Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 7647
Decret delegació de competències de Batlia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa pública la Resolució de Batlia núm. 371/2019, de data 3/07/2019, que va resoldre el nou organigrama municipal després de les eleccions celebrades el dia 26 de maig de 2019, tal com es transcriu textualment a continuació:

«Matèria: organització municipal

Assumpte: delegació de competències de la Batlia

Exp. E0627/3/2019

Decret d'Alcaldia

Fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, el Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d'abril, els articles 38 del ROF i l'article 25 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears;

Atesa la necessitat d'elaborar el nou organigrama municipal després de les eleccions celebrades el dia 26 de maig de 2019 i una vegada constituïda la corporació;

I atès que resulta que com a batlessa assumiré les gestions de les matèries següents dins les àrees respectives:

Festes:

  • Gestió ordinària de l'àrea de Festes, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta.
  • Desenvolupament de programes de festes anuals i altres que hi puguin tenir relació.
  • Gestions per a la programació i impulsió d'actes festius.

Urbanisme:

  • Llicències d'obres.
  • Llicències d'activitats.
  • Gestions referides al Cementiri municipal i qüestions funeràries. En especial, manteniment del Cementiri i impulsió del seu desenvolupament.

RESOLC:

PRIMER. DELEGAR en el regidor Francesc Pons Morlà la gestió ordinària de l'àrea definida com Serveis Generals (Hisenda, Recursos Humans, Règim Intern), que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Organització, coordinació i inspecció de serveis i oficines.
  • Adquisició de material i equips d'oficina.
  • Terme municipal i població (entitats i nuclis de població, denominació de carrers i places, padró d'habitants, cens i estadística en general).
  • Previsions pressupostàries.
  • Seguiment de l'execució del pressupost.
  • Planificació de despeses.
  • Previsions de modificacions pressupostàries.

SEGON. DELEGAR en el regidor Francesc Pons Morlà la gestió ordinària dins l'àrea d'Urbanisme —que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers— dels assumptes que facin referència a les matèries que tot seguit es relacionen:

  • Planejament urbanístic.
  • Obres municipals.
  • Gestió i disciplina urbanística.

TERCER. DELEGAR en la regidora Francisca Allès Camps la gestió ordinària de l'àrea definida com Serveis Socials i Cooperació, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Centre de salut; relacions amb el personal sanitari i administratiu adscrit. Serveis sanitaris en general.
  • Inspecció d'aliments i begudes. Proveïment a la població.
  • Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions, desratitzacions, etc.
  • Assistència i serveis socials. Personal de l'àmbit i direcció dels serveis socials.
  • Assumptes en matèria de geriatria.
  • Relacions i desenvolupament de programes de la Creu Roja.
  • Fons Menorquí per a la Cooperació.

QUART. DELEGAR en la regidora Francisca Allès Camps la gestió ordinària de l'àrea definida com Educació, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Relacions amb altres administracions i entitats en matèries que tenguin relació amb l'educació.
  • Relacions amb els centres docents de la localitat i altres.
  • Necessitats i censos escolars. Centres d'ensenyament. Escoletes infantils.
  • Conservació i manteniment d'edificis escolars. Transport escolar. Beques i ajudes a l'estudi.
  • Gestions relatives als espais familiars i a l'escola d'estiu.

CINQUÈ. DELEGAR en el regidor Antoni Salord Febrer la gestió ordinària de l'àrea definida com Turisme, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Gestions que facin referència a la promoció de l'activitat turística; relacions amb les empreses del sector.
  • Gestió concessions platja Cala Galdana.
  • Gestió Bandera Blava.
  • Gestió mediambiental de la platja de Cala Galdana.
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies...). Punt d'informació turística.
  • Foment turístic del municipi.

SISÈ. DELEGAR en el regidor Antoni Salord Febrer la gestió ordinària de l'àrea definida com Indústria i Comerç, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Gestions que facin referència a la promoció de l'activitat industrial i comercial; relacions amb l'empresa.
  • Manteniment i gestions amb relació a POIFE.
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies…).

SETÈ. DELEGAR en la regidora Maria Pons Pons la gestió ordinària de l'àrea definida com Infància i Joventut, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Promoció de les activitats per a joves i la seva participació.
  • Casal de Joves.
  • Relació amb les entitats juvenils.
  • Campaments i albergs juvenils.

VUITÈ. DELEGAR en la regidora Maria Pons Pons la gestió ordinària de l'àrea definida com Cultura, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Promoció cultural i aules de cultura en general.
  • Biblioteca. Serveis i personal.
  • Servei de normalització lingüística.
  • Promoció actuacions de plans culturals supramunicipals.
  • Exposicions. Concursos i publicacions.
  • Relacions amb entitats culturals i programació i impulsió d'activitats.
  • Centre de Geologia de Menorca, Ferreries.
  • Auditori i Centre de Formació de Ferreries.

NOVÈ. DELEGAR en la regidora Maria Pons Pons la gestió ordinària dins l'àrea de Governació —que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers— dels assumptes que facin referència a les matèries que tot seguit es relacionen:

  • Organització, coordinació i gestió de la brigada municipal.
  • Parc mòbil (maquinària i vehicles municipals).

DESÈ. DELEGAR en el regidor Gabriel Janer Riudavets la gestió ordinària dins l'àrea de Governació —que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers— dels assumptes que facin referència a les matèries que tot seguit es relacionen:

  • Policia urbana. Vigilància i seguretat. Extinció d'incendis i salvament.
  • Regulació de la circulació i el transport (trànsit rodat, senyalització, marques vials, aparcaments i estacionaments, instal·lacions a la via pública, etc.).
  • Transport públic (taxis, vehicles de lloguer).
  • Convivència ciutadana.

ONZÈ. DELEGAR en el regidor Gabriel Janer Riudavets la gestió ordinària de l'àrea definida com Medi Ambient, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Actuacions que afectin l'ecologia i el medi ambient des d'una perspectiva general. Promoció de la conservació del medi ambient.
  • Servei de recollida i tractament de residus sòlids urbans. Neteja viària.
  • Recollida selectiva.
  • Serveis de depuració d'aigües residuals.
  • Control i seguiment del funcionament de l'EDAR de Ferreries.
  • Gestió d'assumptes referents a l'agricultura, en general, i relacions amb aquest sector. Especialment, impulsió i tramitació d'iniciatives que afectin camins rurals.

DOTZÈ. DELEGAR en el regidor Gabriel Janer Riudavets la gestió ordinària de l'àrea definida com Artesania, Fires i Mercats, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Foment del municipi (informació, cultura i costums).
  • Vigilància i desenvolupament del Mercat Artesà i altres mercats municipals.
  • Promoció de l'artesania.
  • Organització i gestió de fires.

TRETZÈ. DELEGAR en la regidora Enriqueta Camps Cardona la gestió ordinària de l'àrea definida com Esports, que comprèn totes les facultats inherents a aquesta, salvant la de dictar actes administratius que afectin tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

  • Col·laboració amb les entitats esportives.
  • Instal·lacions esportives municipals. Gestió i manteniment.
  • Proves i competicions esportives.
  • Gestió de plans supramunicipals que afectin la política esportiva.
  • Personal i coordinació esportiva.
 

CATORZÈ. NOTIFICAR aquesta resolució a les persones interessades per al seu coneixement i efectes oportuns.

QUINZÈ. PUBLICAR aquesta resolució al BOIB als efectes oportuns.

SETZÈ. DONAR COMPTE d'aquesta resolució al Ple de l'Ajuntament.»

 

Ferreries, 3 de juliol de 2019

La batlessa Joana Febrer Rotger