingo Bonnin Daniel, a la nova estructura municipal,  es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar en el regidor membre de la Junta de Govern Local i Primer Tinent de Batle, Sr. DOMINGO BONNINN DANIEL, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

  • ÀREA DE GESTIÓ DE RESIDUS I PLATGES
  • ÀREA DE MEDI AMBIENT
  • ÀREA DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

ÀREA DE GESTIÓ DE RESIDUS I PLATGES

- Gestió de residus

- Cicle integral de l'aigua: abastament, clavegueram i depuració.

- Servei de salvament i socorrisme a les platges

- Gestió de les competències municipals envers les platges del municipi

ÀREA DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA

 - Promoció de la llengua

ÀREA DE MEDIAMBIENT

- Monts públics

- Espais naturals

- Seguiment Pla ecoturístic

- Seguiment Agenda Local 21

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers. 

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.

- Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.

- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l'àrea. 

- Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.

- Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.

- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal  assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.  

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1030/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor del Sr. Domingo Bonnin Daniel, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipals aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRETS DE BATLIA Núm. 1151/2019

Assumpte: Delegació especial a favor del regidor Sr. GABRIEL DE HEVIA  ALEÑAR                                 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1033/2019,  que es va dictar en data 27.06.2019,, a favor del Sr. Gabriel de Hevia Aleñar, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar a favor del regidor Sr. D. GABRIEL DE HEVIA ALEÑAR l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:

  • ÀREA DE COMERÇ, PROMOCIÓ ECONÒMICA I FESTES
  • ÀREA DE TRASNPARÈNCIA, INFORMÀTICA I RELACIONS INSTITUCIONALS

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a l'esmentat servei, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquest que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

ÀREA DE COMERÇ, PROMOCIÓ ECONÒMICA I FESTES

Secció de Comerç i Promoció econòmica

- Promoció i dinamització del comerç

- Relacions amb associacions de comerciants

- Estudis de dinamització econòmica municipal

Secció de festes municipals

- Organització de festes populars

ÀREA DE TRANSPARÈNCIA, INFORMÀTICA I RELACIONS INSTITUCIONALS

Secció de Transparència

- Publicitat activa

- Informació pública i bon govern

- Administració electrònica

Secció de Relacions Institucionals

  • Promoció, programació i seguiment general de les relacions municipals amb les demés institucions publiques i entitats privades.
  • Promoció, programació i seguiment general de les relacions municipals amb altres institucions públiques i privades.

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

QUART.- L'àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional del Segon Tinent de Batle, Sr. Martí Garcías Plomer, delegat genèric de l'Àrea de Comerç, Promoció Econòmica i Festes i de l'Àrea de Transparència, Informàtica i Relacions Institucionals.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del  regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia i al regidor delegat d'Àrea del que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1033/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor del Sr. Gabriel de Hevia Aleñar, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipals aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1152/2019

Assumpte: Delegació especial a favor de la regidora Sra. ANTÒNIA CÀNAVES CÀNAVES                             

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins  del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia, que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1036/2019, que es va dictar en data 27.06.2019 a favor de la  Sra.  Antònia Cànaves Cànaves, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC

PRIMER.- Delegar a favor de la regidora Sra. ANTÒNIA CÀNAVES CÀNAVES l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:

-ÀREA D'EDUCACIÓ, CULTURA I FIRES

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a l'esmentat servei, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquest que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

Secció de Educació

- Educació en general

- Escoletes de 0 a 3 anys

- Promoció de l'ensenyament

- Centre d'adults

- Relacions amb estudiants i APIMA's

- Manteniment i neteja de centres escolars

- Transport escolar

- Consell Municipal Escolar

Secció de Cultura:

- Programes culturals

- Patronats culturals

- Fundacions i organismes culturals no adscrits a altres Àrees

- Biblioteques municipals i instal·lacions culturals en general

- Auditori municipal

- Honors i distincions

Secció de Fires

-Participació, promoció, organització de fires

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

QUART.- L'àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional de la Quarta Tinent de Batle, Sra. Aguas Santas Lobo Benítez, delegada genèrica de l'Àrea de Cultura, Educació i  Fires.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la  regidora delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri lloc.

