Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 6272
Nomenament dels membres i atribucions de la Junta de Govern
Es fa pública la següent Resolució de Batlia núm. 903/2019, de 19 de juny:
“En virtut del que disposen els articles 23 de la Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, 23 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i 43, 52 i 53 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre.
RESOLC:
Primer. Nomenar membres de la Junta de Govern els regidors següents:
Sra. Antònia Bauzà Lliteras, primera tinent de batle (GISCa).
Sr. Pep Jaume Umbert, segon tinent de batle (PSIB-PSOE).
Sra. Dolors Sánchez Márquez, tercera tinent de batle (Més per Sant Llorenç).
Sr. Onofre Garcia Prohens, quart tinent de batle (El PI).
Segon. La Junta de Govern tindrà les següents atribucions:
1. L'assistència permanent al batle en l'exercici de les seves funcions.
2. Les que li delegui el Ple de la corporació.
3. Les que li delega expressament aquesta Batlia en la present resolució:
a) La concessió de llicències d'obres, de títols habilitants en matèria d´activitats, d'ocupació de vies públiques i les relacionades amb serveis de transport.
b) L'autorització, la disposició i l'ordenació de despeses ordinàries, no urgents, i de subvencions.
c) Exercir com a òrgan de contractació en les contractacions així com en les concessions i autoritzacions per a l´explotació de béns siguin competència de la Batlia.
d) L'adquisició, alienació i arrendament de béns i drets subjectes a legislació patrimonial.
e) Els expedients d'expropiació de béns que siguin competència de la Batlia.
f) L´aprovació dels instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple per la normativa vigent, aprovació d´instruments de gestió urbanística, aprovació de projectes d´urbanització i resolució d´expedients de disciplina urbanística.
g) Aprovació de les ofertes d´ocupació pública d´acord amb el pressupost i la plantilla de personal aprovats pel Ple i aprovació de convocatòries i bases de les proves per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball.
h) Aprovació de convenis a celebrar amb altres entitats públiques o amb entitats privades.
4. Les atribucions que li atorguin les lleis.
Puntualment es poden sotmetre a l'aprovació de la Junta de Govern assumptes no relacionats amb l'apartat 3 i, per raons d'urgència, el batle pot resoldre sobre assumptes delegats i donar-ne compte a la primera sessió que es celebri.
Tercer. La Junta de Govern celebrarà la sessió constitutiva el proper dia 26 de juny de 2019 a les 12:30 hores.
Quart. Si el Ple de la corporació així ho acorda, la Junta de Govern es reunirà en sessions ordinàries el primer i tercer dijous de cada mes, a les 12,30 hores, excepte durant el mes d'agost. Si un dijous fos inhàbil, la Junta de Govern es reunirà el primer dia hàbil següent.
Cinquè. Aquesta resolució es notificarà als interessats, es publicarà al BOIB, al Portal de Transparència de la pàgina web municipal i se'n donarà compte al Ple de la corporació en la primera sessió que aquest celebri.”
Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, alternativament, els recursos següents:
Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podeu presentar recurs contenciós administratiu fins que es resolgui aquell expressament o se n'hagi produït la desestimació per silenci, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat. En aquest cas, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.
Tot això sens perjudici d'altres recursos o accions que trobàssiu adients.
Sant Llorenç des Cardassar, 24 de juny de 2019
El batle,
Mateu Puigròs Sureda