Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA
Núm. 6281
Nomenaments i delegacions realitzatx per l'Alcaldia arrell de la Constitució de la nova Corporació Local
Exp. Núm. 834/2019
Després de la celebració de les eleccions municipals el dia 26 de maig de 2019, i havent-se procedit el dia 15 de juny de 2019 a la constitució de la nova Corporació Local, el Sr. Alcalde, amb data 19 de juny 2019, ha efectuat els nomenaments i delegacions següents:
TINENTS D'ALCALDE:
- Sr. Andrés Roig Marí – Primer Tinent d'Alcalde
- Sr. Santiago Marí Torres – Segon Tinent d'Alcalde
- Sra. Tania Marí Marí – Tercer Tinent d'Alcalde
JUNTA DE GOVERN LOCAL:
President: Sr. Antonio Mari Mari, Alcalde – President de l'Ajuntament.
Vocals:
- Sr. Andrés Roig Marí
- Sr. Santiago Marí Torres
- Sra. Tania Marí Marí
DELEGACIONES D'ALCALDIA EN JUNTA DE GOVERN LOCAL:
La Alcaldia ha resolt delegar a favor de la Junta de Govern Local les següents atribucions que a continuació s'indiquen:
Correspondrà a la Junta de Govern Local, així integrada i sota la presidència d'aquesta Alcaldia, l'assistència permanent a la mateixa en l'exercici de les seves atribucions, així com les que li delegui qualsevol òrgan municipal o expressament li atribueixen les lleis.
Efectuar les següents delegacions d'atribucions corresponents a l'Alcaldia a favor de la Junta de Govern Local, de les contingudes i considerades com a delegables en l'article 21.1 de la Llei 7/1985, Reguladora de les Bases de Règim Local:
- El desenvolupament de la gestió econòmica d'acord amb el Pressupost aprovat, disposar despeses dins dels límits de la seva competència.
- Nomenament i sancions al personal, inclosa la separació del servei dels funcionaris i l'acomiadament del personal laboral, donant compte al Ple, en aquests dos últims casos, en la primera sessió que celebri. Tot això sense perjudici de les normes específiques aplicables als funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.
- Sancionar les faltes de desobediència a la seva autoritat i les infraccions de les ordenances municipals, excepte en els casos en què tal facultat s'atribueixi a altres òrgans.
- Les contractacions i concessions de tota classe quan el seu import no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del Pressupost ni, en qualsevol cas, els sis milions d'euros incloses les de caràcter pluriennal, quan la seva durada no sigui superior a quatre anys, sempre que l'import acumulat de totes les seves anualitats no superi ni el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia assenyalada.
- La concessió de llicències d'obres majors, tret que les ordenances o les lleis sectorials l'atribueixin expressament al Ple.
- L'aprovació dels instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple, així com la dels instruments de gestió urbanística i dels Projectes d'urbanització.
- Aprovar l'oferta d'ocupació pública d'acord amb el pressupost i la plantilla aprovats pel Ple, aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per als concursos de provisió de llocs de treball i distribuir les retribucions complementàries que no siguin fixes i periòdiques.
- Aprovar els projectes d'obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i estiguin previstos en el Pressupost.
Adquirir els béns i drets quan el seu valor no superi el deu per cent dels recursos ordinaris del Pressupost ni els cinc-cents milions de pessetes, així com l'alienació del patrimoni que no superi el percentatge ni la quantia indicats en els següents suposats: la de béns immobles, sempre que estigui prevista en el Pressupost, i la de béns mobles, excepte els declarats de valor històric o artístic.
- Qualssevol altres competències que l'Alcaldia o el Ple delegui expressament en la Junta de Govern Local o li siguin atribuïdes per les lleis.
Establir dues sessions ordinàries mensuals la Junta de Govern Local del municipi, que se celebraran en la primera i segona quinzena de cada mes. Ordinàriament se celebraran el segon divendres de la primera i segona quinzena de cada mes respectivament. No obstant això en ús de les facultats que em confereix l'article 112.2 del *ROF, el *Sr Alcalde President podrà variar la data i hora de convocatòria, respectant sempre el mínim de dues sessions mensuals ordinàries.
DELEGACIÓ D'ÀREES I MATÈRIES EN REGIDORIES:
L'Alcaldia ha resolt delegar a favor dels Regidors que a continuació s'indiquen, les delegacions especials següents, per a la direcció i gestió dels assumptes que s'indiquen, amb assenyalament de les facultats que s'inclouen en aquestes delegacions:
□ ANDRÉS ROIG MARI, 1r. Tinent d'Alcalde, com a Regidor de Govern Interior; Vies i obris; Medi Ambient.
□ SANTIAGO MARI TORRES, 2n. Tinent d'Alcalde, com a regidor de cultura, Patrimoni; Educació i Esports.
□ MARIA TANIA MARI MARI 3ra. Tinent d'Alcalde (Sant Vicent) com a regidora de Transports; Platges i Turisme.
□ CATALINA SERRA BONED, regidora de Festes Populars (Cultura); Grups Folklòrics; Sanitat i Benestar Social.
□ JUAN ANTONIO ALFARO MARI, regidor de Caça; Noves tecnologies i Telecomunicacions.
□ VICENTE TORRES COLOMAR, regidor de Festes Patronals; Comerç; Indústria; Mercats i artesania.
□ JOSE MARCOS COLOMAR SERRA, regidor d'Agricultura; Economia i Hisenda.
□ CATALINA TORRES BUFI, regidora d'Igualtat i Participació Ciutadana.
□ LIDIA MARI MARI, regidora d'Espais Públics; Jardins i Parcs; Centres Socials.
Les delegacions comprendran la direcció interna i la gestió dels serveis corresponents, no incloent la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers.
El que es fa públic per a general coneixement.
Sant Joan de Labritja, 21 de juny de 2019
L'alcalde
Antoni Marí Marí