Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 7014
Aprovació padrons fiscals 2n termini 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Exp. Núm. 318/2019

Procediment: Aprovació padrons fiscals 2n TERMINI 2019

Assumpte: Edicte de notificació col·lectiva sobre liquidació de tributs periòdics Emissora: JPS

EDICTE DE NOTIFICACIÓ COL·LECTIVA SOBRE LIQUIDACIÓ DE TRIBUTS DE CARÀCTER PERIÒDIC

Per Decret número 86-2019, signada pel regidor delegat d'Hisenda, de dia 9 de juliol de 2019, s'han aprovat els padrons següents:

Padró de la Taxa de Recollida i Tractament de Fems urbà per a l'any 2019, comprensiu de 5758 liquidacions, per un import de 554.211,00 Euros.

Padró de la Taxa per l'Entrada de Vehicles de 2019, comprensiu de 2306 liquidacions, per un import de 40.735,05 Euros.

Padró de l'Impost de Vedats Caça de 2019, comprensiu de 119 liquidacions, per un import de 3.201,93 Euros.

Padró de la Taxa per Servei de Cementiri de 2019, comprensiu de 1186 liquidacions, per un import de 20.912,15 euros.

Padró de l'Impost sobre Activitats Econòmiques (Matrícula i 1r Trimestre) 2019, comprensiu de 185 liquidacions, per un import de 120.193,26 Euros.

(Dels quals euros corresponen a la quota de l'Ajuntament 94.546,84 euros i 25.646,42 euros al recàrrec insular, del CIM).

Padró de la Taxa de Recollida i Tractament de Fems d'Activitats Econòmiques de 2019, comprensiu de 521 liquidacions, per un import de 195.298,18 Euros.

Padró de la Taxa per l'Ocupació Via Pública (Taules-Cadires, Tendals i Envelats) 2019, comprensiu de 28 liquidacions, per un import de 16.757,26 Euros.

Padró de la Taxa de Recollida i Tractament de Fems Disseminats de 2019, comprensiu de 598 liquidacions, per un import de 26.132,60 Euros.

Padró de la Taxa per l'Ocupació Via Pública (Parada Taxis) 2019, comprensiu de 12 liquidacions, per un import de 1.266,00 Euros.

Padró de la Taxa per Control d'animals de companyia (Tinença de Cans) 2019, comprensiu de 672 liquidacions, per un import de 4.284,20 Euros.

Els padrons esmentats estaran exposats al públic al Departament de Rendes i Exaccions de l'ajuntament durant el termini de 15 dies hàbils comptador des de l'endemà de la publicació d'aquest edicte. Finalitzat el termini anterior i durant el període d'un mes, les persones interessades podran interposar, davant l'Alcaldia, un recurs de reposició contra els padrons indicats, o fer ús de qualsevol altre mitjà de defensa que estimi convenient per als seus interessos.

El període voluntari de cobrament dels padrons anteriorment referits comprendrà el termini que va des del dia 15.07.2019 al 16.09.2019, ambdós inclosos.

El pagament podrà efectuar-se a través de la pàgina web www.alaior.org, en qualsevol oficina de les següents entitats col·laboradores: Caixabank "La Caixa", Bankia SA, Banca March, Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, Banco Santander, Banco Popular, Banc de Sabadell i Colonya Caixa Pollença, i amb targeta bancària al Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament d'Alaior.

Transcorregut el termini de cobrament en voluntària anterior sense que s'hagi efectuat l'ingrés del deute, s'iniciarà el període executiu, d'acord amb el que estableixen els articles 26, 28 i 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributaria, el que determinarà l'exigència dels interessos de demora, i dels recàrrecs que corresponguin, així com, en el seu cas, de les costes del procediment de constrenyiment.

Aquest edicte es podrà consultar en el tauló d'anuncis i en el portal de transparència de la pàgina web de l'ajuntament.

http://alaior.sedelectronica.es/transparency/9aaea841-f4af-4481-b93c-7f8a0ee8d9b7/

 

Alaior, 10 de juliol de 2019.

El regidor delegat d'hisenda,

Cristóbal Marqués Palliser