Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 6995
Bases específiques que regiran el procés selectiu per constituir una borsa per cobrir amb caràcter d’interinitat en lloc vacant o d’interinitat llocs de feina de la categoria de Facultatiu Tècnic Informàtic (TGM01-19) per prestar serveis de programació d’aplicacions a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia, Fundació Bit
Primera. - La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona. - S'ofereix un contracte d'interinitat en lloc vacant o d' interinitat, grup de classificació B, per a una jornada completa, amb el següent horari general, de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h, i amb un règim flexible d'entrada i sortida.
Tercera. - Els candidats hauran de complir els següents requisits:
Quarta. - El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
President: Juan Tramullas Vich (titular) Director Tècnic; Esteban Bardolet Richter (suplent) Cap Àrea Sistemes i Comunicacions
Vocal: Esteban Luengo Simón (titular) Cap Àrea Desenvolupament; Miguel Ángel Nieto Pulido (suplent) Facultatiu Tècnic Desenvolupament
Secretari: Raquel Díaz Martín (titular) Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans
Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:
Fase 1
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h, o d'alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:
Les persones interessades en participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.
Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2
Prova tipus test, amb 10 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta solament una resposta de les quatre possibles serà correcta. A l'examen es demanaran preguntes extretes del següent contingut:
Aquesta prova tindrà una durada de 30 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,5 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,167 punts, arrodonint al segon decimal.
Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 5 punts. Només els candidats que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2,5 o superior podran continuar amb el procés de selecció.
Fase 3
Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge i ràpida adaptabilitat al nou entorn.
Fase 4
Els barems s'establiran de la següent manera:
1-Prova tipus test: Màxim de 5 punts, segons allò establert a la descripció de la Fase 2.
2-Coneixements de català: 0,3 punts per al nivell C1; 0,5 punts per al nivell C2
3-Certificat d'anglès nivell B2: 0,5 punts
4-Experiència laboral en desenvolupament d'aplicacions amb el llenguatge de programació Java: (0,05 per cada mes d'experiència) fins un màxim de 3 punts. L'experiència laboral es justificarà amb un informe de vida laboral, el Curriculum Vitae on s'especificarà els projectes i tecnologies que s'han desenvolupat així com el temps que s'ha treballat en ells i una declaració jurada de la veracitat de les dades.
5-Entrevista personal: Màxim d'1 punt
Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils següents, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
Es preveu una quota de reserva per a persones amb discapacitat del 7%.
Es conformarà llavors una borsa que s'ordenarà en funció de la puntuació obtinguda en el procés.
En el cas que varis candidats obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació de la puntuació final, serà el següent:
Quan es produeixi una vacant en la categoria s'oferirà el lloc de treball a la primera persona de la llista. Les citacions es realitzaran via telefònica. Si en 48 hores no s'aconsegueix localitzar al candidat es passarà a la persona següent per estricte ordre de prelació.
Són causes de no exclusió de la borsa de treball:
a) Estar en període de gestació, de maternitat o de paternitat, adopció o acolliment permanent o pre-adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració de l'Estat, de l'Administració de la CAIB o de qualsevol ens del sector públic d'acord amb la delimitació que fa l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB
c) Patir malaltia o incapacitat temporal.
d) Que el lloc de treball que s'hagi d'ocupar per interinitat no asseguri un contracte laboral superior als sis mesos de durada.
Aquestes circumstàncies hauran de justificar-se adequadament per deixar-ne constància la seva situació de no disponibilitat que es mantindrà fins que l'interessat manifesti per escrit (en un termini no superior a deu dies) el canvi en la seva situació. La falta de comunicació en el termini establert determina passar en l'últim lloc de la llista.
Quan una persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, tret que sigui per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.
Els integrants de la borsa de treball poden renunciar en qualsevol moment a formar part de la borsa. Per renunciar hauran de remetre escrit al departament de Recursos Humans de la Fundació Bit manifestant clarament la intenció de no formar part de la borsa.
La borsa té una vigència màxima de tres anys des de que es publica en el B.O.I.B.
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de l'examen, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la
Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit
Palma, 9 de juliol de 2019
El Gerent de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia Gabriel Frontera Borrueco