Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 7005
Registre de Personal. Creació de llocs de treball d’òrgans directius

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 26 de juny de 2019, es va aprovar el següent:

“PRIMER.- Crear els llocs de treball d'òrgans directius, coordinadors generals i directors generals de cada Àrea o Regidoria, que es relacionen a continuació:

Batlia

Coordinador/a general de Batlia

Coordinador/a general de Govern municipal

Cap de premsa de Gabinet de la Batlia. (CG)

Director/a general de Comunicació

Director/a general de Protocol

Director/a general de Gabinet de la Batlia

I. Àrea de Seguretat Ciutadana

Coordinador/a general de Seguretat Ciutadana

Director/a general de Seguretat Ciutadana.

I. 1. Àrea Delegada de Turisme, Sanitat i Consum

Director/a general de Turisme

Director/a general de Sanitat i Consum

II. Àrea de Participació Ciutadana i Govern Interior

Director/a general de Participació Ciutadana

Director/a general de Govern Interior

Director/a general de Qualitat i Població

III. Àrea d'Economia, Hisenda i Innovació

Coordinador/a general d'Economia, Hisenda i Innovació.

III. 1. Àrea Delegada de Funció Pública

Director/a general de Funció Pública.

IV. Àrea de Cultura i Benestar Social

Coordinador/a general de cultura.

Director/a general de difusió cultural

Director/a general de Música i Arts Escèniques

Director/a general d'Arts Visuals.

Coordinador/a general de Benestar social

Director/a general de Benestar social

Director/a general infància, comunitari i projectes

IV. 1. Àrea Delegada d'Educació i Política Lingüística

Director/a general d'Educació i Política Lingüística

V. Àrea d'Infraestructures i Accessibilitat

Coordinador/a general d'infraestructures

Director/a general d'accessibilitat

V.l. Àrea Delegada d'Esports

Director/a general d'Esports

VI. Àrea de Justícia Social, Feminisme i LGTBI

Director/a general de Justícia Social, Feminisme i LGTBI

VI. 1. Àrea Delegada de Promoció Econòmica i Ocupació

Coordinador/a general de Promoció Econòmica i Ocupació

Director/a general d'ocupació amb funcions de gerent/a de Palma Activa

Director/a general de Fires i Mercats.

Director/a general de comerç

VII. Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat

Gerent d'Urbanisme.

Subgerent, director general d'Urbanisme i en funcions director tècnic

Director/a general d'Habitatge, en funcions de Gerent de PMH RIBA.

Director/a general de planificació i difusió de projectes estratègics.

VIII. Àrea de Medi Ambient i Benestar Animal

Coordinador/a general de Medi Ambient i Benestar Animal

IX. Àrea de Mobilitat Sostenible

Director/a general de Mobilitat.

SEGON.- Eximir els llocs de treball relacionats a l'apartat 1, del requisit de ser nomenats entre personal funcionari de carrera de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d'acord amb allò establert a l'article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l'Ajuntament de Palma.

TERCER.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als directors i coordinadors generals.

QUART.- Per garantir el funcionament de l'Administració Municipal, tots els coordinadors/res i directors/res generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.

CINQUÈ.- Aquest acord es ratificarà pel Ple a la primera sessió que se celebri i s'inclourà al Decret de Batlia que aprova l'estructura de l'organització de govern.

SISÈ.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la intranet municipal.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

  

Palma, 9 de juliol de 2019

Cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar