Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 6659
Contracte d’auxiliar d’administració general, contracte laboral temporal, (per acumulació de feines)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 9/2019)

Resolució de batlia (núm. 766-2019)

1. Fets.

El motiu d'aquesta contractació és la necessitat d'atendre l'acumulació de tasques degut a la reorganització del servei d'administració general durant l'estiu, a l'augment de l'atenció directa als ciutadans, i a l'increment d'actes i serveis propis d'aquesta època de l'any.

Es considera urgent i necessari contractar una persona com auxiliar d'administració general durant l'estiu per tal de prestar adequadament el servei d'administració general.

És necessari i inajornable cobrir un lloc de treball, que afecta un servei, el d'administració general, considerat prioritari perquè dóna suport a la gestió de tots els demés.

Aquesta plaça està prevista a la plantilla de personal, aprovada conjuntament amb el Pressupost per a 2019, per acord del ple de l'ajuntament de 28 de març de 2019, (Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, núm. 41, de 30.03.2019).

L'oferta de feina es comunicà el passat dia 21 de juny per correu electrònic a les persones que consten a la bossa de feina (exp. núm. AAE 6786-2016), amb les successives actualitzacions a ran d'anteriors ofertes. La persona interessada que es dirà ha acceptat l'oferta, i se'l contracta atès l'ordre de prelació. Les comunicacions, les respostes i l'aportació de justificants de no disponibilitat s'incorporen a l'expedient.

Hi ha crèdit pressupostari adequat i suficient, aplicació 925.13201 del Pressupost general per a 2019.

2. Fonaments de dret.

Article 19, dos, de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressuposts Generals de l'Estat per a l'any 2018, prorrogada per a 2019, respecte la contractació de personal temporal.

Arts. 25 i 26 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre les competències i els serveis dels municipis.

Art. 89 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, respecte el personal al servei de les corporacions locals.

Art. 15 del Reial decret legislatiu 1/1995, de 24 de març, Estatut dels treballadors, i art. 3 del Reial decret 2720/1998, de 18 de desembre, pel qual es desenvolupa l'art. 15 de l'Estatut dels treballadors en matèria de contracte de durada determinada.

3. Resolució.

En exercici de les atribucions que me confereix l'article 21,1,h de la Llei 7/1985, reguladora de les bases del règim local, resolc:

- Contractar JAMR, dni. .../...492P, com auxiliar administratiu del servei d'oficines municipals, modalitat contracte eventual per circumstàncies de la producció o dels serveis, previsió de la duració estimada: de l'1.07.2019 al 30.09.2019.  

Condicions i característiques del contracte:

  • Tipus de personal: Personal laboral temporal
  • Denominació: Auxiliar d'administració general
  • Tipus de contracte: Contracte temporal  (R.D. 2720/1998, de 18 de desembre)
  • Característiques: art. 169.1,c) R.D.L. 781/1986, de 18 d'abril conveni col·lectiu del personal laboral, acord plenari de 13.03.2003
  • Durada estimada: tres mesos, de l'1.07.2019 al 30.09.2019 (previsió)
  •  Retribucions: 1.250,93 € / mensuals
  • Jornada laboral: 37 h. i 30 minuts / setmana
  • Horari de feina: de dilluns a divendres, i tarda del dimarts o dimecres
  • Període de prova: 15 dies

Cosa que fem pública d'acord amb allò que preveu l'article 45,1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Recursos.

Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar,  alternativament, els recursos següents:

  1. Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la publicació de la present resolució.

  2. El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  

Alaró, 1 de juliol de 2019.

El batle, Llorenç Perelló Rosselló