Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5671
Registre de Personal. Creació del lloc de feina de Cap de la Xarxa de Biblioteques Municipals. MF-600

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 15 de maig de 2019, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la creació del lloc de feina de Cap de la Xarxa de Biblioteques Municipals d'acord amb la proposta MF-600 que s'adjunta

2. Aprovar les funcions específiques del lloc de feina de Cap de la xarxa de biblioteques:

Funcions específiques:

- Planificar i coordinar la Xarxa de Biblioteques de l'Ajuntament, així com les biblioteques auxiliars existents i les que puguin sorgir.

- Dirigir tècnicament i administrativament la Xarxa de Biblioteques, a més de coordinar les polítiques de desenvolupament de les col·leccions.

- Responsabilitzar-se de les tasques de dinamització i divulgació que es duguin a terme a la Xarxa de Biblioteques, així com planificar i coordinar els programes de difusió cultural i de la lectura de la ciutat.

- Fer la proposta de pressupost anual de la unitat. Gestionar i dur a terme el seguiment del pressupost assignat.

- Participar en grups de treball inter-institucionals, Congressos, Jornades professionals... Participar en espais de coordinació i intercanvi d'experiències professionals. Així com representar a l'Ajuntament de Palma a les Comissions insular i interinsular de biblioteques i als grups de treball de CABIB i ebiblio.

- Fer l'assessorament dels projectes arquitectònics, de mobiliari i d'equipaments. Elaborar i mantenir els calendaris de seguiment de les obres. Coordinar la posada en funcionament dels nous equipaments. Elaborar propostes de millora dels equipaments existents.

- Coordinar l'elaboració de la memòria anual del Servei de Biblioteques i avaluar els procediments i els resultats per fer propostes de millora per a la Xarxa de Biblioteques.

- Liderar l'elaboració de plecs de prescripcions tècniques, així com l'impuls de procediments administratius relatius a convenis i a contractació d'empreses externes necessaris per al funcionament de la Xarxa de Biblioteques. Inspector dels serveis externalitzats.

- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.

- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.

3. Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.

4. Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 6 de juny de 2019

La Cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 600 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

ACP

ÀREA DELEGADA DE CULTURA, PATRIMONI, MEMÒRIA HISTÒRICA I POLÍTICA LINGÜÍSTICA

ÒRGAN:

ACP011

COORDINACIÓ GENERAL DE CULTURA, PATRIMONI, MEMÒRIA HISTÒRICA I POLÍTICA LINGÜÍSTICA / DIRECCIÓ GENERAL DE CULTURA

UNITAT:

ACP0111130

DEPARTAMENT DE CULTURA / SERVEI DE CULTURA / BIBLIOTEQUES

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20250084

CAP DE LA XARXA DE BIBLIOTEQUES MUNICIPALS

1

S

26

85

C

AJP

A1, A2

JG1

HE40

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT COORDINADOR/A DE BIBLIOTECA

 

3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT AJUDANT/A DE BIBLIOTECA

 

C2

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

 

 

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

 

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

 

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

 

 

GR

GRUP

 

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

 

 

TH

TIPUS D'HORARI

HE40

25 H. DE PERMANÈNCIA OBLIGATÒRIA DE DILLUNS A DIVENDRES, DE 9.00 A 14.00 HORES. LES 12.5 HORES RESTANTS SERAN MÒBILS, A DISTRIBUIR DE DILLUNS A DIVENDRES DE 8.00 A 22.00H.

 

 

OBS

OBSERVACIONS

 

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

85

  30.156,56 €