Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 5770
Resolució de la directora general de Personal Docent de 10 de juny de 2019, per la qual es publica la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu convocat per Resolució de la directora general de Personal Docent de 22 de gener de 2019, per la qual es convoquen proves selectives d’accés al cos d’inspectors d’educació a les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La base 8.5. de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 22 de gener de 2019, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos d'inspectors d'educació a les Illes Balears (BOIB núm. 15, de 2 de febrer de 2019) estableix que la Direcció General de Personal Docent, finalitzada l'actuació del tribunal, confeccionarà una llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu que es publicarà en el BOIB.

La directora general de Personal Docent d'acord amb l'apartat 1.a) de la Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 29 d'octubre de delegació de determinades competències en matèria de gestió de personal en la directora general de Personal Docent (BOIB núm. 163, de 5/11/2015), és competent per dictar la present Resolució.

Per tot això, i d'acord amb la llista definitiva d'aspirants que han superat les fases d'oposició i concurs elevada pel tribunal, dict la següent

Resolució

Primera.- Fer pública la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu a l'Annex 1 d'aquesta Resolució.

Segona.- Informar que en el termini de 20 dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació al BOIB d'aquesta Resolució, els aspirants seleccionats han de presentar a la Direcció General de Personal Docent, o per qualsevol dels mitjans que assenyala l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, els documents següents:

a) Fotocòpia compulsada del títol exigit per a l'accés al cos o de la certificació acadèmica original acreditativa d'haver realitzat tots els estudis necessaris per a la seva expedició, amb indicació de la convocatòria en què es van acabar, o del rebut acreditatiu del pagament corresponent dels drets d'expedició del títol.

Si la titulació ha estat obtenguda a l'estranger, caldrà adjuntar la corresponent homologació o bé la credencial de reconeixement de la titulació per a l'exercici de la professió en el cos corresponent.

b) Una certificació o full de serveis de l'organisme del qual depenguin, on s'han de consignar expressament les dades següents:

- 1r. Indicació del cos al qual pertany, especialitat, número de registre personal assignat i si es troba en servei actiu.

- 2n. Nombre d'anys com a funcionaris de carrera

c) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat membre de la Unió Europea, caldrà presentar fotocòpia del Certificat de Ciutadà de la Unió Europea juntament amb la fotocòpia del passaport o document d'identitat en vigor.

d) Declaració jurada, o promesa, de no haver estat separats mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració pública, ni de trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a Annex 3 d'aquesta Resolució.

Així mateix, els aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada, o promesa, de no estar sotmesos a sanció disciplinària ni condemna penal que impossibiliti l'accés a la funció pública en el seu Estat d'origen, segons el model que figura com a Annex 3 d'aquesta Resolució.

e) Certificació negativa del Registre Central de Delinqüents Sexuals. Els funcionaris seleccionats depenents d'aquesta Administració Educativa poden, a través del tràmit habilitat a l'efecte, autoritzar a la Conselleria d'Educació i Universitat perquè sol·liciti aquesta certificació i la consulta de les dades del document nacional. En cas que no ho autoritzin, han de presentar la certificació negativa en la forma i termini que indica aquesta base.

Els aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola han de presentar també certificació negativa de condemnes penals expedit per les autoritats del seu país d'origen o d'on siguin nacionals respecte dels delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual i de tràfic d'éssers humans.

f) Els aspirants amb discapacitat han de presentar fotocòpia compulsada del Dictamen establert a la base 2.1.3.3 de la convocatòria, excepte que l'hagin presentat dins el termini de presentació de sol·licitud o hagin autoritzat a l'Administració per sol·licitar-ho.

g) Certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física ni psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos d'inspectors d'educació.

h) Sol·licitud d'ajornament de la fase de pràctiques, si escau.

Tota la documentació emesa en llengua diferent al castellà o català ha de venir acompanyada de la corresponent traducció oficial en una de les dues llengües oficials de les Illes Balears, realitzada per un traductor jurat.

Tercera. Informar que els qui dins el termini fixat, i llevat dels casos de força major degudament acreditats, no presentin la documentació requerida, o bé aquells en els quals s'observi, a partir de la revisió de la seva documentació, que els manca algun dels requisits assenyalats a la base segona de la convocatòria, no seran nomenats funcionaris en pràctiques, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud inicial de participació.

