Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 7040
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Nomenament òrgans directius de l’Ajuntament de Palma
La Junta de Govern de data 3 de juliol de 2019 va acordar:
PRIMER.- Nomenar com a òrgans directius els coordinadors generals i directors generals de cada Àrea o Regidoria que es relacionen a continuació:
Batlia
Coordinador/a general de Batlia: Sra.Patricia Lopez Sanchez.
Coordinador/a general de Govern municipal. Continua: Sr. Oscar Manuel Cereijo Mendez.
Director/a general de Comunicació: Sr. José Juan Alcover Pons
Cap de premsa de Gabinet de Batlia (CG): Sra. Laura Moyà Victory
Director/a general de Gabinet de Batlia: Sr. Sergio Gómez Reyes
Director/a general de Protocol: pendent
Defensor adjunt (DG). Continua. Sr. Vicente Rodrigo Ramírez
Àrea de Seguretat Ciutadana
Coordinador/a general de Seguretat Ciutadana: Sra. Joana Maria Adillon Sastre
Director/a general de Seguretat Ciutadana: Sra. Maria Gloria Nieto Nieto
Àrea Delegada de Turisme, Sanitat i Consum
Director/a general de Turisme: pendent
Director/a general de Sanitat i Consum: Sr. Joaquín de María Arrebola
Àrea de Participació Ciutadana i Govern Interior
Director/a general de Participació Ciutadana: Sra. Clàudia Costa del Río
Director/a general de Govern Interior: pendent
Director/a general de Qualitat i Població: Sra. Ana Maria Nuñez Morcillo
Àrea d’Economia, Hisenda i Innovació
Coordinador/a general d’Economia, Hisenda i Innovació. Continua: Sr. Martí Siquier Sastre
Àrea Delegada de Funció Pública
Director/a general de Funció Pública: pendent
Àrea de Cultura i Benestar Social
Coordinador/a general de cultura:. Continua: Sra. Francisca Niell Llabrés
Director/a general de difusió cultural: Sr. Marcos Augusto Lladó
Director/a general de Música i Arts Escèniques: Sr. Miquel Àngel Contreras Ramis
Director/a general d’Arts visuals: pendent, convocatòria publicada al BOIB 2/7/2019
Coordinador/a general de Benestar social. Continua: Sra. Catalina M. Trobat Sbert
Director/a general de Benestar social. Continua: Sr. Juan Antonio Salas Rotger
Director/a general infància, comunitari i projectes: Sra. Margarita Gayà Vicente
Àrea Delegada d’Educació i Política Lingüística
Director/a general d’Educació i Política Lingüística: Sr. Jaume Ribas Seguí
Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat
Coordinador/a general d’infraestructures: Sr. Luis Sureda Diaz.
Director/a general d’accessibilitat. pendent
Àrea Delegada d’Esports
Director/a general d’Esports: Sr. Antoni Martin Martínez
Àrea de Justícia Social, Feminisme i LGTBI
Director/a general de Justícia Social, Feminisme i LGTBI: Sr. Alberto Rosauro Vivancos
Àrea Delegada de Promoció Econòmica i Ocupació
Coordinador/a general de Promoció Econòmica i Ocupació: pendent
Director/a general d’ocupació amb funcions de gerent/a de Palma Activa: pendent
Director/a general de Fires i Mercats: pendent
Director/a general de comerç: pendent
Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat
Gerent d’Urbanisme. Continua: Sr. Joan Riera Jaume
Subgerent, director general d’Urbanisme i en funcions director tècnic. Continua: Sr. Gabriel Horrach Estarellas
Director/a general d’Habitatge i amb funcions de gerent del PMH – RIBA. Continua: Sr. Rafael Joan Company Corró
Director/a general de planificació i difusió de projectes estratègics: Sra. Sandra Solduga Costa
Àrea de Medi Ambient i Benestar Animal
Coordinador/a general de Medi Ambient i Benestar Animal: Sra. Virginia Abraham Orte.
Àrea de Mobilitat Sostenible:
Director/a general de Mobilitat: pendent
La Junta de Govern de data 10 de juliol de 2019 va acordar:
- Nomenar com a òrgans directius els coordinadors generals i directors generals de cada Àrea o Regidoria que es relacionen a continuació:
Àrea Delegada de Promoció Econòmica i Ocupació
SEGON.- Eximir els llocs de treball relacionats a l’apartat 1, del requisit de ser nomenats entre personal funcionari de carrera de l’Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d’acord amb allò establert a l’article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l’ajuntament de Palma.
TERCER.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als directors i coordinadors generals i acords del Ple.
QUART.- Per garantir el funcionament de l’Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
CINQUÈ.- Notificar el present acord als òrgans directius municipals relacionats anteriorment, així com a la regidoria de l’Àrea corresponent i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
SISÈ.- Els presents nomenaments seran efectius una vegada els interessats hagin pres possessió del càrrec davant la regidora de Funció Pública i hagin presentat la declaració responsable d’idoneïtat davant el Servei de selecció i provisió, així com la declaració responsable de bens i activitats davant la Secretaria general del Ple.
La Junta de Govern de data 10 de juliol de 2019 va acordar:
PRIMER.- Deixar sense efectes l’acord de la Junta de Govern de 3 de juliol de 2019, pel que fa al nomenament de la Sra. Virginia Abraham Orte com a coordinadora general de Medi Ambient i Benestar Animal, tota vegada que no ha pres possessió del seu càrrec i ha estat proposada per exercir el càrrec de directora general de Treball i Salut Laboral de la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
SEGON.- Notificar la present resolució a la persona interessada i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 12 de juliol de 2019
El cap de Departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)
Antoni Pol Coll