Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 6882
Acord del Ple relatiu a la creació, composició i competències de la Comissió Informativa Permanent d'Assumptes Generals i de la Comissió Especial de Comptes
Mitjançant el present anunci es fa públic que en sessió extraordinària celebrada en data 26 de juny de 2019 el Ple de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar va adoptar, entre d'altres, el següent acord:
Creació, composició i competències de la Comissió Informativa Permanent d´Assumptes Generals i de la Comissió Especial de Comptes
“D'acord amb el que determinen els articles 20.1.c) i e) de la Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, els articles 22 i 24.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i els articles 38.b), 124.2 i 127 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, en Ajuntaments com el de Sant Llorenç des Cardassar és preceptiva l´existència de les comissions informatives i de control així com de la Comissió Especial de Comptes. Dites comissions, que seran creades pel Ple de la corporació, qui en determinarà la composició, estaran formades per representants de tots els grups polítics en proporció al número de membres que aquests grups tinguin al Ple municipal.
Per tot això, S'ACORDA:
Primer. Crear una comissió informativa permanent:
Comissió d'Assumptes Generals
Segon. Crear la Comissió Especial de Comptes.
Tercer. La Comissió informativa permanent d´Assumptes Generals tindrà les funcions determinades als articles 20.1.c) de la Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, 24.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i 123 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre.
Quart. La Comissió Especial de Comptes tindrà les funcions determinades als articles 116 de la Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, 90 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i 127 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre.
Cinquè. La presidència de totes les comissions serà exercida pel batle, el qual la pot delegar en els regidors o regidores competents per raó de la matèria.
Sisè. La Comissió informativa permanent d'Assumptes Generals i la Comissió Especial de Comptes estaran integrades per tots els regidors de tots els grups polítics de la corporació.
Setè. La Comissió informativa permanent d'Assumptes Generals tindrà sessió ordinària el dilluns immediatament anterior al dia previst per a cada sessió plenària ordinària, i s'iniciarà entre les 12 i les 14 hores.”
Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, alternativament, els recursos següents:
El recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes, davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte.
Directament, el recurs contenciós administratiu, dins el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació o de la publicació de l'edicte, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma.
Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podeu presentar recurs contenciós administratiu fins que es resolgui aquell expressament o se n'hagi produït la desestimació per silenci, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat. En aquest cas, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.
Tot això sens perjudici d'altres recursos o accions que trobàssiu adients.
Sant Llorenç des Cardassar, 9 de juliol de 2019
El batle,
Mateu Puigròs Sureda