Quarta. Informar que qui necessiti ajornament de la incorporació a la fase de pràctiques, en casos excepcionals i per causes degudament justificades i apreciades per la Direcció General de Personal Docent, l'haurà de sol·licitar juntament amb la documentació establerta en la base segona d'aquesta resolució i dins el mateix termini.

Els aspirants als quals se'ls hagi concedit l'ajornament, seran nomenats funcionaris en pràctiques, i hauran de realitzar la totalitat de la fase de pràctiques durant el curs 2020-2021.

Aquests funcionaris en pràctiques realitzaran la fase de pràctiques en la destinació definitiva adjudicada en el concurs de trasllats convocat durant el curs 2019-2020. En el cas de no haver-hi obtingut destinació definitiva, realitzaran la fase de pràctiques en la destinació provisional obtinguda en el procediment d'adjudicació de destinacions provisionals per al curs 2020-2021 per als funcionaris en pràctiques, en aquest cas el número d'ordre que ocuparà serà el primer de la promoció de l'especialitat a la qual s'incorpora.

Cinquena.  Fer saber que tots els aspirants han d'emplenar l'Annex 2 (declaració jurada de no trobar-se en cap de les causes d'incompatibilitat establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i al Reial Decret 598/1985).

Així mateix, els aspirants que no han prestat serveis com a funcionaris docents en les Illes Balears o bé aquells que vulguin modificar les dades que consten en la Direcció General de Personal Docent, han d'emplenar els annexos que corresponguin segons el cas.

Tots aquests annexos estan a disposició dels aspirants en la pàgina Web de la Direcció General de Personal Docent, i s'han de lliurar juntament amb la documentació establerta en la base segona i dins el mateix termini.

Sisena. Informar que els aspirants que participin en el procés selectiu per a l'accés al mateix cos en convocatòries corresponents a diferents administracions educatives han d'optar per una, de manera que renunciaran a tots els drets que els puguin correspondre per la seva participació en les restants. En el cas de no realitzar aquesta opció, l'acceptació del primer nomenament s'entendrà com a renúncia tàcita a les restants.

Setena. Obrir un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de la publicació d'aquesta Resolució al BOIB, perquè els aspirants que han superat el procés selectiu en convocatòries corresponents a diferents administracions educatives optin per una d'elles, mitjançant instància dirigida a la Direcció General de Personal Docent, en la qual manifestaran que renuncien als drets que els puguin correspondre per la seva participació en les altres. Si no es realitza aquesta opció, l'acceptació del primer nomenament s'entendrà com a renúncia tàcita als altres.

Vuitena. Aprovar els annexos 1, 2 i 3, que contenen, respectivament, la llista única de tots els aspirants han superat el procediment selectiu; declaració jurada de no trobar-se en cap de les causes d'incompatibilitat ; declaració jurada, o promesa, de no haver estat separats mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració pública, ni de trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.

Novena. Publicar aquesta Resolució i els annexos 1, 2 i 3 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També hi poden interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 10 de juny de 2019

La directora general de Personal Docent

Rafaela Sánchez Benítez

 

ANNEX 1

 Cos:                    0510 – COS D'INSPECTORS D'EDUCACIÓ

Especialitat:       600 – INSPECCIÓ EDUCATIVA                                                                                          

                                                                 

         

LLINATGES

NOM

DNI

PUNTUACIÓ

Illa/Unitat territorial

MASCARÓ MOLL

JAUME

***9499**

8,2679

Menorca

TIMONER SAMPOL

GABRIEL

***3239**

7,5505

Mallorca

PÉREZ HERNÁNDEZ

JUAN VICENTE

***1715**

7,3586

Mallorca

MAS HOMAR

CATALINA

***0302**

7,2319

Mallorca

TOMÀS HUMBERT

MATEU

***1778**

6,8446

Mallorca

ROSSINYOL SEGUÍ

MARIA ANTÒNIA

***0270**

5,9152

Mallorca

COLL AMENGUAL

JOSEP

***1280**

5,6697

Mallorca

TERUEL NAVAS

RUT

***3247**

5,5266

Mallorca

PONS BOSCH

JORDI

***4053**

5,3526

Mallorca

Documents adjunts