Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MONTUÏRI
Núm. 7222
Delegació competències
Per part de l'ajuntament en ple, a la sessió de data 27 de juny de 2019, entre altres, es va prendre l'acord referent a la delegacions de competències, en la forma que es transcriu a continuació:
En base a les facultats de delegació de competències atribuïdes per l'art. 22.4 LRBRL al Ple de la Corporació, i amb l'objecte d'agilitzar la gestió d'aquells assumptes que constitueixen l'activitat ordinària de l'administració municipal, l'ajuntament en ple adopta per unanimitat dels seus membres el següent acord :
Primer. Delegar a favor de la Junta de govern local les següents atribucions o competències:
a) En matèria de béns:
L'aprovació d'expedients individuals d'expropiació i fixació de justipreu.
b) En matèria de contractació:
L'aprovació de projectes d'obres i serveis de qualsevol naturalesa de competència plenària delegable.
La Contractació d'obres, subministres i serveis.
La interpretació de contractes i la resolució de les seves reclamacions.
La resolució d'expedients de devolució de fiances i recepcions
c) En matèria de serveis:
La resolució d'expedients d'atorgament de subvencions.
d) En matèria econòmica:
Resolució d'expedients de petició d'indemnitzacions per responsabilitat patrimonial.
Modificacions de crèdit.
e) L'exercici d'accions administratives i judicials .
f) L'aprovació de convenis.
Segon. Aquest acord plenari sortirà efectes des del dia següent al de la seva adopció, sense perjudici de la seva publicació al BOIB.
La qual cosa es fa publica per general coneixement.
Montuïri, 2 de juliol de 2019
El Batle
Joan Verger Rosiñol