Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 7939
Delegació genèrica al primer tinent de batle

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El batle de l'Ajuntament de Santa Margalida, en data 19 de juny de 2019, ha dictat la resolució que seguidament es transcriu:

“RESOLUCIÓ DE LA BATLIA

DELEGACIÓ GENÈRICA AL PRIMER TINENT DE BATLE

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local.

Raons d'oportunitat i conveniència per a l'agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

En conseqüència, d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL i 43, 44, 120 i 121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals,

RESOLC:

1r. Delegar en el primer tinent-batle, Joan Monjo Estelrich, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees d'Infraestructures, Obres i Serveis i Brigada d'Obres Municipal.

 2n. Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències sobre les matèries següents:

INFRAESTRUCTURES, OBRES I SERVEIS

-  Obres i projectes municipals

-  Control i seguiment de qualsevol obra municipal

-  Manteniment de vies públiques

-  Manteniment de mobiliari urbà

-  Enllumenat públic

-  Manteniment de camins

-  Neteja viària i edificis municipals

-  Neteja i manteniment jardins i parcs

-  Neteja platges

-  Gestió  recollida residus urbans

-  Organització i explotació platges

-  Xarxa clavegueram i pluvials

-  Xarxa aigua potable

DIRECCIÓ BRIGADA D'OBRES MUNICIPAL

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis, la instrucció i proposta de resolució dels expedients del seu àmbit d'actuació així com els de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

4t. De conformitat amb el que disposa l'article 44 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d'aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'advocació d'aquesta Batlia.

En cas d'absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d'advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d'una nova resolució expressa en aquest sentit.

5è. Notificar aquesta Resolució al regidor afectat, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

8è. Dita delegació s'exercirà en règim de dedicació exclusiva d'un 100% de la jornada, amb unes retribucions d'acord amb l'establert en  les bases d'execució dels pressuposts vigents en cada moment. Aquest règim de dedicació serà objecte de publicació d'acord amb l'article 75 de la llei 7/85, de 2 d'abril reguladora de les bases de règim local i l'article 8.1.f) de la llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

En allò no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

Santa Margalida, 10 de juliol de 2019

El batle 

Martí Àngel Torres Valls