Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 6183
Delegació d’atribucions en els departaments de manteniment i serveis generals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 (exp. núm. 858/2019)

Resolució de batlia (núm. 724-2019)

1. Fets.

Després de les eleccions locals del passat dia 26 de maig i constituïda la nova corporació el dia 15 de juny, amb l'objectiu de dotar d'una major eficàcia l'actuació municipal, havent escoltat el parer dels regidors i regidores afectats, és necessari establir un règim de delegacions d'atribucions.

2. Fonaments de dret.

Article 21,3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre delegació de l'exercici de les atribucions de la batlia.

Art. 25 de la Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, respecte l'estructura orgànica de l'administració municipal.

Arts. 43 i 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, tot complementant la regulació de la delegació.

3. Resolució.

Delego els departaments de manteniment i serveis generals en el regidor Juan Antonio Lozano León.

a) Àmbit dels assumptes als quals es refereix la delegació:

Brigada municipal de manteniment i encàrrec de subministraments, eines i materials.

Control i seguiment d'obres menors municipals.

Vies públiques, carrers, camins, parcs i jardins.

Serveis d'enllumenat públic, neteja viària, subministrament d'aigua, xarxa de recollida d'aigües pluvials, clavegueram i depuració d'aigües residuals, recollida de residus urbans i parc verd.

b) Facultats que es deleguen:

Estudi, direcció interna i gestió dels serveis corresponents, amb la formulació de propostes de resolució o d'acord i informes.

c) Condicions específiques d'exercici:

No se n'imposen.

En tot allò no previst en aquesta resolució, s'estarà al règim general establert a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, i Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

D'aquesta delegació se'n donarà compte al ple de l'ajuntament en la primera sessió que celebri, serà notificada a la persona interessada i s'entendrà acceptada de forma tàcita si en el termini de tres dies naturals no es manifesta res en contra, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Cosa que fem pública per a general coneixement.

Recursos.

Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

  1. Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució.
  2. El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

  

Alaró, 18 de juny de 2019.

El batle,

Llorenç Perelló Rosselló