Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 6989
Composició de les Comissions Informatives permanents de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per la present s'anuncia, per coneixement general i en compliment d'allò que disposa l'article 44.2 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, que per l'Ajuntament Ple, reunit en sessió extraordinària de 26 de juny de 2019, en el punt quart de l'ordre del dia “Creació i composició de les Comissions Informatives permanents” han estat adoptats els següents acords:

PRIMER: Constituir les següents Comissions Informatives de caràcter permanent:

  1. Comissió Informativa d'Assumptes de Ple.

  2. Comissió Informativa de l'Àrea I Administració Local: Serveis Generals, Territori, Medi Ambient.

  3. Comissió Informativa de l'Àrea II: Atenció i Serveis a la Ciutadania

  4. Comissió informativa de l'Àrea IIl: Economia, Hisenda i Promoció Econòmica.

SEGON: 1. Les Comissions Informatives permanents dictaminaran sobre les matèries i assumptes assignats a cadascuna de les àrees respectives.

2. La Comissió Informativa de l'Àrea III, quant a les competències d'Economia i Hisenda exercirà, així mateix, les funcions de la Comissió Especial de Comptes.

3. La Comissió d'Assumptes de Ple assumirà les funcions d'estudi i dictamen previ de quants assumptes se sotmetin a la decisió del Ple i de la Junta de Govern Local quan aquesta actuï amb competències delegades pel Ple, excepte quan hagin d'adoptar-se acords declarats urgents, així com en aquells assumptes que no siguin de competència del Ple per expressa decisió de l'Alcaldessa o de la Junta de Govern Local.

4. Així mateix, els correspon el seguiment de la gestió de l'Alcaldessa, la Junta de Govern Local i dels Regidors que ostentin delegacions, sense perjudici de la competència de control que corresponen al Ple.

TERCER: Les Comissions Informatives estaran integrades cadascuna d'elles per vuit membres, cinc regidors representants del Grup Popular, dos regidors en representació del Grup Municipal Socialista i 1 regidor en representació del Grup Unides Podem.

L'adscripció concreta a cada Comissió dels membres de la Corporació que hagin de formar part de la mateixa en representació de cada Grup, es realitzarà mitjançant escrit del seu Portaveu dirigit a l'Alcaldia, del qual es donarà compte al Ple, podent designar-se un suplent per cada titular.

CINQUÈ: Totes les Comissions Informatives estaran presidides per l'Alcaldessa, qui podrà delegar-la en qualsevol membre de la Corporació, a proposta de la pròpia Comissió, després de la corresponent elecció efectuada en el seu si.

SISÈ: Les Comissions Informatives permanents ajustaran el seu funcionament al que es disposa en els articles 123 a 126 i 134 a 138 del ROF, i celebraran sessió ordinària, en la data establerta per l'Alcaldessa.

 

Santa Eulària des Riu, 1 de juliol de 2019

L'Alcaldessa Mª del Carmen Ferrer Torres