Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 6989
Composició de les Comissions Informatives permanents de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu
Versió PDF
Per la present s'anuncia, per coneixement general i en compliment d'allò que disposa l'article 44.2 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, que per l'Ajuntament Ple, reunit en sessió extraordinària de 26 de juny de 2019, en el punt quart de l'ordre del dia “Creació i composició de les Comissions Informatives permanents” han estat adoptats els següents acords:
PRIMER: Constituir les següents Comissions Informatives de caràcter permanent:
Comissió Informativa d'Assumptes de Ple.
Comissió Informativa de l'Àrea I Administració Local: Serveis Generals, Territori, Medi Ambient.
Comissió Informativa de l'Àrea II: Atenció i Serveis a la Ciutadania
Comissió informativa de l'Àrea IIl: Economia, Hisenda i Promoció Econòmica.
SEGON: 1. Les Comissions Informatives permanents dictaminaran sobre les matèries i assumptes assignats a cadascuna de les àrees respectives.
2. La Comissió Informativa de l'Àrea III, quant a les competències d'Economia i Hisenda exercirà, així mateix, les funcions de la Comissió Especial de Comptes.
3. La Comissió d'Assumptes de Ple assumirà les funcions d'estudi i dictamen previ de quants assumptes se sotmetin a la decisió del Ple i de la Junta de Govern Local quan aquesta actuï amb competències delegades pel Ple, excepte quan hagin d'adoptar-se acords declarats urgents, així com en aquells assumptes que no siguin de competència del Ple per expressa decisió de l'Alcaldessa o de la Junta de Govern Local.
4. Així mateix, els correspon el seguiment de la gestió de l'Alcaldessa, la Junta de Govern Local i dels Regidors que ostentin delegacions, sense perjudici de la competència de control que corresponen al Ple.
TERCER: Les Comissions Informatives estaran integrades cadascuna d'elles per vuit membres, cinc regidors representants del Grup Popular, dos regidors en representació del Grup Municipal Socialista i 1 regidor en representació del Grup Unides Podem.
L'adscripció concreta a cada Comissió dels membres de la Corporació que hagin de formar part de la mateixa en representació de cada Grup, es realitzarà mitjançant escrit del seu Portaveu dirigit a l'Alcaldia, del qual es donarà compte al Ple, podent designar-se un suplent per cada titular.
CINQUÈ: Totes les Comissions Informatives estaran presidides per l'Alcaldessa, qui podrà delegar-la en qualsevol membre de la Corporació, a proposta de la pròpia Comissió, després de la corresponent elecció efectuada en el seu si.
SISÈ: Les Comissions Informatives permanents ajustaran el seu funcionament al que es disposa en els articles 123 a 126 i 134 a 138 del ROF, i celebraran sessió ordinària, en la data establerta per l'Alcaldessa.
Santa Eulària des Riu, 1 de juliol de 2019
L'Alcaldessa Mª del Carmen Ferrer Torres