Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 6788
Aprovació règim de dedicacions, retribucions i indemnitzacions dels càrrecs públics
D'acord amb les disposicions vigents, es fa públic que el Ple de l'Ajuntament, en sessió extraordinària celebrada el dia 3 de juliol de 2019, va adoptar el següent acord:
APROVACIÓ RÈGIM DE DEDICACIONS, RETRIBUCIONS I INDEMNITZACIONS DELS CÀRRECS PÚBLICS
PRIMER. Determinar que els càrrecs que consten en la proposta realitzin les seves funcions en règim de dedicació exclusiva per motiu de les funcions que tenen encomanades, i havent de tenir una presència efectiva mínima a l'Ajuntament de 37,5 hores setmanals.
SEGON. Establir a favor dels membres de la Corporació que exerceixin els seus càrrecs en règim de dedicació exclusiva, les retribucions que a continuació es relacionen, que es percebran en catorze pagues, dotze corresponents a les diferents mensualitats de l'any i les dues restants corresponents a les mensualitats de juny i desembre, i donar-los d'alta en el règim general de la Seguretat Social, amb efectes del 15 de juny de 2019, havent d'assumir aquesta Corporació el pagament de les quotes empresarials que correspongui.
TERCER. Al seu torn cal indicar que els membres que no tinguin dedicació exclusiva ni dedicació parcial percebran assistències per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats de la corporació de què formin part.
El règim d'indemnitzacions per assistència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats, durant l'actual mandat corporatiu, serà el següent:
a. Per a assistència a les sessions del Ple, incloses les sessions de les comissions preparatòries que siguin necessàries:
b. Per a assistència a les sessions de la Junta de Portaveus: 100,00 €/sessió
c. Per a assistència a les Meses de Contractació: 200,00 €/sessió.
d. Per assistència a les Juntes de Govern:
-Juntes de Govern ordinàries: 800,00 €/sessió
-Juntes de Govern extraordinàries: 400.00 €/sessió
Aquestes indemnitzacions per a assistències només seran percebudes pels membres de la corporació sense dedicació exclusiva o parcial.
Aquestes quantitats seran abonades de forma mensual, una vegada aplicades les retencions que legalment siguin exigibles, i de conformitat amb el certificat expedit per Secretaria amb el nombre d'assistències de cada un dels regidors.
S'entendrà derogada la previsió que consta a la Base 12ena. del Pressupost municipal per a l'exercici 2019.
QUART.- Aquest acord haurà de publicar-se íntegrament en el BOIB i fixar-se en el tauler d'anuncis de la Corporació, per al seu general coneixement. Així mateix, i de conformitat amb allò establert en l'article 8.1.f) de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern, es publicarà a la seu electrònica o en pàgina web de l'Ajuntament.
Sant Josep de sa Talaia, 5 de juliol de 2019
L'ALCALDE,
Josep Marí Ribas