Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 6709
Correcció error material decret de constitució junta Govern Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DECRET DE BATLIA

La Sra. Batlessa Presidenta d'aquesta Corporació Municipal, entre d'altres, ha adoptat el Decret, núm. 1707/2019, de 26 de juny, que literalment diu així:

“Atès els Decrets núms. 1639/2019 de constitució de la Junta de Govern Local i 1646/2019 de correcció d'error material.

Detectat error material al punt CINQUÈ del Decret número 1639/2019 de constitució de la Junta de Govern Local que diu:

«CINQUÈ. - D'acord al què preveu l'article, núm. 114.2 del Reial Decret, núm. 2668/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals es recorda que la Junta de Govern Local, la competència bàsica la qual és donar assistència i assessorament a aquesta Batlia Presidència en l'exercici de les seves atribucions, ostentarà per delegació les competències següents:

- Concedir llicències d'Activitats que comprenen l'obertura d'establiments febrils, industrials i comercials.

- Concedir llicències urbanístiques d'obra major previstes en la Llei, núm. 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl.

- Realitzar informes municipals sobre les autoritzacions d'activitats que s'hagin de declarar d'interès general, prevists en la Llei, núm. 6/1997, de 8 de juliol, de Sòl Rústic de les Illes Balears.

- Assumir la competència en matèria de disciplina urbanística de conformitat amb el que disposa la Llei núm. 2/2014, de 25 de Març, d'Ordenació i Ús del Sol.

- Resoldre els recursos de reposició que s'interposin contra els acords adoptats en les matèries delegades per aquesta Batlia, d'acord amb l'art. 115 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret, núm. 2568/1986, de 28 de novembre.

-Assumir la competència de la concessió d'ajudes, subvencions i beques econòmiques.

-Aixecament de reparos.»

Ha de dir:

«CINQUÈ. - D'acord al què preveu l'article, núm. 114.2 del Reial Decret, núm. 2668/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals es recorda que la Junta de Govern Local, la competència bàsica la qual és donar assistència i assessorament a aquesta Batlia Presidència en l'exercici de les seves atribucions, ostentarà per delegació les competències següents:

- Concedir llicències d'Activitats que comprenen l'obertura d'establiments febrils, industrials i comercials.

- Concedir llicències urbanístiques d'obra major previstes en la Llei, núm. 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl.

- Realitzar informes municipals sobre les autoritzacions d'activitats que s'hagin de declarar d'interès general, prevists en la Llei, núm. 6/1997, de 8 de juliol, de Sòl Rústic de les Illes Balears.

- Assumir la competència en matèria de disciplina urbanística de conformitat amb el que disposa la Llei núm. 2/2014, de 25 de Març, d'Ordenació i Ús del Sol.

- Resoldre els recursos de reposició que s'interposin contra els acords adoptats en les matèries delegades per aquesta Batlia, d'acord amb l'art. 115 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret, núm. 2568/1986, de 28 de novembre.

- Assumir la competència de la concessió d'ajudes, subvencions i beques econòmiques.»

En ús a les atribucions que em confereix la vigent legislació RESOLC:

PRIMER: Procedir a la correcció de l'error detectat, de manera que la redacció del Decret de constitució de la Junta de Govern Local sigui la següent:

 

​​​​​​​

«La Sra. Katia F.L. ROUARCH Batlessa President de l'Excel·lentíssim Ajuntament d'Andratx, per acord del Ple de la Corporació Municipal reunit en sessió extraordinària dia 15 de juny de 2019, a l'empara i de conformitat amb el que disposa l'article 23 de la Llei, núm. 7/85, del 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i l'article 52 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret, núm. 2568/1986, de 28 de novembre, i a la Llei, núm. 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, al respecte; tinc a be en dictar la següent RESOLUCIÓ:

PRIMER. – La Junta de Govern, presidida per aquesta Batlia, estarà integrada pels tres Tinents de Batlia i per dos Regidors, número no superior al terç del número legal dels Regidors que integren la Corporació Municipal.

SEGON. – Nomenar membres integrants de la Junta de Govern d'aquest Ajuntament als tres Tinents de Batle i als dos Regidors, tots ells membres de la Corporació Municipal

1r. Tinent de Batlia, al Sr. Joan Manera Jaume

2n. Tinent de Batlia, a la Sr. Antoni Mir Salvà

3r. Tinent de Batlia, a la Sra. Francisca Castell Tomás

4t. Regidora, Sra. Ruth Mateu Vinent

5è. Regidora, Sra. Margarita Esteva Jofre

TERCER. - La Junta de Govern Local celebrarà les sessions amb una periodicitat setmanal, els DIVENDRES no festius, de cada mes de l'any, a les NOU HORES, (09'00 hores), a les dependències d'aquest Ajuntament, prèvia convocatòria d'aquesta Batlia Presidència.

QUART. - Facultar a la Sra. Batlessa President per a suspendre la celebració de les sessions de la Junta de Govern Local del mes d'agost i per alterar les festes de la Setmana Santa i les de Nadal, com a conseqüència dels períodes de vacances i quan no alteri la gestió dels assumptes municipals. Així com posposar o avançar la celebració de les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local, en la mateixa setmana de la celebració, quan el dia fixat sigui festiu.

CINQUÈ. - D'acord al què preveu l'article, núm. 114.2 del Reial Decret, núm. 2668/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals es recorda que la Junta de Govern Local, la competència bàsica la qual és donar assistència i assessorament a aquesta Batlia Presidència en l'exercici de les seves atribucions, ostentarà per delegació les competències següents:

- Concedir Llicències d'Activitats que comprenen l'obertura d'establiments febrils, industrials i comercials.

- Concedir llicències urbanístiques d'obra major previstes en la Llei, núm. 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl.

- Realitzar informes municipals sobre les autoritzacions d'activitats que s'hagin de declarar d'interès general, prevists en la Llei, núm. 6/1997, de 8 de juliol, de Sòl Rústic de les Illes Balears.

- Assumir la competència en matèria de disciplina urbanística de conformitat amb el que disposa la Llei núm. 2/2014, de 25 de Març, d'Ordenació i Ús del Sol.

- Resoldre els recursos de reposició que s'interposin contra els acords adoptats en les matèries delegades per aquesta Batlia, d'acord amb l'art. 115 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret, núm. 2568/1986, de 28 de novembre.

-Assumir la competència de la concessió d'ajudes, subvencions i beques econòmiques.

SISÈ. – Del present Decret se'n donarà compte a l'Ajuntament Ple en la primera sessió que celebri, notificant-se als designats, i és publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent de la signatura del mateix.

SETÈ. - Queden derogats els Decrets i Resolucions així com qualsevol altre resolució que s'oposi al contingut del present Decret.»

SEGON: Notificar als interessats.

 

​​​​​​​TERCER: Publicar al BOIB.

El qual es fa públic pel seu coneixement en general.

 

Andratx, 27 de juny de 2019

La Batlessa Katia Rouarch