Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 6183
Delegació d’atribucions en els departaments de manteniment i serveis generals
(exp. núm. 858/2019)
Resolució de batlia (núm. 724-2019)
1. Fets.
Després de les eleccions locals del passat dia 26 de maig i constituïda la nova corporació el dia 15 de juny, amb l'objectiu de dotar d'una major eficàcia l'actuació municipal, havent escoltat el parer dels regidors i regidores afectats, és necessari establir un règim de delegacions d'atribucions.
2. Fonaments de dret.
Article 21,3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre delegació de l'exercici de les atribucions de la batlia.
Art. 25 de la Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, respecte l'estructura orgànica de l'administració municipal.
Arts. 43 i 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, tot complementant la regulació de la delegació.
3. Resolució.
Delego els departaments de manteniment i serveis generals en el regidor Juan Antonio Lozano León.
a) Àmbit dels assumptes als quals es refereix la delegació:
Brigada municipal de manteniment i encàrrec de subministraments, eines i materials.
Control i seguiment d'obres menors municipals.
Vies públiques, carrers, camins, parcs i jardins.
Serveis d'enllumenat públic, neteja viària, subministrament d'aigua, xarxa de recollida d'aigües pluvials, clavegueram i depuració d'aigües residuals, recollida de residus urbans i parc verd.
b) Facultats que es deleguen:
Estudi, direcció interna i gestió dels serveis corresponents, amb la formulació de propostes de resolució o d'acord i informes.
c) Condicions específiques d'exercici:
No se n'imposen.
En tot allò no previst en aquesta resolució, s'estarà al règim general establert a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, i Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
D'aquesta delegació se'n donarà compte al ple de l'ajuntament en la primera sessió que celebri, serà notificada a la persona interessada i s'entendrà acceptada de forma tàcita si en el termini de tres dies naturals no es manifesta res en contra, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Cosa que fem pública per a general coneixement.
Recursos.
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Alaró, 18 de juny de 2019.
El batle,
Llorenç Perelló Rosselló