SISÈ.- La regidora delegada queda obligada  a informar a aquesta Batlia i a la regidora delegada d'Àrea de la que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1036/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor de la Sra.  Antònia Cànaves Cànaves, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipals aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

 

“DECRET DE BATLIA Núm. 1155/2019

Assumpte: Delegació genèrica a favor de la regidora, membre de la Junta de Govern Local i Quarta  Tinent de Batle, Sra. AGUAS SANTAS LOBO BENÍTEZ

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa  l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

Raons d'oportunitat i conveniència, per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, aconsellen delegar les atribucions de les Àrees que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1122/2019, de 12 de juliol de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia que ha substituït l'organització que establia el Decret 855/2015.

Ara, per tal d'ajustar el Decret de delegació 1028/2019, que es va dictar en data 27.06.2019 a favor de la  Sra.  Aguas Santas Lobo Benítez, a la nova estructura municipal, es dicta aquest nou Decret de delegació per aconseguir una perfecta harmonització i coordinació entre les Àrees delegades i la nova estructura municipal que resulta del Decret 1122/2019.

I d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

RESOLC

PRIMER.- Delegar en la regidora, membre de la Junta de Govern Local i Quarta  Tinent de Batle, Sra. AGUAS SANTAS LOBO BENÍTEZ, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

  • ÀREA DE SANITAT, BENESTAR SOCIAL, IGUALTAT I PARTICIPACIÓ CIUTADANA
  • ÀREA D'EDUCACIÓ, CULTURA I FIRE

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

- ÀREA SANITAT, BENESTAR SOCIAL,  IGUALTAT, PARTICIPACIÓ CIUTADANA I MERCATS

Secció de Sanitat, Benestar Social, Igualtat

- Beneficiència

- Tercera d'Edat

- Protecció de menors

- Atenció social

- Ajuda domiciliària

- Servei d'ajuda a la gent gran

- Subvencions a entitats socials de caire benèfic

- Dona

- Promoció de la igualtat de gènere.

- Sanitat i salubritat pública

- Inspeccions sanitàries

- Cementiri

- Centre de Salut

- Junta local de Sanitat

- Residència geriàtrica

- Centre de dia

Secció de Participació Ciutadana

- Desenvolupament local

- Promoció associacionisme

- Relacions ciutadanes

- Defensor del ciutadà

Secció de Mercats

- Planificació, promoció, organització, regulació i gestió dels mercats municipals

- ÀREA D'EDUCACIÓ, CULTURA I FIRES

Secció de Educació

- Educació en general

- Escoletes de 0 a 3 anys

- Promoció de l'ensenyament

- Centre d'adults

- Relacions amb estudiants i APIMA's

- Manteniment i neteja de centres escolars

- Transport escolar

- Consell Municipal Escolar

Secció de Cultura:

- Programes culturals

- Patronats culturals

- Fundacions i organismes culturals no adscrits a altres Àrees

- Biblioteques municipals i instal·lacions culturals en general

- Auditori municipal

- Honors i distincions

Secció de Fires

-Participació, promoció, organització de fires

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.

- Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.

- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l'àrea. 

- Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.

- Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.

- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal  assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.  

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la regidora delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

SETÈ.- Queda substituït el Decret 1028/2019, de dia 27.06.2019, que es va dictar a favor de la Sra.  Aguas Santas Lobo Benítez, per tal d'ajustar la delegació a la nova estructura municipals aprovada pel Decret 1122/2019.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

Cosa que fem pública.

 

Alcúdia, 30 de juliol de 2019

La Batlessa, Bàrbara Rebassa Bisba