Secció III. Altres disposicions i actes administratius
PARLAMENT DE LES ILLES BALEARS
OFICINA DE PREVENCIÓ I LLUITA CONTRA LA CORRUPCIÓ DE LES ILLES BALEARS
Núm. 7898
Correcció d'errors de la Resolució de 31 de juliol de 2019
Correcció d'errors de la Resolució de 31 de juliol de 2019 de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció en les Illes Balears, per la qual s'aproven l'expedient, els plecs de clàusules administratives particulars, de prescripcions tècniques i el model d'oferta econòmica; i s'acorda l'obertura del procediment, per concurs públic, per a l'arrendament d'un immoble en el municipi de Palma per allotjar la seu de l'Oficina (Expt. Patrimoni 1/2019)
FETS
1. Amb data 3-8-2019 va ser publicada en el BOIB número 107, la Resolució de 31 de juliol de 2019 de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció en les Illes Balears, per la qual s'aproven l'expedient, els plecs de clàusules administratives particulars, de prescripcions tècniques i el model d'oferta econòmica; i s'acorda l'obertura del procediment, per concurs públic, per a l'arrendament d'un immoble en el municipi de Palma per allotjar la seu de l'Oficina (Expt. Patrimoni 1/2019).
2. A l'apartat 5.1 del plec de clàusules administratives particulars es va fer constar que “D'acord amb l'article 134 del Reglament de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en connexió amb l'article 87.2, la Mesa de contractació quedarà constituïda de la manera següent:
• Com a president, el Cap d'Àrea d'Ètica Pública, Prevenció i Integritat.
• Com a vocal, la Cap d'Àrea d'Investigació i Inspecció.
• Com a secretari, el Cap d'Àrea d'Assessorament, Representació i Defensa Jurídica”.
3. Advertit error material en la composició de la citada Mesa, procedeix la seva rectificació d'ofici conforme al que es disposa en l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
FONAMENTS DE DRET
ÚNIC: Procedeix la rectificació de l'apartat 5.1 del plec de clàusules administratives particulars referent a la composició de la mesa de contractació, que ha de quedar redactat de la següent manera:
“D'acord amb l'article 134 del Reglament de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en connexió amb l'article 87.2, la Mesa de contractació quedarà constituïda de la manera següent:
• Com a president, el Cap d'Àrea d'Ètica Pública, Prevenció i Integritat.
• Com a vocal interventor, la Cap d'Àrea d'Investigació i Inspecció.
• Com a vocal jurídic, el Cap d'Àrea d'Assessorament, Representació i Defensa Jurídica.
• Com a secretària, la Cap d'Equip d'investigació i Inspecció”.
Palma, 5 d'agost de 2019
El Director Jaime Far Jiménez