Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 5703
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, a proposta del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni, per la qual s’autoritza la cessió d’ús gratuïta i temporal del centre de dia Can Blai, ubicat a la parcel·la 202, Polígon 10 (Can Sansó), del municipi de Santa Eulària des Riu, a favor de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de la Promoció de l’Autonomia Personal (DGTPFP 108/2019 PATRIM)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 31 de maig de 2019, el director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni ha formulat la proposta de resolució següent:

Fets

1. El 27 de març de 2019 va tenir entrada a la Conselleria d'Hisenda i Administracions  Públiques, un ofici de la presidenta de la Junta Rectora del Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears, que sol·licitava, en primer lloc, la desadscripció i la desafectació del domini públic del bé immoble Residència Can Blai, ubicat a la parcel·la 202, Polígon 10 (Can Sansó), del municipi de Santa Eulària des Riu, adscrit en aquell moment al Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears, i en segon lloc, la seva cessió d'ús gratuïta i temporal a favor de la «Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de la Promoció de l'Autonomia Personal», organisme adscrit a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. El 28 de març 2019, es va requerir, des del Servei de Patrimoni, al Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears la documentació relativa a la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de la Promoció de l'Autonomia Personal, i que seguidament es relaciona, d'acord amb el que estableix la Llei 6/2001, d'11 abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Decret 127/2005, de 16 de desembre, que la desenvolupa:

  • Fotocòpia acarada del seu NIF.
  • Fotocòpia acarada dels seus estatuts.
  • Fotocòpia acarada del Document Nacional d'Identitat del seu president o presidenta.
  • Fotocòpia acarada del nomenament del seu president o presidenta.

3. El 22 de maig de 2019 va tenir entrada al registre del Servei de Patrimoni tota la documentació requerida.

4. Resolució del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de dia d'1 d'abril de 2019 d'autorització i desadscripció i la desafectació del domini públic de l'immoble anteriorment esmentat, el qual es trobava fins a aquell moment adscrit al Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears.

5. Les dades registrals i cadastrals de l'immoble són les següents:

Actiu fix terrenys:

100000010360-0

Actiu fix construccions:

100000010484-0

Actiu fix mobiliari:

100000011326-0

Referència cadastral:

 07054A010002020000WH

Inscripció registral:

finca 35726; tom 1588 llibre 550 fol 206

Idufir:

07036000395467

6. Resolució d'inici de l'expedient d'acceptació de cessió del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de 23 de maig de 2019.

Fonaments de dret

1. Els articles 63, 64 i 87.g) de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Els articles 128, 129 i 130 del Decret 127/2005, de 16 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret 8/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm.97, de 2 de juliol).

4. El Decret 9/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol).

5. El Decret 24/2015, de 7 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d'agost).

6. El Decret 49/2016, de 22 de juliol, pel qual es nomena director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 93, de 23 de juliol).

Proposta de Resolució

Propòs a la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques dicti una resolució en els termes següents:

1. Autoritzar la cessió d'ús gratuïta i temporal del centre de dia Can Blai, ubicat a la parcel·la 202, Polígon 10 (Can Sansó), del municipi de Santa Eulària des Riu, a favor de la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de la Promoció de l'Autonomia Personal.

2. Establir que la cessió d'ús gratuïta i temporal es fa per un període de cinc anys, prorrogable tàcitament per anualitats amb un període màxim de 20 anys. El termini comença a comptar l'endemà de la signatura de l'acta de lliurament.

3. Determinar que les dues parts, en qualsevol moment anterior al venciment de la cessió o les seves pròrrogues, poden donar per acabada la cessió d'ús gratuïta i temporal, sempre que ho hagin notificat a la part contrària amb un mínim de tres mesos d'antelació.

5. Anotar les característiques d'aquest arrendament en l'Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. Notificar aquesta Resolució a les parts interessades.

7. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Manifestar la conformitat amb la proposta de resolució i dictar-ne resolució en els mateixos termes.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se notificat i publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se notificat i publicat la Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

  

Palma, 31 de maig de 2019

La consellera d'Hisenda i Administracions Públiques

Catalina Cladera i Crespí

 

El director general proposant

José Luis Gil Martín