Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 6982
Nomenament del personal eventual qui exercirà el lloc de responsable de comunicació
Per la present es fa públic, de conformitat al que es disposa en l'article 104.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, que mitjançant resolució d'Alcaldia de data 26 de juny de 2019 s'ha adoptat el següent acord:
“Havent-se aprovat pel Ple d'aquesta Corporació, en sessió extraordinària de data 26 de juny de 2019 el nombre, característiques i retribucions del personal eventual,
En exercici de les facultats que tinc atribuïdes per la legislació sobre règim local, en particular l'article 104 i 104 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril , Reguladora de les Bases del Règim Local,
DISPOSO:
Primer.- Nomenar personal eventual a D. SAMUEL PARRA MORENO, amb DNI 33.460.371V, qui exercirà el lloc de RESPONSABLE DE COMUNICACIÓ.
Segon.- L'exercici de les funcions inherents a l'esmentat lloc de treball s'exercirà en règim de plena dedicació.
Tercer.- La retribució anual bruta serà de 36.500 € que s'abonaran en 14 pagues corresponents a les diferents mensualitats de l'any i les dues restants corresponents a les mensualitats de juny i desembre, sent revisades anualment en la mateixa proporció en què es revisin les retribucions del personal al servei de la Corporació.
Quart.- El nomenat podrà ser cessat o separat lliurement per l'Alcaldia en qualsevol moment del mandat de l'actual Corporació. En qualsevol cas, aquest personal eventual cessarà automàticament en tot cas quan es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la qual presti la seva funció de confiança o assessorament.
Cinquè.- Fer públic aquest nomenament en el Butlletí Oficial de la Província, amb especificació del lloc, règim de retribucions i dedicació.
Sisè. Donar compte al Ple en la primera sessió que celebri.”
Santa Eulària des Riu, 1 de juliol de 2019
L'Alcaldessa
Mª del Carmen Ferrer Torres