Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 5477
Resolució de la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat de 31 de maig de 2019 per la qual es nomenen les persones que han d’actuar com a assessors i avaluadors en el procediment d’acreditació de competències professionals convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 16 de gener de 2019 (ACREDITA 2018/2019)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

  1. El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral preveu que les tasques d’assessorament i d’avaluació les exerceixin les persones habilitades a aquest efecte per les administracions competents.

  2. El Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, designa, a l’article 3.1, l’Institut de les Qualificacions Professionals (IQPIB) com a òrgan encarregat de desenvolupar l’estructura organitzativa responsable del procediment, així com de gestionar i coordinar el procediment d’avaluació i d’acreditació en l’àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. A l’article 3.2 f estableix que l’IQPIB és l’òrgan responsable d’habilitar el personal assessor i avaluador i mantenir-ne el registre i, a l’article 3.2 c, assenyala que l’IQPIB és l’organisme que proposa la composició de les comissions d’avaluació.

  3. La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 16 de gener de 2019 per la qual es convoca el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació (ACREDITA 2018/19) (BOIB núm.11, de 24 de gener), incloses en les unitats de competència de diverses qualificacions professionals, estableix en el punt 29 de les bases de la convocatòria que el director de l’IQPIB proposa les persones que han d’actuar com a assessors, avaluadors i membres de les comissions, i la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat les nomena perquè actuïn com a tals en el procediment d’acreditació.

  4. En virtut de les competències atribuïdes a l’article 3.1 del Decret 104/2001, de 20 de juliol, l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears s’adscriu orgànicament a la direcció general competent en matèria de formació professional de la conselleria competent en matèria d’educació, i ha de dependre funcionalment de la mateixa direcció general i del Consell de Formació Professional de les Illes Balears.

  5. El nomenament dels assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.

Fonaments de dret

  1. El Decret 104/2001, de 20 de juliol, de creació de l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears.

  2. El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral.

  3. El Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  4. La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  5. La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 16 de gener de 2019 per la qual es convoca el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació (ACREDITA 2018/2019) .

Per tot això, dict la següent

 

RESOLUCIÓ

Primer

Nomenar les persones indicades com a assessors i avaluadors de les comissions d’avaluació que participen en el procediment. Aquesta relació figura a l’annex 1 d’aquesta Resolució.

Segon

Establir que, si hi ha causes justificades que alterin o impedeixin a alguna persona nomenada la realització de les seves funcions, s’ha de comunicar a l’IQPIB per escrit, al més aviat possible, perquè aquesta circumstància s’incorpori a l’expedient d’aquesta convocatòria.

Tercer

Establir que es nomenaran nous assessors i avaluadors en cas de necessitat, ja sigui per ampliació o per substitució d’algun membre.

Quart

Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la relació de persones que actuaran com a assessors i avaluadors de les comissions d’avaluació en el procediment d’acreditació de les competències convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 16 de gener de 2019.

 

Palma, 31 de maig de 2019

La directora

Maria F. Alorda Vilarrubias

 

 

ANNEX 1 Relació de les persones que han d’actuar com a assessors i avaluadors de les comissions d’avaluació en el procediment d’acreditació de competències professionals convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 16 de gener de 2019

AFD340_2, Socorrisme en espais aquàtics naturals

Assessor

CARDONA

MERCADAL

ANGEL

Assessora

DOMÍNGUEZ

ALGARRADA

JOANA

Assessor

IBÁÑEZ

PÉREZ

IVÁN HERMINIO

Assessor

LEIRA

DANIELE

SERGIO MAXIMILIANO

Assessora

MATAS

AMER

APOLONIA

Assessor

MULET

CLAR

SEBASTIÀ

Avaluador

DE ESPAÑA

VAN NIEUWENHUYSE

CARLOS

Avaluador

FUENTES

RODRÍGUEZ

SEBASTIÁN

Avaluador

NIEVES

GARCÍA

JAVIER EDUARDO

Avaluador

POL

PUJOL

JOAN

AFD539_2, Coordinació de serveis de socorrisme en instal·lacions i espais naturals aquàtics

