Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

PARLAMENT DE LES ILLES BALEARS

OFICINA DE PREVENCIÓ I LLUITA CONTRA LA CORRUPCIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 7898
Correcció d'errors de la Resolució de 31 de juliol de 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Correcció d'errors de la Resolució de 31 de juliol de 2019 de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció en les Illes Balears, per la qual s'aproven l'expedient, els plecs de clàusules administratives particulars, de prescripcions tècniques i el model d'oferta econòmica; i s'acorda l'obertura del procediment, per concurs públic, per a l'arrendament d'un immoble en el municipi de Palma per allotjar la seu de l'Oficina (Expt. Patrimoni 1/2019)

FETS

1. Amb data 3-8-2019 va ser publicada en el BOIB número 107, la Resolució de 31 de juliol de 2019 de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció en les Illes Balears, per la qual s'aproven l'expedient, els plecs de clàusules administratives particulars, de prescripcions tècniques i el model d'oferta econòmica; i s'acorda l'obertura del procediment, per concurs públic, per a l'arrendament d'un immoble en el municipi de Palma per allotjar la seu de l'Oficina (Expt. Patrimoni 1/2019).

2. A l'apartat 5.1 del plec de clàusules administratives particulars es va fer constar que “D'acord amb l'article 134 del Reglament de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en connexió amb l'article 87.2, la Mesa de contractació quedarà constituïda de la manera següent:

•    Com a president, el Cap d'Àrea d'Ètica Pública, Prevenció i Integritat.

•    Com a vocal, la Cap d'Àrea d'Investigació i Inspecció.

•    Com a secretari, el Cap d'Àrea d'Assessorament, Representació i Defensa Jurídica”. 

3. Advertit error material en la composició de la citada Mesa, procedeix la seva rectificació d'ofici conforme al que es disposa en l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

FONAMENTS DE DRET

ÚNIC: Procedeix la rectificació de l'apartat 5.1 del plec de clàusules administratives particulars referent a la composició de la mesa de contractació, que ha de quedar redactat de la següent manera:

“D'acord amb l'article 134 del Reglament de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en connexió amb l'article 87.2, la Mesa de contractació quedarà constituïda de la manera següent:

•    Com a president, el Cap d'Àrea d'Ètica Pública, Prevenció i Integritat.

•    Com a vocal interventor, la Cap d'Àrea d'Investigació i Inspecció.

•    Com a vocal jurídic, el Cap d'Àrea d'Assessorament, Representació i Defensa Jurídica.  

•    Com a secretària, la Cap d'Equip d'investigació i Inspecció”.

 

Palma, 5 d'agost de 2019 

El Director Jaime Far Jiménez