Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE

Núm. 6302
Nomenament Tresorera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament de Lloret de Vistalegre, reunit en sessió extraordinària, en data 21 de juny de 2019, va aprovar l'acord que es transcriu:

«ATRIBUCIÓ DE LES FUNCIONS DE TRESORERIA I RECAPTACIÓ A PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT

Antecedents:

Primer.- El nou article 92.bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del Règim Local, introduït per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'administració Local estableix que:

Són funcions públiques necessàries en totes les Corporacions locals, la responsabilitat administrativa de les quals està reservada a funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional:

a) La de Secretaria, comprensiva de la fe pública i l'assessorament legal preceptiu.

b) El control i la fiscalització interna de la gestió economico-financera i pressupostària, i la comptabilitat, tresoreria i recaptació.

L'escala de funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional se subdivideix en les següents subescales:

a) Secretaria, a la qual corresponen les funcions contingudes a l'apartat 1.a) anterior.

b) Intervenció-tresoreria, a la qual corresponen les funcions contingudes a l'apartat 1.b).

c) Secretaria-intervenció a la qual corresponen les funcions contingudes als apartats 1.a) i 1.b), excepte la funció de tresoreria.

Segon.- La disposició transitòria sisena del Real Decret 128/2018, de 16 de març, pel que se regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, exposa que a les Corporacions Locals amb Secretaria de classe tercera, com és el cas d'aquest Ajuntament, la responsabilitat administrativa de les funcions de comptabilitat, tresoreria i recaptació podrà ésser atribuïda a un funcionari de carrera de la mateixa Corporació.

Tercer.- Les funcions de tresoreria i recaptació es troben descrites a l'article 5 del Real Decret 128/2018, de 16 de març, pel que se regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional.

Proposta de dictamen per ser aprovat en sessió Plenària:

Primer.- Modificar la plantilla de personal aprovada per acord del Ple en sessió extraordinària de 19 de desembre de 2018, atribuint les funcions de tresoreria i recaptació a la plaça d'administratiu/va existent.

Segon.- Atribuir les funcions de tresoreria i recaptació a la Sra. Joana Maria Pons Maimó, funcionària de carrera d'aquest Ajuntament i que ocupa la plaça d'administrativa assenyalada en el punt anterior.

Tercer.- Comunicar el present acord a les entitats bancàries amb les que l'Ajuntament disposa de compte bancari per a que donin d'alta a la Sra. Joana Maria Pons Maimó com a tresorera municipal.

Quart.- Publicar el present acord en el taulell d'anuncis i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat amb l'article 169.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.»

 

Lloret de Vistalegre, 25 de juny de 2019

El Batle,

Antoni Bennàsar Pol