Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 5690
Resolució del director general del Servei de Salut per la qual es fa una crida pública amb caràcter excepcional per seleccionar aspirants per als nomenaments temporals per a la categoria d'Auxiliar Administratiu de la funció administrativa
Antecedents i fonaments de dret
Per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 18 de gener de 2018 es va aprovar el model per fer una crida pública com a procediment de caràcter excepcional en aplicar el punt d de la disposició transitòria segona del Text refós que regula els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears per mitjà de la creació de borses úniques de treball per a cada categoria i especialitat (aprovat per l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat d'11 de novembre de 2016, ratificat per l'Acord de Consell de Govern de 25 de novembre de 2016.
D'altra banda, en data 29 de maig de 2018 la Mesa Sectorial de Sanitat va modificar l'Acord d'11 de novembre de 2016, que va ser ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 8 de juny de 2018 (BOIB núm.71 de 9 de juny). Aquesta modificació suposa una nova redacció de la disposició transitòria segona de l'Acord d'11 de novembre de 2016 on s'estableix el règim transitori fins la publicació de la llista definitiva de la borsa única de treball de la categoria i especialitat.
Així de conformitat amb el punt 1.c de l'esmentada disposició transitòria segona faig una crida pública —publicada en el web del Servei de Salut— adreçada als aspirants que compleixin els requisits per ser candidats al lloc de feina oferit, que estableix el punt 9.1 del Text refós.
Categoria del lloc de feina oferit
Dades de la gerència
Dades de contacte
Termini i mode de presentació
Àmbit d'aplicació
Aquesta crida s'utilitza per als nomenaments establits en el punt 18 de l'Acord que regula els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 25 de novembre de 2016.
Requisits i documentació que cal aportar
1. Per poder accedir a la crida de personal estatutari temporal del Servei de Salut cal complir els requisits següents:
2. Els candidats han d'entregar o enviar l'original o una còpia compulsada de la documentació següent:
Llista provisional
Una vegada que l'Àrea de Recursos Humans hagi comprovat la documentació, la directora gerent publicarà una resolució en el web del Servei de Salut que contendrà les llistes provisionals d'admesos i exclosos (especificant-ne la causa de l'exclusió) per ordre de prelació i amb la puntuació resultant de la baremació dels serveis prestats als centres del Sistema Nacional de Salut. Si no es pot aplicar aquest criteri o en cas d'empat, se seleccionarà l'aspirant la lletra inicial del primer llinatge del qual sigui la primera en l'odre alfabètic determinat per un sorteig públic.
Termini per presentar al·legacions
Atès el caràcter extraordinari d'aquesta convocatòria, els terminis per presentar al·legacions a les llistes provisionals queda reduït al 50 %, de conformitat amb l'article 33 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En conseqüència, els aspirants disposaran de cinc dies hàbils per presentar les al·legacions que considerin oportunes. A fi d'agilitar la gestió, aquestes al·legacions s'han de presentar a l'Àrea de Recursos Humans de la gerència o bé s'han d'enviar per correu electrònic a l'adreça asef.cridas@asef.es o per fax al número 971397113.
Llista definitiva
Una vegada revisades les al·legacions o, si no se n'han presentades, una vegada vençut el termini per presentar-ne, es publicarà en el web del Servei de Salut la resolució del director gerent / de la directora gerent que contendrà la llista definitiva d'aspirants. La llista s'utilitzarà per seleccionar l'aspirant i per efectuar el nomenament corresponent seguint l'ordre de prelació establit. Contra aquesta resolució es podrà interposar un recurs de reposició davant de l'òrgan que l'hagi dictada en el termini d'un mes o bé directament un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant el jutjat contenciós administratiu.
Mètode de crida dels aspirants
La crida ha de respectar les regles establides en els apartats 2.a, 2.b i 2.c del punt 19 de l'Acord regulador de la borsa única, depenent del tipus de nomenament que es tracti.
Si l'aspirant no accepta l'oferta de treball o no respon a la crida una vegada efectuada tal com s'estableix en aquest apartat, passarà immediatament al darrere lloc de la llista.
Les gerències poden utilitzar la llista d'aspirants definitiva per cobrir els llocs necessaris d'aquesta categoria o especialitat fins que la llista s'exhaureixi o es disposi d'una llista definitiva de la borsa única per a aquesta categoria, tal com estableix la disposició transitòria segona del Text refós.
Efectes en els aspirants
Atès que es tracta d'un mètode excepcional de procés selectiu, la llista definitiva d'aspirants no genera una borsa pròpiament dita, per la qual cosa no es pot sancionar els aspirants, com sí ho estableix l'Acord regulador; tanmateix, s'actuarà d'acord amb allò que es regula en el mètode de crida als aspirants.
Comunicació a la Direcció de Recursos Humans
A l'efecte d'estar assabentat de la selecció de personal temporal per mitjà del procediment de crida pública, és obligatori que les gerències comuniquin prèviament a la Direcció de Recursos Humans del Servei de Salut la utilització d'aquest mètode i que trametin a la Unitat de Borsa Única una còpia de la crida pública que s'hagi d'efectuar i informin sobre la data prevista de publicació en el web del Servei de Salut.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant de la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Eivissa, 11 de juny de 2019
La directora gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera
M. Carmen Santos Bernabeu
Per delegació de signatura del director general del Servei de Salut (BOIB núm.40 de 04/04/17)
Sol·licitud / Solicitud
Dades del sol·licitant / Datos del solicitante
Nom i llinatges / Nombre y apellidos .................................................................................................................................................
Núm. document identitat / N.º documento identidad .......................................................................................
Adreça de notificació / Dirección de notificación ..............................................................................................................................
Núm. Pis / Piso ............. Porta / Puerta ................. Localitat / Localidad ................................................
Codi postal / Código postal ...................................................... Municipi / Municipio ......................................................................
Província / Provincia ......................................................................................................... País ........................................................
Informació addicional / Información Adicional
Telèfons / Teléfonos ............................................................................. ............................................................. Fax ......................
Adreça electrònica / Correo electrónico .............................................................................................................................................
EXPÒS: / EXPONGO:
Per això SOL·LICIT / Por ello SOLICITO:
Participar en el procés de crida pública per a la categoria de ...................................................................................................... .
Participar en el proceso de llamamiento público para la categoría de .............................................................................................. .
Documentació aportada / Documentación aportada:
( ) Fotocòpia compulsada del document d'identitat Fotocopia compulsada del documento de identidad
( ) Fotocòpia compulsada del document que acredita la titulació acadèmica (diploma) Fotocopia compulsada del documento que acredita la titulación académica (diploma)
( ) Serveis prestats en institucions del Sistema Nacional de Salut i de la Unió Europea Servicios prestados en instituciones del Sistema Nacional de Salud y de la Unión Europea
( ) Documents acreditatius del nivell de català, si escau. Documentos acreditativos del nivel de catalán, en su caso.
( ) Documentació acreditativa de la discapacitat, si escau. Documentación acreditativa de la discapacidad, en su caso.
, ......... d ...................................................................... de 20........
[rúbrica]
ÀREA DE RECURSOS HUMANS DE LA GERÈNCIA ...........................................................................................................................
ÁREA DE RECURSOS HUMANOS DE LA GERENCIA