Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA, CULTURA I IGUALTAT

Núm. 6945
Resolució de la consellera de Presidència, Cultura i Igualtat de 10 de juliol de 2019 de delegació de competències i de signatura en determinats òrgans directius de la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat, i de suplència dels òrgans directius de la Conselleria i de l’Institut Balear de la Dona

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 9/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, estableix la composició del Govern i l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El Decret 12/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, fixa, juntament amb l'estructura orgànica bàsica de la resta de les conselleries, la de la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat, formada per la Delegació de la Presidència per a la Cultura, la Secretaria General i quatre direccions generals. D'altra banda, el mateix Decret 12/2019 adscriu l'Institut Balear de la Dona a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat.

L'Administració de la Comunitat Autònoma ha d'actuar d'acord amb el principi constitucional d'eficàcia i, per tant, és aconsellable delegar en determinats òrgans directius l'exercici de determinades competències pròpies de la consellera de Presidència, Cultura i Igualtat, així com la signatura de determinats documents comptables i administratius.

Atès aquest principi, d'acord amb el que preveuen els articles 25 i 31 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sobre delegació de competències, i de conformitat amb el que disposen els articles 32 i 33 de la Llei 3/2003, de 26 de març, sobre el règim de suplències dels òrgans directius, dict la següent

Resolució

1. Delegar en la persona titular de la Secretaria General, per als expedients de contractació menor, l'exercici de totes les competències atribuïdes a l'òrgan de contractació per la legislació de contractes del sector públic.

Per a la resta de contractes el valor estimat dels quals no superi els cinc-cents mil euros (500.000 €), sigui quin sigui el procediment d'adjudicació, es delega en la persona titular de la Secretaria General l'exercici de les competències següents: aprovar els plecs de prescripcions tècniques i de clàusules administratives particulars, aprovar l'expedient i disposar l'obertura del procediment d'adjudicació, designar els membres de les meses de contractació, formalitzar els contractes i les modificacions que se'n facin, i aprovar la liquidació dels contractes i la devolució de les garanties.

2. Delegar en la persona titular de la Secretaria General la resolució de concessió de les subvencions que tramitin els òrgans directius de la Conselleria l'import de les quals no superi els cinc-cents mil euros (500.000 €), a excepció de les tramitades d'acord amb l'article 7.1.c) del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i les resolucions derivades de la tramitació dels procediments de reintegrament i sancionadors.

3. Delegar en la persona titular de la Secretaria General, en matèria de personal, l'exercici de les competències relatives a les propostes relacionades amb els llocs de treball de la Conselleria i a la tramitació i la concessió dels permisos i les llicències del personal al servei de la Conselleria que, d'acord amb la normativa de funció pública, siguin competència de la consellera.

4. Delegar en la persona titular de la Secretaria General la signatura dels documents comptables i administratius d'autorització i disposició de despeses, reconeixement d'obligacions i proposta de pagament de tots els programes pressupostaris de la secció 11, així com la signatura de les propostes d'acord d'aprovació de les modificacions de crèdit relatives als programes pressupostaris esmentats.

5. Delegar en la persona titular de la Direcció General de Relacions Institucionals i amb el Parlament la signatura de les resolucions sobre la inscripció en el Registre d'Associacions dels actes que s'hi han de registrar de conformitat amb la legislació vigent.

6. Disposar que, en els supòsits d'absència, malaltia o vacant de la persona titular de la Secretaria General, l'han de suplir, en el despatx ordinari i en la tramitació dels actes que són de la seva competència, pròpia o delegada, per aquest ordre:

— La persona titular de la Direcció General de Coordinació.

— La persona titular de la Direcció General de Relacions Institucionals i amb el Parlament.

— La persona titular de la Direcció General de Comunicació.

— La persona titular de la Direcció General de Drets i Diversitat.

— La persona titular de la Delegació de la Presidència per a la Cultura.

7. Disposar que, en els supòsits d'absència, malaltia o vacant de qualsevol de les persones titulars de la Delegació de la Presidència per a la Cultura i de les direccions generals de la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat, les han de suplir, en el despatx ordinari i en la tramitació dels actes que són de la seva competència, pròpia o delegada, la persona titular de la Secretaria General d'aquesta Conselleria i, en els casos d'absència, malaltia o vacant d'aquesta darrera, la persona titular de la direcció general que correspongui segons l'ordre fixat en l'apartat anterior.

8. Disposar que, en el cas de vacant, absència o malaltia del director o la directora de l'Institut Balear de la Dona, l'han de suplir, per aquest ordre:

— La persona titular de la Direcció General de Drets i Diversitat.

— La persona titular de la Secretaria General.

— La persona titular de la Direcció General de Coordinació.

— La persona titular de la Direcció General de Relacions Institucionals i amb el Parlament.

— La persona titular de la Direcció General de Comunicació.

— La persona titular de la Delegació de la Presidència per a la Cultura.

9. Deixar sense efecte la Resolució del conseller de Presidència de 8 de juliol de 2015 de delegació de competències i de signatura en determinats òrgans directius de la Conselleria de Presidència, i de suplències dels òrgans directius de la Conselleria, i la Resolució de la consellera de Presidència de 15 de juliol de 2016 de suplència del director o la directora de l'Institut Balear de la Dona en els supòsits de vacant, absència o malaltia.

10. Disposar que aquesta Resolució esdevengui efectiva des del dia en què es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 10 de juliol de 2019

La consellera de Presidència, Cultura i Igualtat Pilar Costa i Serra