Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 6788
Aprovació règim de dedicacions, retribucions i indemnitzacions dels càrrecs públics

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb les disposicions vigents, es fa públic que el Ple de l'Ajuntament, en sessió extraordinària celebrada el dia 3 de juliol de 2019, va adoptar el següent acord:

APROVACIÓ RÈGIM DE DEDICACIONS, RETRIBUCIONS I INDEMNITZACIONS DELS CÀRRECS PÚBLICS

PRIMER. Determinar que els càrrecs que consten en la proposta realitzin les seves funcions en règim de dedicació exclusiva per motiu de les funcions que tenen encomanades, i havent de tenir una presència efectiva mínima a l'Ajuntament de 37,5 hores setmanals.

SEGON. Establir a favor dels membres de la Corporació que exerceixin els seus càrrecs en règim de dedicació exclusiva, les retribucions que a continuació es relacionen, que es percebran en catorze pagues, dotze corresponents a les diferents mensualitats de l'any i les dues restants corresponents a les mensualitats de juny i desembre, i donar-los d'alta en el règim general de la Seguretat Social, amb efectes del 15 de juny de 2019, havent d'assumir aquesta Corporació el pagament de les quotes empresarials que correspongui.

  • El càrrec d' Alcalde, Sr. Josep Marí Ribas, amb DNI núm. 41439526N percebrà una retribució anual bruta de 54.000,00 €.
  • La Sra. ANA RIBAS ALONSO, amb DNI núm. 46958497H, com a segona tinent d'alcalde i regidora de Benestar Social, centres de dia, majors i esports, percebrà una retribució anual bruta de 42.000,00 €.
  • La Sra. PILAR RIBAS TORRES, amb DNI núm. 41456802S, com a regidora de Contractació, Comerç i Indústria, règim intern i relacions institucionals, protecció civil i emergències i responsabilitat patrimonial, percebrà una retribució anual bruta de 42.000,00 €. 
  • El Sr. VICENT XAVIER ROSELLO RIBAS, amb DNI núm. 46953256K, com a regidor d'Hisenda, pressupost, promoció turística, personal i modernització de l'Administració i  àrea informàtica, percebrà una retribució anual bruta de de 42.000,00 €.
  • El Sr. JOSEP GUASCH ROIG, amb DNI 41445143V, com a regidor de Transport, taxis, platges i litoral i edificis públics, percebrà una retribució  anual bruta de 42.000,00 €.
  • La Sra. MONICA FERNANDEZ CAMPOS, amb DNI 46956918A, com a regidora de Medi ambient, agricultura, espais protegits, neteja i energia, percebrà una retribució anual bruta de 38.000,00 €.
  • La Sra. CRISTINA RIBAS RIBAS, amb DNI 41460138Q, com a regidora de Patrimoni, gestió de centres culturals, participació ciutadana i festes, percebrà una retribució anual bruta de 38.000,00 €.
  • La Sra. NOEMI BONED PACHON, amb DNI 46955331A, com a regidora de Joventut, educació, treball i formació, família i infància, percebrà una retribució anual bruta de 38.000,00 €.
  • La Sra. MARÍA GUADALUPE NAUDA, amb NIE núm. X3195655N com a regidora de Protecció animal, sanitat local, igualtat i habitatge, percebrà una retribució anual bruta de 38.000,00 €.

TERCER. Al seu torn cal indicar que els membres que no tinguin dedicació exclusiva ni dedicació parcial percebran assistències per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats de la corporació de què formin part.

El règim d'indemnitzacions per assistència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats, durant l'actual mandat corporatiu, serà el següent:

a. Per a assistència a les sessions del Ple, incloses les sessions de les comissions preparatòries que siguin necessàries:

  • Plens ordinaris: 800,00 €/sessió
  • Plens extraordinaris: 400,00 €/sessió.

b. Per a assistència a les sessions de la Junta de Portaveus: 100,00 €/sessió

c. Per a assistència a les Meses de Contractació: 200,00 €/sessió.

d. Per assistència a les Juntes de Govern:

-Juntes de Govern ordinàries: 800,00 €/sessió

-Juntes de Govern extraordinàries: 400.00 €/sessió

Aquestes indemnitzacions per a assistències només seran percebudes pels membres de la corporació sense dedicació exclusiva o parcial.

Aquestes quantitats seran abonades de forma mensual, una vegada aplicades les retencions que legalment siguin exigibles, i de conformitat amb el certificat expedit per Secretaria amb el nombre d'assistències de cada un dels regidors.

S'entendrà derogada la previsió que consta a la Base 12ena. del Pressupost municipal per a l'exercici 2019.

QUART.- Aquest acord haurà de publicar-se íntegrament en el BOIB i fixar-se en el tauler d'anuncis de la Corporació, per al seu general coneixement. Així mateix, i de conformitat amb allò establert en l'article 8.1.f) de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern, es publicarà a la seu electrònica o en pàgina web de l'Ajuntament.

 

Sant Josep de sa Talaia, 5 de juliol de 2019

L'ALCALDE,

Josep Marí Ribas