Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 6228
Acord del Consell de la Sindicatura pel qual s'aprova la modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. La versió consolidada de la Relació de llocs de treball de l'SCIB va ser publicada en el BOIB núm. 85, de 13 de juliol de 2017.

2. A fi d'adaptar la Relació de llocs de treball de l'SCIB a les necessitats reals de la institució, es considera convenient modificar el lloc de treball de tècnic/tècnica d'arxiu i documentació, concretament les funcions, el nivell de coneixement de llengua catalana, el grup, els cossos de procedència i els requisits per ocupar-lo.

3. El 31 de maig de 2019, aquesta modificació de la Relació de llocs de treball va ser aprovada en la Mesa de Negociació de l'SCIB, prèvia negociació amb els representants sindicals.

Fonaments de dret

1. L'article 71 del Reglament de règim interior de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears disposa que la Sindicatura de Comptes ha d'aprovar una relació de llocs de treball permanents, que n'ha d'incloure la denominació i les característiques essencials, les retribucions i els requisits per proveir-los, inclòs el nivell de coneixements de llengua catalana que els correspongui, el qual ha de ser, com a mínim, el mateix establert amb caràcter general per al personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquesta relació de llocs de treball s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. L'article 16.k de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears estableix que correspon al Consell aprovar la relació de llocs de treball de la Sindicatura.

Per tot això, el Consell

Acorda

1. Aprovar la modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que s'adjunta com annex d'aquest Acord.

2. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

  

Palma, 19 de juny de 2019

El síndic major

Joan Rosselló Villalonga

 

 

 

Annex: Modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

Allà on diu:

Denominació i funcions

Tècnic d'arxiu i documentació

Funcions:

Col·laboració en la implementació i el funcionament del sistema de gestió documental de l'SCIB.

Gestió de l'arxiu general i control de les transferències de documents dels arxius d'oficina a l'arxiu general.

Revisió, finalització i tancament d'expedients, un cop transferits a la secció d'arxiu.

Descripció dels fons documentals d'acord amb les normes internacionals de descripció arxivística.

Elaboració i actualització del quadre de classificació, del calendari de conservació i eliminació de documents i dels instruments de descripció i recuperació de la documentació.

Gestió i control de consultes, préstecs i reproducció de documents, un cop transferits a l'arxiu general.

Col·laboració en tasques d'assessorament lingüístic i suport al Registre General.

Totes aquelles que li encomani la Secretaria General.

NL

DT

GR

CD

CE

FP/I

AA

AC

AP

CP

OBS

NC

1

1

A2

23

(6)

C

SC

MIT

TA

7253

RDT

C1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3057

IN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2511

HDE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0313

DD

 

Requisits

Acreditar experiència com a funcionari en més d'una de les àrees descrites en les funcions.

Ha de dir:

Denominació i funcions

Tècnic/tècnica d'arxiu i documentació

Funcions:

Implementació i funcionament del sistema de gestió documental de l'SCIB.

Gestió de l'arxiu general i control de les transferències de documents dels arxius d'oficina a l'arxiu general.

Descripció dels fons documentals d'acord amb les normes internacionals de descripció arxivística.

Tasques d'assessorament lingüístic i de traducció.

Gestió del Registre General de l'SCIB.

 

​​​​​​​Totes les que li encomani la Secretaria General i que tenguin relació amb les tasques esmentades.

NL

DT

GR

CD

CE

FP/I

AA

AC

AP

CP

OBS

NC

1

1

A1/A2

23

(6)

C

SC

SUP/MIT

TA

TC

RDT

C2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HDE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DD

 

Requisits:

Llicenciatura en documentació o diplomatura en documentació o equivalents o màster en documentació o postgrau en gestió documental o equivalents.

Acreditar dos anys d'experiència com a funcionari en la gestió d'arxiu o documental.

Taula de codis:

 

 

Denominació

NL

 

Nombre de llocs de feina

DT

 

Dotacions

GR

 

Grup

CD

 

Complement de destinació

CE

 

Complement específic

 

(6)

15.940,09€

FP/I

 

Forma de provisió / ingrés

 

C

Concurs

AA

 

Adscripció administrativa

 

SC

Sindicatura de Comptes

AC

 

Adscripció cossos

 

SUP

Titulat superior

 

MIT

Titulat mitjà

AP

 

Administració de procedència

 

TA

Totes les administracions

CP

 

Cos de procedència

 

TC

Tots els cossos o escales del grup o grups

OBS

 

Observacions

 

RDT

Rendiment i dificultat tècnica

 

IN

Incompatibilitat

 

HDE

Horari i dedicació especial

 

DD

Disponibilitat i desplaçament

NC

 

Nivell de català