Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I RELACIONS EXTERIORS

Núm. 6928
Resolució de la secretària general de la Conselleria d’Hisenda i Relacions Exteriors de 10 de juliol de 2019 de delegació de signatura en determinades unitats administratives

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera d'Hisenda i Relacions Exteriors de 9 de juliol de 2019 de delegació de competències i de delegació de signatura en determinats òrgans de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors, d'altres conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de l'Agència Tributària de les Illes Balears i del Servei de Salut de les Illes Balears, i de suplència dels òrgans directius de la Conselleria (BOIB núm. 93, de 10 de juliol), s'ha delegat en la secretària general de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors l'exercici de determinades competències atribuïdes originàriament a la persona titular de la Conselleria, en matèries, entre d'altres, de gestió de personal i de gestió i execució pressupostàries.

2. Aquesta delegació de competències en la secretària general no impedeix que, al seu torn, aquest òrgan delegui la signatura dels actes inherents a algunes d'aquestes competències en les unitats administratives que consideri adequades, a la qual cosa es pot afegir la delegació de signatura d'altres funcions que corresponen a la persona titular de la Secretaria General de manera originària, com ara, entre d'altres, els actes d'inscripció en el Registre de Convenis i Acords de la Comunitat Autònoma, la tramesa al Butlletí Oficial de les Illes Balears dels edictes que s'han de publicar a instància de les secretaries generals o la concessió de vacances.

3. D'aquesta manera, i a fi d'agilitar la tramitació d'alguns procediments, es considera adequat delegar la signatura de diverses actuacions que, originàriament o per delegació de competències, segons els casos, corresponen a la secretària general de la Conselleria en determinades unitats administratives integrades en la Secretaria General.

Fonaments de dret

1. L'article 12 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

2. Els articles 25, 31 i 42 d) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret 9/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. El Decret 12/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Delegar en la cap del Servei de Personal i en el cap d'Administració de Personal, de manera indistinta, la signatura de tots els actes i els documents relatius a les facultats i les actuacions següents:

a) En matèria de personal:

1a. Les relatives a la tramitació i la concessió de permisos, vacances, llicències i reduccions de jornada prevists en la normativa vigent.

2a. Les relatives a la formalització de les diligències de presa de possessió i d'incorporació en el càrrec del personal de la Conselleria.

b) En matèria d'execució pressupostària: tots els actes i els documents comptables i administratius d'autorització i de disposició de despeses, de reconeixement d'obligacions i de proposta de pagaments relatius al capítol 1 de qualsevol secció pressupostària i programa assignats a la Conselleria, i també tots els documents justificatius corresponents, d'un import inferior a 50.000 euros.

2. Delegar la signatura dels documents pels quals s'ordena la publicació d'edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears a què es refereix l'article 15.3 c) del Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de manera indistinta:

a) En el cap del Departament Jurídic i Administratiu.

b) En la cap del Servei de Normativa.

c) En la cap del Servei de l'Àrea Jurídica i Administrativa.

d) En la secretària de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

e) En el cap del Servei de Patrimoni.

3. Delegar en la cap del Servei de Gestió Economicoadministrativa la signatura de tots els actes i els documents següents:

a) Els actes i els documents comptables i administratius relatius a propostes de modificació de crèdit, sense limitació de quantia.

b) Els actes pels quals s'insti la inscripció i els actes de comunicació a què es refereixen els articles 4.1 i 6.1 del Decret 49/2011, de 20 de maig, pel qual es regula el Registre de Convenis i Acords de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

c) Els actes pels quals s'insti l'emissió d'informes jurídics als serveis jurídics de la Conselleria, en relació amb els expedients i els documents que es tramitin en aquest servei.

4. Delegar en el cap de la Unitat Administrativa de Contractació la signatura dels actes i els documents següents:

a) Els actes i els documents relatius a sol·licituds i comunicacions, en l'àmbit propi de la Plataforma de Contractació i dels perfils de contractant, d'altes, modificacions i baixes d'inscripcions dels usuaris autoritzats i dels òrgans de contractació de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors o de les entitats instrumentals adscrites a la Conselleria, i, en general, qualsevol petició relacionada amb aquesta matèria que s'hagi d'adreçar a la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

b) Els actes pels quals s'insti l'emissió d'informes jurídics als serveis jurídics de la Conselleria en relació amb els expedients i els documents que es tramitin en aquesta unitat administrativa.

5. Delegar en la cap del Servei d'Assumptes Generals la signatura de l'atorgament de la conformitat a què fa referència l'apartat 11 de la part II de la Instrucció 3/2006, del viceinterventor general, de funcionament del SICODE, fiscalització d'expedients i de documents de despesa amb imputació pressupostària, documents i expedients de personal i documents de comptabilitat extrapressupostària.

6. Delegar en la cap del Servei d'Assumptes Generals i en la cap del Servei de Personal, de manera indistinta, la signatura dels actes pels quals s'instin altes d'usuaris, canvis de grup, permisos i, en general, qualsevol petició relacionada amb aquesta matèria que s'hagi d'adreçar a la Direcció General de Modernització i Administració Digital, així com també les sol·licituds dels permisos del sistema corporatiu de gestió economicofinancer de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. Disposar que totes les referències a les prefectures i a les secretaries que contenen els apartats anteriors d'aquesta Resolució s'han d'entendre fetes als llocs de treball que en cada moment del temps exerceixin les funcions que tenen atribuïdes les prefectures i les secretaries esmentades en la data d'aquesta Resolució, amb independència de la denominació del lloc de treball i del seu titular.

8. Disposar que aquesta Resolució produeixi efectes des del dia 9 de juliol de 2019.

9. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 10 de juliol de 2019

La secretària general

María Begoña Morey Aguirre