Assessor

CARDONA

MERCADAL

ANGEL

Assessora

DOMÍNGUEZ

ALGARRADA

JOANA

Assessor

IBÁÑEZ

PÉREZ

IVÁN HERMINIO

Assessor

LEIRA

DANIELE

SERGIO MAXIMILIANO

Assessora

MATAS

AMER

APOLONIA

Assessor

MULET

CLAR

SEBASTIÀ

Avaluador

DE ESPAÑA

VAN NIEUWENHUYSE

CARLOS

Avaluador

FUENTES

RODRÍGUEZ

SEBASTIÁN

Avaluador

NIEVES

GARCÍA

JAVIER EDUARDO

Avaluador

POL

PUJOL

JOAN

SEA129_2, Extinció d’incendis i salvament

Assessor

BONNÍN

MARTÍN

RAFEL

Assessora

BURGUERA

BURGUERA

MARGALIDA

Assessor

GRIMALT

FALCÓ

FRANCISCO

Assessor

PEÑA

KOLFLAATH

VÍCTOR

Assessor

PEÑALVER

PAYO

MIGUEL

Assessora

POL

TORTELLA

MARIA

Assessor

 RÍO

PERAGALO

CARLOS JAVIER

Assessor

RIPOLL

SERVERA

JAUME

Assessora

VILLÉN

DE ARRIBA

ANA BELÉN

Avaluador

LÓPEZ

CASADO

JOSÉ ANTONIO

Avaluador

MATAS

BLÁZQUEZ

HUGO

Avaluadora

PRATS

FERRER

Mª DEL CARMEN

SEA534_2, Prevenció d’incendis i manteniment

Assessor

BONNÍN

MARTÍN

RAFEL

Assessora

BURGUERA

BURGUERA

MARGALIDA

Assessor

GRIMALT

FALCÓ

FRANCISCO

Assessor

PEÑA

KOLFLAATH

VÍCTOR

Assessor

PEÑALVER

PAYO

MIGUEL

Assessora

POL

TORTELLA

MARIA

Assessor

 RÍO

PERAGALO

CARLOS JAVIER

Assessor

RIPOLL

SERVERA

JAUME

Assessora

VILLÉN

DE ARRIBA

ANA BELÉN

Avaluador

LÓPEZ

CASADO

JOSÉ ANTONIO

Avaluador

MATAS

BLÁZQUEZ

HUGO

Avaluadora

PRATS

FERRER

Mª DEL CARMEN

SEA595_2, Operacions de vigilància i extinció d’incendis forestals i suport a contingències en el medi natural i rural

Assessor

BONNÍN

MARTÍN

RAFEL

Assessora

BURGUERA

BURGUERA

MARGALIDA

Assessor

GRIMALT

FALCÓ

FRANCISCO

Assessor

PEÑA

KOLFLAATH

VÍCTOR

Assessor

PEÑALVER

PAYO

MIGUEL

Assessora

POL

TORTELLA

MARIA

Assessor

 RÍO

PERAGALO

CARLOS JAVIER

Assessor

RIPOLL

SERVERA

JAUME

Assessora

VILLÉN

DE ARRIBA

ANA BELÉN

Avaluador

LÓPEZ

CASADO

JOSÉ ANTONIO

Avaluador

MATAS

BLÁZQUEZ

HUGO

Avaluadora

PRATS

FERRER

Mª DEL CARMEN

SEA647_3, Teleoperacions d’atenció, gestió i coordinació d’emergències

Assessora

ARBÓS

MARTÍNEZ

LAURA

Assessor

LIZANCOS

SANSÓ

MARCOS

Assessora

MARTÍN

LÓPEZ

YASMINA